Ervaringen met Aldara

imiquimod

Bij  WrattenX

Condyloma (14 meningen)
Huidkanker (10 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (10 meningen)

14-08-2014 | Man | 22
imiquimod
Wratten
ik heb 2 keer de doos aldara gekocht en 8 weken op het wratten behandeld, ik zie geen effect van dit zalf en ben heel ontevreden. de wratten zyn maar en klein periode weggegaan en dan zijn ze terug opgedacht.

11-10-2015 | Vrouw | 23
Wratten
Gigantische jeuk gehad in de tweede week, maar nu al na zes keer (dus twee weken) smeren bijna geen wrat meer te ontdekken terwijl ik er heel veel had! Geen grieperig gevoel gehad, wel wat vermoeider dan normaal. Ik ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk weg blijven als ik het middel staak te gebruiken.

13-11-2015 | Man | 26
Wratten
Nauwelijks tot geen effect op wratten op hand en voet. Dure, ineffectieve oplossing. Nu naar nieuwe specialist voor second opinion en nieuwe middelen ter bestrijding van wratten. Nauwelijks last gehad van bijwerkingen. Eerste week enigszins last van bijwerkingen gehad: rillingen en zweten en een mild grieperig gevoel.

06-05-2021 | Man | 45
Wratten
Heb me genetale wratten laten weg laseren moet 6 weken aldara crème als nabehandeling doen veroorzaakt erge brandwonden bij mij wat aanvoelt alsof je je erg geschaafd heb ondergoed niet te dragen door de pijn lopen met moeite doordat het overal tegenaan kom

06-04-2015 | Man | 48
Wratten
Aldara heeft bij mij prima gewerkt. Aanvankelijk veel bijwerkingen, maar dat kwam omdat ik het hele zakje gebruikte, wat zeker niet nodig is. Het volstaat een kleine hoeveelheid te gebruiken, alleen op de wratten. De hoeveelheid bijwerkingen valt dan mee. Omdat aldara geleverd wordt in standaard zakjes is het even uitproberen wat de beste hoeveelheid is.

17-03-2015 | Man | 48
Wratten
Ik heb dit medicijn nu 3 keer gebruikt, maar de bijwerkingen vind ik aanzienlijk. Grieperig gevoel, koude rillingen, rugpijn, last van mijn keel, 's nachts transpireren. De jeuk valt mij mee. Deze klachten waren voor mij aanleiding verder te zoeken naar ervaringen van anderen waarop ik deze site kwam. Ik schrik hier van de reacties. Vooral de verhalen over blijvende klacht[lees meer...]en na stopzetting van de medicijnen baren mij zorgen. Ik overweeg nu al te stoppen. Teleurstelling, want veregen gaf bij mij ook al weinig effect...

10-09-2021 | Vrouw | 51
Wratten
Ik heb dit 6 maanden gebruikt. Soms verdwenen er een paar wratten maar kwamen terug met meer. Het gebied is 6 maanden een grote zweer geweest. Daarna heb ik 5 weken Condilyne gebruikt. Niet te doen bijna vanwege zweren 0 resultaat. Vandaag voor de 2 de keer bij de huisarts met stikstof laten aanstippen. Had ik dat maar gelijk gedaan. Geen zweren meer en ze verdwenen bijna [lees meer...]allemaal na de eerste keer.