seleensulfide

Protopic (50 meningen)
Nailner (40 meningen)
Toctino (30 meningen)
Denorex RX (26 meningen)
Vaseline cetomacrogol creme FNA (16 meningen)

03-05-2020 | Man | 36
Eczeem
Jaren geleden kwam ik via een kennis in aanraking met Selsun tegen vettige korsten op de hoofdhuid, gepaard met ontzettende jeuk. Toen regelmatig gebruikt als dit opspeelde en elke keer met groot succes. Nu Selsun een tijd niet verkrijgbaar was gegrepen naar andere middelen, maar wat een feest dat het er weer is, want eindelijk na jaren van zoeken, niets gevonden wat zo[lees meer...] goed werkt als dit spul. Letterlijk na de eerste keer wassen, was de jeuk weg. En na de tweede keer was ook de vorming van schilfers nagenoeg weg. Nu even een paar weken doorgaan om dat gisten onder controle te krijgen die de oorzaak schijnen te zijn. De lucht die ervan afkomt is helaas vrij sterk en onprettig voor je omgeving, dus meestal gebruik ik het 's avonds voor mijn vrije dag. Maar ik heb mijn collega's gewoon eerlijk gezegd wat het is en daar krijg je gelukkig begrip voor terug.

28-12-2020 | Man | 45
seleensulfide (25mg/ml)
Huisarts dacht mogelijk aan een seborroisch eczeem. Na gebruik Selsun van de regen in de drup geraakt. Wat een troep! Hoofdhuid blijvend beschadigd en jaren vol ellende / haaruitval. Het hoofdhuid milieu compleet verstoord.

24-07-2014 | Man | 46
seleensulfide
Schimmelinfectie van de huid
Ben nogal sceptisch als het op resultaten aan komt van mensen die een product kopen of uitproberen. Vooral op internet site waar ik soms de indruk heb dat elk product alleen maar goede en tevreden klanten kent. Maar de ernst van mijn huidinfectie deed me grijpen naar alles wat maar kon helpen. Baat het niet, dan schaadt het. Van talkpoeders, over zeeploze, bewaarmiddell[lees meer...]oze, kleurstofloze enfin alles-loze producten. Maar helaas veel geld uitgegeven aan producten, poeders en andere dingen die geen oplossing gaven, nog veel minder opluchting. Na 10tallen producten uiteindelijk SELSUN gekocht. En kijk aan, na 4 dagen geen schilfertjes meer te bespeuren, geen jeuk meer, geen verdikkingen etc. Ok de rode vlekjes zijn nog niet allemaal 100 verdwenen maar elke dag vervagen ze. Hoe lang gebruik ik het nu al? 5 dagen En hoe gebruik ik het? Heel simpel, ik douche me zoals altijd met een zeeploze douchegel, droog me af met een versgewassen handdoek (bij iedere douche ervoor zorgen dat je een vers gewassen en liefst droogtrommel gedroogd opdat alle schimmels zeker dood zouden zijn) en vlak voor het slapen gaan smeer ik me in met de champoo. Ja u leest goed, op droge huid insmeren (GEEN WATER !!!!) en gewoon mee gaan slapen. Aan de iets zwavelachtige geur wen je wel, s morgens afspoelen. Je zal merken dat al na dag 2 je huid veel minder infectie vertoont.

06-03-2018 | Man | 50
Eczeem
Na 2 x gebruiken weg en al maanden weg had last van seborrisch eczeem en heel veel hoofdroos nu geen schilfers meer en geen jeuk ook niet in gezicht en rond neus effect super goed,

09-08-2021 | Vrouw | 51
seleensulfide (25mg/ml)
Ik gebruikte jaren Denorex, naar grote tevredenheid. Nu is dit niet meer leverbaar Nederland. De apotheek raadde mij Selsun aan. Wat een rommel zeg. Het werkt niet. De jeuk blijft, en ik hen enorme haaruitval. En het is nog duur ook.

20-03-2015 | Vrouw | 58
Jeuk

20-07-2020 | Vrouw | 63
seleensulfide (25mg/ml)
Dit is echt een wondermiddel gebruikt dit al van mijn 16 jaar Heb al van alles geprobeerd maar niets helpt bij mij juist selsum In België niet meer te verkrijgen Is nu ook moeilijk bij jullie te verkrijgen hopelijk valt het ook niet weg in Nederland

06-04-2016 | Man | 66
seleensulfide (25mg/ml)
voorwassen met Neutral shampoo en nawassen met Selsun. Ook een paar minuten laten intrekken. 2x per week gebruiken.

Amoxicilline / Clavulaanzuur (421) - Antibiotica - penicillines breedspectrum