Ervaringen met Soolantra

Dupixent (31 meningen)

18-08-2020 | Vrouw | 43
ivermectine (1)
Rosacea
Ik heb al 4 jaar rosacea. Van alles geprobeerd accu punctuur, laseren, Gladskin met alleen verergering tot gevolg. Van een dermatoloog soolantra gekregen en na 1 week werd het minder, na 3 weken gestopt en sinds 1 jaar NOOiT meer een uitbraak gehad. Ook BELANGRIJK is dat ik nooit meer creme gebruik. Bij gebruik van creme, olie, zonnebrand krijg ik wel een nieuwe pukkel. [lees meer...]Super blij met Soolantra!!!!

26-10-2019 | Vrouw | 33
ivermectine
Acne/puistjes

09-08-2019 | Man | 66
ivermectine (10mg)
Rosacea
Helpt redelijk maar niet voldoende., er komen nog steeds puistjes maar wel kleiner .Bij het gebruik wordt niet aangegeven hoe je het beste vooraf je huid kunt reinigen voordat je gaat smeren.

23-07-2019 | Vrouw | 40
ivermectine (10mg/g)
Rosacea
Deze Soolantra creme is het enige dat geholpen heeft bij rosacea in mijn gezicht! Ik heb nu 10 jaar rosacea ( roodheid/brandingen/puistjes ) en natuurlijk zoveel geprobeerd om het te verhelpen. Ook middelen op recept, waaronder Rozex. Ben zo ontzettend blij met dit product. Het is wel belangrijk om de Soolantra creme te blijven smeren. In het begin kan de rosacea vererg[lees meer...]eren. En bij mij duurde het ongeveer 3/4 weken voordat ik resultaat zag... Dus hou vol!

25-01-2019 | Man | 27
ivermectine (10mg)
Rosacea
Ook voor mij werkt Solantra erg goed. Gebruik het nu enige tijd en heb vrijwel geen ontstekingen meer.

24-01-2019 | Vrouw | 29
ivermectine (10mg/g)
Rosacea
Lieve lezer, Op een dag had ik zo’n extreme uitslag (met een soort puistjes/ontstekingen) op mijn gezicht en roodheid. Ook bloosde ik om het minst geringste en mijn hoofd voelde altijd zo warm. Mijn omgeving vroeg of ik ernstige allergie had en of ik me wel goed voelde. Uiteindelijk bij de dermatoloog geweest en die zei direct: rosacea! Deze schreef mij Soolantra c[lees meer...]reme voor. Voordelen ten opzichte van traditioneel recept metrodinazol is dat je het maar 1 keer zeer dun hoeft aan te brengen ipv 2x en dat het ook puistjes/ontstekingen en roodheid tegen gaat. Uiteraard werd er ook aangeraden geen pittig eten te nuttigen en veel alcohol te drinken. Geen sauna, opletten met van warm naar koude ruimten en andersom. Ook mag je je huid niet meer schoonmaken met water. Deze laatste tip heeft enorm veel verbeterd voor mij. Ik ben meteen gaan smeren. De eerste twee weken gebeurde er weinig met de roodheid. De puistjes verdwenen wel! Heel erg fijn dus. Ik merkte na week twee dat de voorheen vuurrode huid nu plek maakte voor lichte huid op bepaalde delen In het gezicht.Deze lichte delen kwamen er steeds meer. Ook werd de huid rustiger en minder warm/geïrriteerd. Nu, 2 maanden verder is de huid veel rustiger. Ik voel me weer zeker over mezelf. Make up staat veel mooier omdat je veel minder hoeft weg te werken en steeds moet bijwerken. Ook zijn mijn opvliegers weg, blozen doe ik niet meer continu, echt een verademing! Uiteraard hoort bij de aandoening rosacea ook camoufleren van de (overige) rode vlekjes want deze aandoening is levenslang. Als tip wil ik hiervoor meegeven, catrice liquid foundation. Ziet er natuurlijk uit en de huid kan blijven ademen. De medische schoonmaak /onderhoud lijn die je voor je huid kan gebruiken is waanzinnig van la roche posay- rosealic lijn. Met name de micellair gel voor make up verwijdering. Omdat de Soolantra creme de huid erg droog kan maken kan de Eucerin creme-anti redness (zonder foundation/kleur) perfect gebruikt worden. Is je huid erg droog gebruik je iets meer en zo niet dan een heel dun laagje over de Soolantra heen. Mocht je ook rosacea hebben dan raad ik je aan een goede arts te zoeken en geef het de tijd. Je huid is erg aangedaan en heeft een beetje rust en liefde nodig om te herstellen + een goeie creme zoals Soolantra bijv. Mocht je het ook gebruiken dan hoor ik graag je ervaring. Groetjes!