mening

Seroxat

paroxetine

Bij  BeenkrampenX

Obsessieve-compulsieve stoornis (11 meningen)
Postnatale depressie (2 meningen)
Psychische klachten (1 mening)

08-10-2014

Seroxat (paroxetine)
Beenkrampen

Mijn ervaring met de inname van seroxat was een hel, kon niet meer functioneren, stuiptrekkingen, diarree, hallucinaties, agressie, zelfmoordneigingen, suizen in mijn oren. nu 6maand later is het probleem noch steeds niet op gelost, slaapproblemen etc heb in het verleden een hernia operatie derde graad nu echter is de pijn onhoudbaar, moet drie x per week naar de kine ben [lees meer...]meer als 66 pr invalide echter is geen rekening gehouden met mijn medisch dossier waar ik een slaaponderzoek had ondergaan hdad test hormonen test die op18 pr testasteron is nu ben ik al zes maand depressief vd pijn die ik nog steeds heb en ben in het hospitaal binnen gegaan voor stress omdat ik niet meer kon werken hier in belgie kan echter alles medisch dossiers vervalsen ze hebben me gewoon 11 dagen laten creperen zonder omzien en weigerde de bijsluiter te geven als ik deze gehad had had ik direkt kunnen stoppen met dat vergif nu echter kan ik alleen nog valium nemen tegen de pijn als ze deftig onderzoek gedaan hadden wisten ze direkt dat dat geen geneesmiddel voor mij was en dit in het belgie. nu betaal ik mij blauw aan kine en pillen met dank aan het vergif seroxat echter heb ik alles kunnen opnemen met mijn smartphone kan zo het tegendeel bewijzen wie neemt hier eigenlijk zijn verantwoordelijk

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum