Ervaringen met Jardiance

empagliflozine

Diabetes type 2 (66 meningen)

23-10-2018 | Man | 66
Diabetes type 2
Suikerspiegel daardoor op normale waarden, ik hoorde dat dit medicijn niet meer verstrekt zal worden, ben daar niet blij mee.

23-06-2022 | Vrouw | 67
Diabetes type 2
jeuk, veel plassen, verstoppingen, duizelig en uiteindelijk een deler gehad. Stoppen dus.

04-02-2022 | Man | 67
Suikerziekte (type 2)
Het medicament lijkt effectief te zijn, maar een branderig gevoel bij het plassen is erg storend en ik vrees voor een blaasontsteking.

17-09-2023 | Vrouw | 68
Hartfalen
Jardiance gaf zeer veel bijwerkingen en ik merkte geen enkel effect. Na 2x vallen binnen 2 weken gestopt. Ook het zeer vaak plassen en diarree waren erg hinderlijk. Ook vermoeidheid ,duizeligheid en spierpijn (begonnen na een week gebruik)

28-09-2021 | Vrouw | 68
Diabetes type 2
25 jaar diabetes type 2 . en uiteindelijk veel gewichtstoename na insuline gebruik . met veel gevolgen daardoor . 1 jaar geleden op aanraden diabetoloog jardiance gaan gebruiken (25mg) Het effect aan een kant geweldig 140 eenheden insuline per dag minder gaan spuiten en nu 35 kilo in 1 jaar afgevallen Als men iets zou vinden bij deze pil om van de schimmelinfectie af [lees meer...]te komen en de haaruitval te stoppen zou het voor mij een wonderpil zijn Maar door de bijwerkingen overweeg ik toch om een tijd te stoppen .en misschien als de bijwerkingen over zijn weer op te starten

30-01-2022 | Vrouw | 69
Diabetes type 2
Goed medicijn geen bijwerkingen Ik lees veel over schimmel invectie gebruik vaseline dat helpt veel zukses .vooral na het plassen steeds insmeren.

05-12-2017 | Man | 69
empagliflozine (25mg)
Ik gebruik dit geneesmiddel nu 10 weken en had ondervonden dat mijn broeksriem niet meer helpt om mijn broek op te houden ! Heb 2 gaatjes bij gemaakt om dit op te lossen Heb me gewogen en zag dat ik 5 kg vermagerd ben Vroeger altijd zo rond de 88 - 90 kg nu 83 kg Is dit nu positief of negatief ? Want eten doe ik hetzelfde, niet meer of minder Moet wel melden dat mijn s[lees meer...]toelgang vroeger regelmatig vloeibaarder was, nu is deze steeds veel vaster

11-07-2017 | Man | 69
Diabetes type 2
Neem dit medicijn nu 8 dagen in. Mijn bloedsuiker is gedaald van 14,5 naar 8,1 mmol/l. Dat is een schitterend resultaat.

26-06-2017 | Man | 69

04-08-2022 | Man | 70
Diabetes type 2
Erg prettig dat iemand eens eindelijk aangeeft 10 kilo te zijn afgevallen. Je gaat toch twijfelen als je normaal blijft eten toch elke week een kilo afvalt. Eerst een ander middel gehad maar ivm met veel bijwerkingen (o.a. hoofdpijn en hartkloppingen) Jardiance gekregen. Wel op aandringen van de cardioloog weer deze medicijnsoortkeuze gemaakt. Nu wil ik het wel een kans [lees meer...]geven en volhouden. Het is het blijkbaar waard.

06-04-2022 | Man | 70
Diabetes type 2
Gebruik dit medicijn nu 2.5 week en ben er zeer ontevreden over!!

26-12-2019 | Man | 70
Diabetes type 2
zeer hardnekkige en pijnlijke candida-besmetting doordat suiker via urine wordt uitgescheiden en een ideale voedingsbodem vormt. Fluconazole en dergelijke antischimmelpillen zijn zeer belastend. Daktarin werkt niet goed.

24-11-2017 | Man | 70
Diabetes type 2
Na dat ik dit gebruik ben ik 5 kg afgevallen wel last van geslacht (penis) die wordt rood en beetje ontstoken. Ik probeer wel de deze veel schoon te maken en dat helpt....

18-08-2017 | Man | 70
Diabetes type 2
wat afgevallen en minder insuline, wat stabieler waarde.

24-12-2023 | Man | 71
Hartfalen
Ik slik nu ruim 7 maanden Jaardiance 10 mgr met prima resultaat. Ik plas meer en mijn bloeddruk zakte nog wat en is nu prima. De suikers waren al redelijk maar nu nog wat beter. Verder had ik 60% minder eiwit in de urine dus een verbetering. Veder geen klachten over schimmel aan de geslachtsorganen ,,,,ik dacht hoe voorkom ik dit want ik was al twee tot drue keer per d[lees meer...]ag. Dus de schimmel krijgt gewoon geen kans. Dat lukt prima. Ik denk dat Jaardiance een prima medicatie is voor mij. Voor mijn hartfalen en mijn cyste nieren en mijn diabetes werkt het. Ik beveel dit zeker aan.

08-12-2023 | Man | 71
Diabetes type 2
Suiker spiegel zakt minimaal ernstige ontsteking genitaliën