levetiracetam

Bij  EpilepsieX

24-11-2020 | Man | 48
Epilepsie
Werd gestoorde EEG gedaan. Sinds enkele maanden neem ik dit spul. Wel gratis maar geen voordeel bij. Waarom het moet weet ik echter niet.

16-08-2020 | Man | 61
levetiracetam (250mg)
Epilepsie
Na mijn hersentumor operatie op 8 juni 2018 werd ik getroffen door een grand mal epileptische aanval op de intensive care...vervolgens een hersenbloeding waardoor ik 3 maanden rechtszijdig verlamd was en niet meer kon praten (afasie). Gelukkig ben ik daar grotendeels van hersteld en kan weer lopen en praten...Vanaf mijn eerste epileptische aanval in het ziekenhuis kreeg ik[lees meer...] 2X daags 750mg. Keppra...en in het verpleeghuis waar ik 3 maanden revalideerde werd de dosis op mijn verzoek teruggebracht naar 2X daags 500mg. omdat de huid onder mijn voetzolen begon los te laten...Nu gebruik ik nog maar 2X daags 250mg...dit bevalt goed...heb al bijna 1 jaar geen epileptische aanval meer gehad.

23-07-2020 | Vrouw | 61
levetiracetam (1000mg)
Epilepsie
Toen ik 2x daags 750mg ging goed maar na verhoging savond niet tril in benen en moe reden verhoging snachts een aanval heb gehad

21-07-2020 | Vrouw | 20
Epilepsie
Sinds mijn 18e neem ik dit medicijn. Toen had ik ook mijn allereerste grote aanval, en dat kwam best uit de lucht gevallen. Concentratie problemen had ik al en viel meerdermaals op een maand bewusteloos. Persoonlijk zocht ik er niet veel achter omdat ik niet zo gezond leefde! Dan zijn we toch maar naar de dokter geweest en met vervolg naar het ziekenhuis. Ik heb een klein [lees meer...]weefsel in mijn hersenen en vanuit dat weefsel ontstaat mijn epilepsie! Op twee jaar tijd ben ik van 250mg (2xperdag) naar 750mg (2xperdag) gegaan. Ik bleef kleine attackjes hebben, dit uitte zich in niet bewust zijn bij het moment, waardoor er veel verwarring was en plotseling omvallen zonder goed te weten hoe of wat. Maar toch ben ik tevreden met Keppra als medicatie, ik heb geen stuiptrekkingen meer en voel me over het algemeen goed. Natuurlijk heb ik klachten, zoals een spastische darm maar dat heb ik al sinds dat ik mij kan herinneren! Net zoals het neerslachtigheid een symptoom kan zijn maakte ik ook juist veel mee in deze periode! Ik denk dat er heel veel symptomen kunnen in gepraat worden en je dus vooral goed voor jezelf moet zorgen, mentaal en fysiek, want dat maakt werelden van verschil!

09-07-2020 | Man | 42

25-05-2020 | Vrouw | 49
Epilepsie
Ondanks een actieve levensstijl en een gebalanceerd dieet, val ik niets af (kwam na de voorschrijving van Keppra 5 kg aan, alsof er met een toverstaf bij werd getoverd) . In het begin ontzettend veel moodswings. Ik voel me emotioneel vlak. Geen hongergevoel.

29-04-2020 | Vrouw | 23
levetiracetam (1000mg)
Epilepsie
Na vele soorten anti-epileptica te hebben gebruikt, en met de angst om terug te moeten naar Depakine waar ik hevige ervaringen bij heb, heb ik bij Kempenhaeghe in opname Keppra geprobeerd. Met name omdat hiervoor het zusje Briviact mij ook goed beviel had ik daarvoor de moed. Hoewel ik zwaar ben gewaarschuwd voor de zeer ernstige bijwerkingen, beviel het verrassend goed. I[lees meer...]k had last van lichte moodswings, maar verder was ik ontzettend tevreden en zat eindelijk goed in mijn vel! Na enige tijd thuis bleken de bloedwaarden te zijn opgestapeld naar 69 (ipv 5-25). Dit betekent helaas het afbouwen van Keppra en het opbouwen van Depakine en Frisium.

22-02-2020 | Man | 63
Epilepsie
Ik ben geholpen met dit medicijn maar het vervelende, ik val geen gram af zelfs niet bij sporten, dieet ea ...zeer opmerkelijk en ik moet bijgevolg dagelijks op mijn voeding letten

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (433) - Antibiotica - penicillines breedspectrum