Protopic (50 meningen)
Nailner (40 meningen)
Toctino (30 meningen)
Denorex RX (27 meningen)
Vaseline cetomacrogol creme FNA (16 meningen)

03-05-2020 | Man | 36
Eczeem
Jaren geleden kwam ik via een kennis in aanraking met Selsun tegen vettige korsten op de hoofdhuid, gepaard met ontzettende jeuk. Toen regelmatig gebruikt als dit opspeelde en elke keer met groot succes. Nu Selsun een tijd niet verkrijgbaar was gegrepen naar andere middelen, maar wat een feest dat het er weer is, want eindelijk na jaren van zoeken, niets gevonden wat zo[lees meer...] goed werkt als dit spul. Letterlijk na de eerste keer wassen, was de jeuk weg. En na de tweede keer was ook de vorming van schilfers nagenoeg weg. Nu even een paar weken doorgaan om dat gisten onder controle te krijgen die de oorzaak schijnen te zijn. De lucht die ervan afkomt is helaas vrij sterk en onprettig voor je omgeving, dus meestal gebruik ik het 's avonds voor mijn vrije dag. Maar ik heb mijn collega's gewoon eerlijk gezegd wat het is en daar krijg je gelukkig begrip voor terug.

12-07-2018 | Man | 29
seleensulfide (25mg/ml)
Het spul stinkt wel en ziet er uit als een smerig goedje, maar dat maakt allemaal niet uit. zolang het maar werkt. en werken doet het zeker. dacht na een poosje toen het flesje op was heb er totaal geen last meer van, maar kwam wel weer terug, door leveringsproblemen andere middeltjes weer eens gebruikt, zonder resultaat, dus uiteindelijk weer terug bij Selsun. en supe[lees meer...]r blij ermee. nu zorgen voor voorraadje en toch wel constant blijven gebruiken 1x per 2 weken ongeveer.

06-03-2018 | Man | 50
Eczeem
Na 2 x gebruiken weg en al maanden weg had last van seborrisch eczeem en heel veel hoofdroos nu geen schilfers meer en geen jeuk ook niet in gezicht en rond neus effect super goed,

06-04-2016 | Man | 66
seleensulfide (25mg/ml)
voorwassen met Neutral shampoo en nawassen met Selsun. Ook een paar minuten laten intrekken. 2x per week gebruiken.

24-07-2014 | Man | 46
Schimmelinfectie van de huid
Ben nogal sceptisch als het op resultaten aan komt van mensen die een product kopen of uitproberen. Vooral op internet site waar ik soms de indruk heb dat elk product alleen maar goede en tevreden klanten kent. Maar de ernst van mijn huidinfectie deed me grijpen naar alles wat maar kon helpen. Baat het niet, dan schaadt het. Van talkpoeders, over zeeploze, bewaarmiddell[lees meer...]oze, kleurstofloze enfin alles-loze producten. Maar helaas veel geld uitgegeven aan producten, poeders en andere dingen die geen oplossing gaven, nog veel minder opluchting. Na 10tallen producten uiteindelijk SELSUN gekocht. En kijk aan, na 4 dagen geen schilfertjes meer te bespeuren, geen jeuk meer, geen verdikkingen etc. Ok de rode vlekjes zijn nog niet allemaal 100 verdwenen maar elke dag vervagen ze. Hoe lang gebruik ik het nu al? 5 dagen En hoe gebruik ik het? Heel simpel, ik douche me zoals altijd met een zeeploze douchegel, droog me af met een versgewassen handdoek (bij iedere douche ervoor zorgen dat je een vers gewassen en liefst droogtrommel gedroogd opdat alle schimmels zeker dood zouden zijn) en vlak voor het slapen gaan smeer ik me in met de champoo. Ja u leest goed, op droge huid insmeren (GEEN WATER !!!!) en gewoon mee gaan slapen. Aan de iets zwavelachtige geur wen je wel, s morgens afspoelen. Je zal merken dat al na dag 2 je huid veel minder infectie vertoont.

01-06-2013 | Man | 28
seleensulfide
Bij gebruik heeft het wel een zwavel achtige geur. Goed afspoelen van zo wel het haar als de douche tegels is wel aan te raden. Door gebruik van dit middel kunnen op tegelvoegen enige verkleuring ontstaan. Echter heeft deze verkleuring geen effect op m'n haar. Na eerste gebruik wel een effectief resultaat bij het tegen gaan hoofdhuidschilfering en/of roos.

02-07-2012 | Man | 22
seleensulfide
We zijn inmiddels een paar dagen verder: schimmelinfectie op de huid vrijwel geheel onzichtbaar geworden (al liet de huisarts me weten dat er qua schimmels meer is dan het oog kan zien). Waar het mij echter voornamelijk om gaat is de zichtbaarheid ervan. De aanwezigheid kan altijd achter de schermen nog verdelgd worden. Ik had een grote vlek op mijn linkerborst, die is gro[lees meer...]tendeels verdwenen. De randkolonies ook weg. Vlekjes op buik alleen zichtbaar omdat ik weet waar ik zoeken moet,. Zeer tevreden met het middel. Huisarts vertelde dat er pas na 7 dagen resultaat zichtbaar zou zijn. Inmiddels zit ik op de avond van dag 5 en het had niet beter kunnen lopen. Nog twee dagen dagelijks smeren, daarna 2 keer per week. (toevoegsel aan vorige week, na de 10 minuten inwerkperiode natuurlijk afdouchen)

30-06-2012 | Man | 22
seleensulfide
Gebruik het sinds afgelopen donderdag. Voorschrift huisarts: schudden voor gebruik, tot 2cm om de schimmelinfectie smeren en met water tot schuimen brengen. Tien minuten laten inwerken. Eerste keer sloegen de anders rooduitslaande vlekken eventjes donkerblauw uit, wat mij enkel het idee geeft dat het spul aardig wat schimmelcellen aan het verdelgen is. Groot vertrouwen. De[lees meer...] drie vlekjes op mijn buik, als de gordel van Orion, zijn na twee behandelingen al aan het vervagen. Hoge verwachtingen! Ik houd u op de hoogte van verdere ontwikkelingen.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum