levetiracetam

Bij  EpilepsieX

09-08-2022 | Vrouw | 63
levetiracetam (2000mg)
Epilepsie
Moet sinds drie dagen verhoogt keppra 2000mg eerst was1750mg kreeg aanvallen vandaar verhoging veel plassen duizelig in hoofd misselijk overgeven mening sinds drie dagen verhoging wie heeft dit ook

08-08-2022 | Vrouw | 63
levetiracetam (1750)
Epilepsie
Krijg je daar dementie of parkinson van ik gebruik ze al jaren arst wil smorgens verhogen na1000 mg zou graag weten dat is mijn angst veder bevallen ze al enkele keer aanval laatste tijd

31-07-2022 | Man | 27
Epilepsie
Keppra was voor mij niet het juiste medicijn. Ik heb van mijzelf altijd al een ietswar neerslachtig karakter gehad en de keppra versterkte dit hevig. Heb het toch langer dan een half jaar geprobeerd waarna ik overgestapt ben op lamotrigine. Dit was voor mij persoonlijk het beste wat mij overkomen is. Mijn stemmingswisselingen en mijn neerslachtigheid verminderde na een[lees meer...] aantal weken. Ook de hoofdpijn klachten verminderde en mijn hevige migraine aanvallen verdwenen. Wat voor mij bezonder was aangezien ik deze ook al voor mijn keppra had.

13-01-2022 | Man | 61
levetiracetam (1000mg)
Epilepsie
omdat het zo ging mocht ik van mijn specialist medicijnen verminderen, ik gebruik tabletten keppra 500 mg. door het verminderen had ik ook tabletten van 250 mg nodig, deze kreeg ik maar na circa 9 maanden ben ik hiermee gestopt want ze hadden vele bijwerkingen, ik voelde mij niet meer 100 %. ik ben weer teruggegaan naar mijn oude tabletten en na circa 5 weken was het oude [lees meer...]gevoel weer terug. maar nu is het maar hopen dat ik ook weer eetlust krijg, want dit is een bijwerking van keppra.

24-12-2021 | Man | 4
Epilepsie
LET OP : Deze ervaring gaat over het gebruik bij een hond, niet bij een mens!!! Ik gebruik dit voor mijn Canadese herder deze is 4,5 jaar oud en weegt 32 kg 2 maal dagelijks 250 mg Maar de aanvallen blijven komen, 18 stuks in 3 dagen! Dosis nu verhoogd naar 375 mg, en dit ook twee keer per dag , resultaat hond is over actief ! Of heeft iemand anders een idee !!

29-11-2021 | Man | 43
Epilepsie
Gebruik nu al 14 jaar keppra na het krijgen van epilepsie door een hersentumor. Aan geopereerd en radiotherapie gehad. Ben begonnen met 2 maal daags 500mg , maar door der loop de jaren toch weer insulten gehad en daardoor dosering verhoogd. Ook in overleg met arts afgebouwd maar dit veroorzaakte weer insulten. Apotheek een B merk gehad en dat ging ook verkeerd. Nu gebruik [lees meer...]ik 2 maal daags 1250mg en 250mg lamotrigine. Dus bijwerkingen zijn aanwezig maar kan er redelijk mee leven. Maar we zijn er nog;)

02-11-2021 | Vrouw | 58
Epilepsie
Ernstig ongeluk bloeding coma stress Na meningeoom beter Griepprik gehad na een uur epileptische aanval

11-10-2021 | Vrouw | 32
Epilepsie
Geen effect, geen bijwerkingen,...

05-10-2021 | Vrouw | 72

24-09-2021 | Man | 57
Epilepsie
Vorig jaar zware aanval gehad. Geen oorzaak ontdekt

21-09-2021 | Vrouw | 72
Epilepsie
Keppra is effectief maar de bijwerkingen zijn heel vervelend

15-08-2021 | Man | 55
levetiracetam (1000mg)
Epilepsie
Wegens een hersentumor en daardoor epilepsie, gebruik ik al langere tijd (14 jaar) keppra/levetiracita,. Omdat ik onlangs meer last keer en opnieuw geopereerd moest worden is de dosis verhoogd naar 2* 1500 mg per dag. Het werkt goed maar de bijwerkingen zijn nu wel duidelijker merkbaar: slaperig, futloos, geen zin meer in sex.

15-08-2021 | Vrouw | 40
Epilepsie
Keppra in combinatie met frisium 10 mg s avonds en bij meerdere absences rivotril gaat het ondanks triggers die zich voordoen al bijna een half jaar goed, geen grand mall aanvallen of status epilepsie meer gehad.

18-07-2021 | Vrouw | 29
levetiracetam (750)
Epilepsie
Tonisch Clonische aanvallen die zelden opkomen maar als ze er zijn in heftige vorm. Twee jaar geleden van Depakine overgestapt naar Keppra. Toen is er na ruim 5 jaar aanvalsvrij een aanval doorgebroken. Bijwerkingen leken redelijk stabiel al vroeg ik me wel eens af wat nog restbijwerkingen konden zijn of dat het aan mezelf lag. Recent vier aanvallen gehad waardoor medicati[lees meer...]e opgehoogd en nu ervaar ik een boel bijwerkingen waar je als persoon niet blij van wordt.

19-04-2021 | Man | 61
Epilepsie
ik heb ook keppra 250 mg geprobeerd i.p.v. 500 mg. maar ik merkte niets, geen verschil.

21-03-2021 | Vrouw | 44
Epilepsie
Voor mij de ergste horror periode (lichamelijk) in mijn leven. Geen controle over mijn lichaam meer.

Thyrax Duotab (869) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (593) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (555) - Antibiotica - penicillines breedspectrum