Ervaringen met Trulicity

dulaglutide

Diabetes type 2 (48 meningen)

Metformine (589 meningen)

dulaglutide (0.75)
Gebruik nu Trulicity al 10 maanden. Totaal geen gewichtsvrlies

21-10-2019 | Vrouw | 57
Afslanken - overgewicht
ben in 2 maanden tijd 4 kg afgevallen, maar mijn concentratie is weg, heb het gevoel dat ik na een vroegere burn-out te hebben gehad dit geneesmiddel mij last bezorgd. Een soort blackout en moeilijk concentreren. Ik weet niet of het van het geneesmiddel komt.

10-08-2019 | Vrouw | 61
Afslanken - overgewicht
12,5kg bijgekomen in 2,5 maand zonder overdadig te eten.conclusie van arts:traagwerkende schildklier

24-04-2023 | Man | 58
dulaglutide (3mg/ml)
Afslanken - overgewicht
Ik heb zwaar obesitas, mijn lichaam is na een paar Hersenbloedingen en nog wat meer ongemakken van slag geraakt, omdat ik voor die tijd altijd bezig was en zware arbeid heb verricht, toen ik dus van 100 naar 0 beweging ging omdat ik rechts verlamt was ging mijn lichaam naar verloop van tijd raar reageren na het eten, dan schoot mijn Glucose spiegel enorm omhoog, mijn licha[lees meer...]am wilde deze Glucose niet en dus zei mijn lichaam ok je gebruikt de Glucose niet dan slaan we het op in de vorm van vet, het lag bij mij dus niet aan teveel eten, toen ik nog werkte at ik door mijn werk wel heel onregelmatig, geen wonder dat mijn lichaam compleet in de war was. Overlegt met de huisarts en die zei dat een maagverkleining misschien wat voor mij was, ik ben een half jaar naar verschillende voorlichtings sesies geweest gesproken met dietist en had mijn voedigsschema aangepast nasr hoe de dietist het wou, ipv dat ik afviel groeide ik nog meer, werd er panies van, weer naar de huisarts en uitgelegd dat ik in een half jaar bijna 10 Kilo aan Gewicht had toegenomen, ik kon in aanmerking komen voor die maagverkleining, maar de huisarts zei eerst ga je naar de cardioloog ook omdat ik in totaal nu 4 Hersenbloedingen een longembolie en een hartstilstand had gehad. De cardioloog zei dat het geen levensbedreigende ingreep was en niet persee noodzakelijk, kijk zei ze als een een gesprongen blindedarm hebt dan heb je geen Kerze dan moet je geopereerd worden, ik zei tegen Haar dst ik angst had om onder narcose te gaan, dat bereep ze, en zei dat een operatie als deze niet zonder risico is, toen vroeg uk naar een altenatief (ik woon in Duitsland) en ze zei overleg met je huisarts. Die bereep mijn angst ook heel goed en ik opperde dat het zo ook niet langer gaat, ze schreef mij dulaglutide voor, maar hou vast aan het eetschema van de dietist en probeer te bewegen, dulaglutide is geen wonder middel zei ze tegen mij, nu kan ik weer iets lopen en fietsen op de hometrainer en ik ga naar Aquagym eens per week, en heb nu 2x per week aangevraagd, dulaglutide zorgt ervoor dat mijn Glucose niet meer piekt maar heel gelijdelijk afgeven wordt aan mijn lichaam, ik heb mijn 10e spuit zondag gehad en dus 9 week verder ben, bij aanvang woog ik 167,7 Kilo schoon aan de haak, ik weeg mij eens per week op zondag, en zondag woog ik 148,9 Kilo, het gaat dus de goede kant op. Maar het is een combinatie van overleg en begeleidig van de huisarts en dietist en meer gaan bewegen, alles gaat me nu al beter af ook omdat ik een last van bijna 19 Kilo kwijt ben. Ik hoop dat mijn ervaringen tot nu toe anderen gaat helpen. Mvrgr

07-01-2021 | Man | 57
Nog maar 1 week bezig.