Ervaringen met Clomid

clomifeen

Onvruchtbaarheid vrouw (14 meningen)
Vruchtbaarheid (12 meningen)

06-05-2013 | Vrouw | 27
clomifeen
I.v.m. PCOS gebruik ik nu voor de 3e keer een 'kuur' van de clomid. De eerste keer had ik 5 dagen 1 tablet per dag (van de 3e t/m de 7e dag van de cyclus). Dit sloeg niet aan. De tweede keer ging opgehoogd naar 100mg en ook dat sloeg niet aan. Nu opnieuw verhoogd met 50mg naar 150mg totaal. Dus 3x per dag 1 tablet, 5 dagen lang. Voor mij zijn er niet veel bijwerkingen be[lees meer...]halve dat ik me helaas erg depressief kan voelen. Herkennen meerderen van jullie dit? En kan iemand vertellen hoe lang dit aanhoudt?

22-03-2013 | Vrouw | 29
Vruchtbaarheid
hoi,allemaal.ik ben vandaag pas begonnen met det slikken van clomid 50mg 3-7 cyclusdag.nadat ik een maand lang echo's gemaakt heb om te kijken hoe het is met mijn eisprog.(waar van ik 2 had die wel groeide ,eentje stak boven aan met 18 ,maar die was bij de eerst volgende echo alweer verdwenen)daarna verdween mijn mestruatie ook voor 2 maanden,de eerste maand heb ik duphas[lees meer...]ton gehad ,maar die sloeg niet aan dus menstruatie bleef weg,daarna kreeg ik primolut,en gelijk 3 dagen na het slikken van de laaste pil,kreeg ik mijn menstruatie,was ik heel blij om.nu hoop ik dat clomid ook aanslaat.volgend maand maar afwachten

14-03-2013 | Vrouw | 30
Fertiliteit
7 mnd. Clomid 50 geslikt om eisprong op te wekken. Lichte bijwerking: opgeblazen gevoel in buik. Resultaat: de cyclus kwam op gang, maar was nog zo onregelmatig (tussen 3 en 6 wkn) dat het niet echt hielp bij zwangerschapswens. Nu over op Gonal F en Ovitrelle injecties.

22-12-2012 | Vrouw | 32
clomifeen
Ben bijna 33 jaar oud. Heb 1 zoon van 5 na eerste clomid kuur van 50 mg in 2006. Nu sinds 15-08 aan de clomid want ik wil toch wel heel graag een tweede kind en alles valt tegen. Heb veel last van bijwerkingen zoals , vaginale schimmels tgv hormoonschommelingen , dikke opgeblazen buik voor de eisprong en ben gewoon op van alle stress van het temperaturen. Het ging de eerst[lees meer...]e keer zo snel dat je toch hoop blijft houden dat het nu ook weer vlot gaat maar 4 kuren met spanning later en nog geen resultaat. Weet niet hoelang ik dit nog volhoudt maar wens iedereen veel succes die ook met dit probleem kampt.

20-11-2012 | Vrouw | 27
clomifeen
Ik ben in maart begonnen met 50mg Clomid op de 3e t/m 7e cyclusdag. Toen meteen zwanger geraakt. Helaas heb ik een miskraam gekregen. In september weer met Clomid gestart. De eerste keer had ik een cyclus van 25 dagen en daarna 35 dagen. Nu met de derde ronde bezig. Ik heb de laatste keren wel een eisprong gehad. Ik heb last van opvliegers en stemmingswisselingen. Ook ben [lees meer...]ik sneller moe dan anders.

13-11-2012 | Vrouw | 31
clomifeen
ik heb gisteren tablet 3 geslikt van 50 mg, maar nog geen bijwerkingen. Gelukkig.

26-10-2012 | Vrouw | 27
Vruchtbaarheid
Gisteren laatste tablet van 1e kuur Clomid gehad. Heb last van het zicht wanneer er verschillende verlichting is of veel impressies zijn. Verder helaas ook misselijk en moe. A.s. maandag 1e echo en zeer benieuwd hoe het eruit zal zien. Duimen dus! Zie weinig verhalen van vrouwen die aangeteld zijn na Clomid, hoop zelf eerder aan de beurt te zijn...

08-10-2012 | Vrouw | 24
clomifeen
Binnenkort begin ik aan de 1ste kuur clommid van 150mg. In het totaal heb ik vier kuurtjes clomid gehad. Eerste 3 rondes 50mg clommid waarvan ik tweemaal kan zeggen dat ik een eiersprong heb gehad. De eerste kuur 100mg clomid is helemaal niet aangeslagen. Vandaar dat ik nu de overstap maak naar de 150 mg. Ben blij dat dit middel er is maar vind het jammer dat mijn licha[lees meer...]am er wisselend op reageert. In principe heb ik weinig last van bijwerkingen. (wel last gehad van opvliegers en duizeligheid).

05-10-2012 | Vrouw | 24
clomifeen
Ik heb PCOS. 5 dagen 1 tablet van 5 mg geslikt. Nu bezig met de controles. Maar tot op heden zegt de gyn nog niets over effectiviteit. Verder geen bijwerkingen. Heb daarvor ook Provera geslikt, daarvan wel bijwerkingen. Ben benieuwd wat het verder gaat doen.

04-09-2012 | Vrouw | 21
Vruchtbaarheid
Ik ben vanaf 31 december gestopt met de pil. Na 80 dagen nog niet ongesteld te zijn geworden, naar de huiarts geweest. Die had mij doorverwezen naar de gynacoloog. Daar kregen we te horen dat ik geen eisprong had. Dus begonnen met Clomid 50mg. Daarna ongesteld geworden en 100mg clomid voorgeschreven gekregen. Zit nu alweer aan mijn 3e keer 150mg Clomid. mag dus nog 1[lees meer...] maand 150mg innemen, daarna moet ik weer langs de gynacoloog. Ben benieuwd, zit nu op dag 27, temperatuur is nóg (wel) hoog...

08-08-2012 | Vrouw | 24
Vruchtbaarheid
Ben 1 maand na het laten van mijn pil zwanger geraakt. op week 10 een miskraam. Zowel lichaamlijk als geestelijk heel erg afgezien. Na drie maanden nog geen menstruatie, PCO-syndroom gevonden in het bloed. Nu eerste reeks Clomid 50g 1/dag achter de rug. op dag 14 follikel van 11 mm , dag 17 verdwenen. Nu afwachten of ik mijn menstruatie tijdig zal krijgen. Heb enorm ve[lees meer...]el last van clomid. Opvliegers, humeurig, emotioneel, moe, wazig zicht, pijn in onderbuik en onderrug... alle nevenwerkingen heb ik... kan er mee leven als ik maar resultaat zie. Aan iedereen veel geluk, sterkte en veel geduld.

09-07-2012 | Vrouw | 25
clomifeen
Ik heb nu de tweede ronde clomid achter de rug, zit nu op dag 22 van mijn cyclus. Nu afwachten en duimen dat het gelukt is :) De vorige keer werd ik op dag 22 ongesteld, dus is wel spannend allemaal! Net zoals de vorige keer had ik nu weer een grote folikkel en dik baarmoederslijmvlies. Ik heb geen bijwerkingen gehad van de clomid. (Red; mening was dubbel gegeven met nagen[lees meer...]oeg idem tekst in dit veld; dus tekst samengevoegd tot 1 mening. Mvg, MijnMedicijn)

17-06-2012 | Vrouw | 22
clomifeen
Hallo, ik ben een 22 jarige meid en ben al vanaf november vorig jaar aan de chlomid. Mijn lichaam reageert hier op en heb elke maand een eisprong maar na 8 maanden nog steeds niet zwanger!!! Wat moet ik doen? Ik begin het beu te worden en denk eraan om te stoppen. Het zaad van mijn vriend is onderzocht en GOED verklaart. Hoe kan dit nou en wat moet ik nu?

08-04-2012 | Vrouw | 26
clomifeen
Heb PCOS, voor de eerste keer Clomid 50 mg gebruikt van dag 3 t/m 7. Ik zit nu op dag 35, niet zwanger en nog niet ongesteld. Afwachten maar, hopelijk volgende maand meer geluk.

24-09-2010 | Vrouw
Pcos
ik slik de clomid nog niet zo heel lang. ik ben begonnen met 1 maal dags 1 tabletje. na een aantal keer terug gekomen te zijn bij de gyno, bleek dat het niet werkte. ik ga nu 1 maal dags 2 tabletten slikken. ik merk dat ik 's nachts vaak eruit moet om te plassen. voorheen had ik dat nooit. kan dit met de medicatie te maken hebben? ik weet het niet. ik hoop wel dat alles go[lees meer...]ed gaat.

23-09-2010 | Vrouw
PCOS
Ik ben net nieuw in deze gebeurtenissen. Heb eenmalig primulot geslikt en daarna eenmaal daags 50 mg clomid. Na drie bezoekjes aan de gyno kwam er bij mij uit dat het niet aansloeg. Ik moet nu 1 weekje provera slikken en daarna weer clomid, maar dan 2 maal daags 50 mg clomid. Heeft iemand goede ervaringen??