Ervaringen met Clomid

clomifeen

Onvruchtbaarheid vrouw (14 meningen)
Vruchtbaarheid (12 meningen)

08-10-2012 | Vrouw | 24
clomifeen
Binnenkort begin ik aan de 1ste kuur clommid van 150mg. In het totaal heb ik vier kuurtjes clomid gehad. Eerste 3 rondes 50mg clommid waarvan ik tweemaal kan zeggen dat ik een eiersprong heb gehad. De eerste kuur 100mg clomid is helemaal niet aangeslagen. Vandaar dat ik nu de overstap maak naar de 150 mg. Ben blij dat dit middel er is maar vind het jammer dat mijn licha[lees meer...]am er wisselend op reageert. In principe heb ik weinig last van bijwerkingen. (wel last gehad van opvliegers en duizeligheid).

05-10-2012 | Vrouw | 24
clomifeen
Ik heb PCOS. 5 dagen 1 tablet van 5 mg geslikt. Nu bezig met de controles. Maar tot op heden zegt de gyn nog niets over effectiviteit. Verder geen bijwerkingen. Heb daarvor ook Provera geslikt, daarvan wel bijwerkingen. Ben benieuwd wat het verder gaat doen.

08-08-2012 | Vrouw | 24
Vruchtbaarheid
Ben 1 maand na het laten van mijn pil zwanger geraakt. op week 10 een miskraam. Zowel lichaamlijk als geestelijk heel erg afgezien. Na drie maanden nog geen menstruatie, PCO-syndroom gevonden in het bloed. Nu eerste reeks Clomid 50g 1/dag achter de rug. op dag 14 follikel van 11 mm , dag 17 verdwenen. Nu afwachten of ik mijn menstruatie tijdig zal krijgen. Heb enorm ve[lees meer...]el last van clomid. Opvliegers, humeurig, emotioneel, moe, wazig zicht, pijn in onderbuik en onderrug... alle nevenwerkingen heb ik... kan er mee leven als ik maar resultaat zie. Aan iedereen veel geluk, sterkte en veel geduld.

06-04-2012 | Vrouw | 24
clomifeen
de clomid 50 heeft niet aangeslagen bij mij. De 100 wel maar het eitje groeide niet. Nu ga ik beginnen aan de 150. Heb enkele bijwerkingen gehad bij de 100, misselijk, hoofdpijn, steken bij eierstokken.

24-03-2012 | Vrouw | 24
clomifeen
Waren 1 jaar bezig zwanger te raken, maar dit lukte niet. Er werd PCO geconstateerd. Ik heb Clomid 50mg gehad maar die sloeg niet aan, heb vorige week Clomid100mg geslikt. Moet a.s maandag terug om te kijken of deze nu wel aanslaat. Heb soms last van opvliegers (warmteaanvallen) soms buikpijn, last van rugpijn, steken bij eierstokken.

14-03-2012 | Vrouw | 24
clomifeen
Mijn eisprong kwam veel te laat. Daardoor in Januari begonnen met Clomid. Zit nu in de 3de maand. De enige bijwerkingen die ik heb is lage rugpijn, veroorzaakt door vergrootte eierstokken. Een mooi eitje op dag 19/20. Nog geen zwangerschap tot gevolg maar daar is het misschien ook nog te kort voor. Verder wordt ik er huilerig van, maar dat kan ook in combinatie van de [lees meer...]mislukte kans zijn. Ben er zeer tevreden over, al had ik graag de eisprong wat eerder gehad, maar waarschijnlijk wordt de dosis verhoogd naar 100MG

03-12-2020 | Vrouw | 25
clomifeen (50mg)
Hee , toevallig dat je het zelfde heb ik ben helaas nog niet zwanger en ik nog geen normale Menstruatie, ik moet volgende week weer naar de vrouwe kliniek voor onderzoek loop je daar ook al ? We gaan dan kijken en overleggen voor ivf .groetjes Simone

15-04-2013 | Vrouw | 25
Vruchtbaarheid
Na meer dan een jaar proberen direct zwanger geraakt met clomid. helaas na 27 weken de zwangerschap moeten afbreken wegens vroeg opgelopen cmv-infectie tijdens de zwangerschap

29-01-2013 | Vrouw | 25
Fertiliteit
Ik heb 12x Clomid genomen a 50MG per keer. Mijn baarmoederslijm werd NIET te dun, maar dat is wellicht omdat ik al best veel van mezelf heb. Er is geen touw aan vast te knopen, enkel Clomid. De ene maand sprong het eitje op dag 14 daara pas op dag 20. Het eitje sprong wel altijd, maar ik zal altijd aanraden om Ovitrelle of Pregnyl erbij te gebruiken, dan is het tenmi[lees meer...]nste te timen. Kortom : Ik ben NIET zwanger geraakt van 12x Clomid! Ik ga nu overstappen op Gonal-F en Ovitrelle.

29-09-2012 | Vrouw | 25
Vruchtbaarheid
Ik ben gestart met 50mg clomid omdat ik PCO-syndrooom heb, helaas sloeg deze helemaal niet aan waardoor ik gelijk door mocht met de 100mg. Enorm veel last van bijwerkingen,: lichtflikkeringen, woedeaanvallen, huilbuien, wazig zien, hoofdpijn, duizelig, opvliegers, alles er op en eraan. Mijn man denkt dat deze clomid nu wel aanslaat omdat ik zo veel bijwerkingen heb, maar i[lees meer...]k geloof er niet zo in. As woensdag weer naar de gynocoloog. Hopen dat het aanslaat, want als dit niet aanslaat zie ik er echt heel erg tegenop om een hogere dosis te krijgen. Dan bind ik me op bed vast met een prop in mn mond, want het is niet uit te houden.

09-07-2012 | Vrouw | 25
clomifeen
Ik heb nu de tweede ronde clomid achter de rug, zit nu op dag 22 van mijn cyclus. Nu afwachten en duimen dat het gelukt is :) De vorige keer werd ik op dag 22 ongesteld, dus is wel spannend allemaal! Net zoals de vorige keer had ik nu weer een grote folikkel en dik baarmoederslijmvlies. Ik heb geen bijwerkingen gehad van de clomid. (Red; mening was dubbel gegeven met nagen[lees meer...]oeg idem tekst in dit veld; dus tekst samengevoegd tot 1 mening. Mvg, MijnMedicijn)

09-07-2020 | Vrouw | 26
Zwangerschap
Goeie avond dames. Graag wil ik mijn verhaal met jullie delen. Mijn partner en ik willen heel graag een kindje ik heb 10 jaar aan de prikpil gezeten zins 2 januari ik word maar niet ongesteld nu heb ik van de dokter clomifeencitraat Van de 5 dagen pillen slikken moet ik er nog 2 slikken . Mijn vraag is zijn en meer vrouwe die naar deze kuur snel zwanger worden ik vin[lees meer...]d het zo spannend is hoe alles nu gaat verlopen

27-04-2015 | Vrouw | 26
Onvruchtbaarheid vrouw
5 tabletten geslikt 3e dag van de menstruatie t/m de 7e dag Elke dag 1 nam ze in de ochtend bij het ontbijt

21-11-2014 | Vrouw | 26
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Hoi, Ik heb afgelopen 6 maanden clomid geslikt. Iedere keer een eitje van 20 mm maar helaas geen zwangerschap. Nu zitten we op maand 7 met clomid en volgende week me eerste IUI behandeling. Hoop dat ik binnen 1 jaar zwanger ben, want geestelijk is het best zwaar. Vooral met de clomid heb ik best wel veel bijwerken vooral opvliegers, buikpijn, hoofdpijn en heel snel moei.[lees meer...] Succes iedereen

10-10-2012 | Vrouw | 26
Vruchtbaarheid
Er werd bij mij PCOS geconstateerd. De eerste behandeling bestond uit het slikken van clomid 50 mg op de 3e t/m de 7e dag van de cyclus. Ik heb alleen last gehad van opvliegers en was met momenten prikkelbaar (dit kan ook met de menstruatie te maken hebben). Ook na het slikken van de clomid heb ik nog een aantal dagen last gehad van opvliegers (t/m de 11e dag van de cyclus[lees meer...])Mijn cyclus werd dmv echoscopies gevolgd gedurende de 8e t/m de 19e dag van de cyclus. In eerste instantie leek ik te sterk te reageren op de clomid. Er groeide maar liefst 4 follikels, maar dit zwakte later af en er sprong uiteindelijk maar 1 follikel die 29 mm was. Ook het baarmoederslijmvlies zag er perfect uit bij de eisprong en mijn progesteron en prolactine waardes na de eisprong waren perfect. Kortom, het kon niet beter. Helaas toch niet zwanger geraakt, maar ik heb goede hoop voor de volgende keer.

08-04-2012 | Vrouw | 26
clomifeen
Heb PCOS, voor de eerste keer Clomid 50 mg gebruikt van dag 3 t/m 7. Ik zit nu op dag 35, niet zwanger en nog niet ongesteld. Afwachten maar, hopelijk volgende maand meer geluk.