Flecainide

flecainide

Atriumfibrilleren (7 meningen)

14-11-2019

Hartritmestoornissen

Ik ben na 10 jaar en na 2 ablaties gestopt met Flecainide. Volgens cardioloog kunnen er geen klachten zijn na stoppen, maar ik voel me trillerig en duizelig. Herkent iemand dit?
24-10-2019

Hartritmestoornissen

1x p.m.'s nachts hartritmestoornissen, meestal na 4 tot 6u.over. 1 à 2x p.j.opname SEH. Hart resetten. Van de cardioloog Flecainide 50mg gekregen om na problemen hart weer rustig te krijgen. Dinsdag 9u.na zijligging hartritme van slag. Durfde nog geen Fl.te nemen dus bloeddrukverlagers, Bisoprolol en antistolling Eliquis genomen.Woe.cardiocentrum om advies gevraagd of ik[lees meer...] Fl.mocht nemen met andere medicijnen. Geen probleem en Fl.hielp tot 's nachts. Zittend geslapen en hele dag moe en soms torenhoge bl.druk. Durf geen 2e Fl.tablet te nemen ivm.moeheid etc Morgen huisarts en dan waarschijnlijk resetten in zkh.
30-09-2019

Hartritmestoornis

20 jaar . medicijnen .daarna ablatie..en gewoon weer alles innemen..veel last van teen.voet kuit krampen.dasrdoor slecht slaapritme. Kan niet stoppen want dan begint het hart weer op hol te slaan Gr jose
09-08-2019

Hartritmestoornissen

In principe tevreden over het medicijn. Wie kan mij echter verklaren dat ik tot voor kort (al een paar jaar lang) rond de € 0,10 per tablet betaalde en nu opeens in een keer € 0,32. Dus van € 3,00 naar € 10,00 per maand! Ik vind deze prijsstijging eigenlijk pure diefstal! Kan een fabrikant de prijs zo maar zo belachelijk verhogen. Het gaat hier om Sandoz.
07-05-2019

Hartritmestoornissen

Heb 3 maanden flecainide gebruikt en voelde me moe en lusteloos. Maar het meest vervelend was dat ik vanaf 1 week na het starten met dit medicijn geen stem meer had. 3 dagen nadat ik gestopt was met de flecainide kwam de stem weer terug
20-02-2019

Hartritmestoornis

Sinds 2 maand gebruik ik naast metoprolol (gebruik ik al jaren na ablatie) nu flecainide. Na enige weken kreeg ik last van tintelende arnen en benen, inmiddels zijn ze erg pijnlijk geworden. Ik vermoed dat de klachten mogelijk door flecainide worden veroorzaakt. Graag hoor ik via een reactie of er meer mensen zijn met deze bijwerkingen.
28-09-2018

Hartritmestoornis

Voor dit middel veel last, onrstig ritme, benauwdheid en vermoeidheid. Nu voel ik nageneog niets en het lijkt erop, dat dit middel net het zetje heeft gegeven waardoor er weer een normale sinusfunctie is. Erg fijn.
17-05-2018

Hartritmestoornissen

kom met moeite de dag door,ik ben heel snel moe en heb het soms benauwd.ik met me telkens positief stemmen want ik heb veel sombere buien.ook vaak last van spierpijn vooral in de benen .
31-03-2018

Hartritmestoornissen

In plaats van metropenol, de bètablokker, waar ik algeheel onwel van werd. Dit verruimt de bloedvaten, het ha tot zoumakkelijker moeten kunnen pompen. maar het gaat versneld werken. Is niet fijn. Normaal heb ik 75 slagen, nu rond de 90 en bij wandelen circa 105.
19-12-2017

Hartritmestoornis

Sinds ik deze medicijnen gebruik heb ik last van drogemond nachts vijf uur wakker onrustige gedachten gauw vermoeid en buiten adem welk medicijn het doet weet ik niet maar ik begon na mijn hartdefibileren met vier medicijnen erbij.
09-12-2017

Hartritmestoornissen

dacht nu heb ik het gevonden naar 3 andere medicijnen,maar helaas na 4 weken kwam het alweer terug,en veel bijwerkingen erbij,ben het echt zat,wordt als proef konijn gebruikt,ben 70 jaar dus zou het fijn zijn als er voor mij wel een goed medicijn bestaat.
29-10-2017

Hartritmestoornissen

Na 2jaar en vele consults en onderzoeken bij cardioloog, heb ik na de juiste dosering en stoppen met andere medicatie, heb ik geen klachten meer gehad, super.
09-06-2017

Hartritmestoornis

Ik was heel tevreden over Flecainide. Van de een op de andere dag zei de specialist dat ik Lanoxin moet gaan gebruiken. Sinds die tijd heb ik nergens meer zin in. Lanoxin verpest zoveel in mijn leven dat ik er depressief van word. Ook heb je er alleen maar hartjagen en zware hartritmestoornissen van. Mijn hartritmestoornis is veel erger nu maar de specialist vindt dat ik g[lees meer...]ewoon door moet gaan. Flecainide beviel me goed.
09-04-2017

Hartritmestoornissen

Tintelingen in voeten, alsof er stroom op stond, constant. Benauwd
25-02-2017

Hartritmestoornissen

medicijn is een noodzakkelijk kwaad. De werking weegt maar net op tegen de bijwerkingen.
19-01-2017

Hartritmestoornis

voor mij geen goed medicijn flecianide, veel bijwerkingen, de bijwerkingen kwamen vrij snel, wat een ellende, vooral kortademigheid, depressie, en heel moe. na verschillende gesprekken met mijn huidige cardioloog, heb ik dan toch besloten voor naar een ander ziekenhuis te gaan voor een tweede opinie, en daar hebben ze gezien dat ik voor een ablatie in aanmerking kom, ik g[lees meer...]a daar niet te veel over nadenken, maar hopelijk ben ik binnenkort van al die rotzooi verlost.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum