Ervaringen met Condyline

podofyllotoxine

Bij  CondylomaX

Wratten (20 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (12 meningen)
Huiduitslag (0 meningen)

Aldara (71 meningen)
Formule W Wratten (31 meningen)
Prevner (11 meningen)
Zovirax (10 meningen)
Aciclovir crème (10 meningen)

31-05-2021 | Vrouw | 19
podofyllotoxine (3,5mg/g)
Condyloma
Meest verschrikkelijke wat ik ooit heb gedaan. Eerste dag met de applicator maar voor mijn gevoel deed dat niks. Dan maar een kwastje gebruiken en over alle wratjes (aangezien ik er enorm veel had, bedankt ex!) ik ben op mijn 2e rustdag. Ik kan niet zitten, lopen, fietsen en slapen. Zoveel pijn dat ik misselijk wordt en bijna moet overgeven. Maar goed, ik zie dat het ook e[lees meer...]norm is door gedringt door mijn gezonde huid, dus meteen van plan om sudocreme te smeren! Doe aub voorzichtig want zelfs het opstaan uit me bed is niet te doen! Kwa verandering zie ik een klein beetje ze zijn nog enorm wit en heb er wel een stuk of 20 wat nu een dikke platte hoopje is

29-04-2021 | Man | 21
Condyloma
Wauw oke.. dus ik heb voor het eerst (en hopelijk het laatst) een SOA gekregen, genitale wratten. Direct langs de huisarts gegaan en hij schreef mij dit middel voor. Gebruik dit aub voorzichtig jongens, het is zeer effectief. Ik met mijn lompe kop stop heel t staafje een paar keer in de pot en begin het over heel mn eikel te smeren (daar zaten de genitale wratten). Na 3/4 [lees meer...]dagen heb ik hier onmens spijt van gehad, mijn hele eikel was letterlijk weggebrand. Probeer zo maar te werken of überhaupt te lopen als je een open bloedende eikel hebt die constant langs je onderbroek schuurt. Al met al is het dus wel zeer effectief, aangezien alle wratten weg zijn.

02-02-2021 | Man | 32
Genitale wratten
Omdat ik hier afgeschrokken ben van de reacties, schrijf ik zelf nu een aantal weken na mijn behandeling een eerlijke ervaring. Ik heb dit product voorgeschreven gekregen en voor gebruik op dit forum horrorverhalen gelezen over het opengaan en zweren van de huid. Daarom ben ik extra voorzichtig te werk gegaan en heb ik de huid eromheen heel goed met zinkzalf ingesmeerd, vo[lees meer...]orzichtig aangestipt en alles goed laten drogen. Ik kan er een stuk of 8 en na 3 weken behandelen kon ik niet meer zien of het wondjes of wratjes waren, daarom nog even ter controle naar de huisarts geweest. Op zijn advies nog een weekje doorgegaan en de boel daarna laten helen. Dat ging vrij snel wel duurde nog ongeveer een weekje. Tijdens de behandeling heb ik pijn gehad maar echt maar een paar dagen dat het erg was. Verder heb ik wel gewoon sex kunnen hebben, maar om alles te beschermen wel een condoom gebruikt. Uiteindelijk is alles weggegaan en nu ook 4 weken helemaal weg. Ik raad vooral aan goed zalf te gebruiken voor de behandeling voor de gezonde huid, want zelfs met de voorzichtigheid waarmee ik te werk gegaan ben, heb ik nog last gehad. Zelf heb ik om de wrat met een wattenstaafje zinkzalf gesmeerd. Als je voorzichtig doet en je aan de voorschriften houdt, val het allemaal reuze mee.

09-01-2021 | Man | 18
Genitale wratten
Maanden terug eerste keer last gehad van genitale wratten. Heb een vaste vriendin en sindsdien kreeg ik na een paar maand last van wratten. Naar huisarts geweest en condyline mee gekregen. Rustig aanstippen en na aantal weken was het weg. Helaas kwam het na een maandje ongeveer weer terug. Nu is het echt verschrikkelijk erg veel en het doet niet normaal veel pijn. Hele hui[lees meer...]d blijft openscheuren als ik deze naar achtertrek.

03-11-2020 | Man | 22
Genitale wratten
Effectief, zeker. Breng het niet te veel aan. Ik heb al geen voorhuid, en nu is de rest van mn huid ook weggebrand. Ik heb 1 terugkomende wrat, en na herhaaldelijk aanstippen, heb ik een schaafwond op mijn penis. Niet prettig. Werkt wel erg goed. Hier en daar komt er een enkel wratje/bultje bij rondom mijn schaamstreek, maar die zijn vaak snel wegz

31-10-2020 | Man | 23
Genitale wratten
Begin augustus merkte in een groepje kleine bultjes op. Hierna ben ik direct begonnen met een zalf genaamd Wartec, had ik van de huisarts op recept gekregen. Gebruik was naar mijn idee niet heel spannend. Heb wel een geïrriteerde huid gehad en wat korstjes op sommige plekken. De huid leek wat te vervellen, maar had verder geen intense pijn zoals een aantal verhalen. Na de [lees meer...]eerste week verdwenen de wratjes, maar had ik er verder niet meer op gelet. Na een aantal weken zag ik dat de wratjes weer terug kwamen (overigens niet zo groot als de eerste keer, wel wat meer verspreid) en begon in een beetje in paniek te raken. Toen ben ik weer met een kuur met het zalfje begonnen, overigens bleven de wratjes terugkomen, al waren ze erg klein. De zalf was op het gegeven moment op, maar de wratjes nog niet weg. Hierna heb ik de vloeistof gekregen (5mg/ml), hier ben ik vandaag mee begonnen. De wratjes zijn ondertussen na het zoveel gebruiken van de zalf al bijna weg, maar wil het helemaal wegkrijgen d.m.v. de vloeistof. Mijn tip aan de mensen die dit beginnen met gebruiken; accepteer even dat je hebt verloren en ga jezelf richten op het zo snel mogelijk afkomen van de wratjes. Dat betekent dus ook even geen masturbatie (voor de mannen) en zo min mogelijk seks (als je het doet doe het dan veilig). Ik heb het gevoel dat de kleine wratjes steeds weer terugkwamen, doordat ik af en toe masturbeerde tijdens de kuur en ik mezelf besmette op andere plekken. De kuurtjes begonnen pas echt goed te werken toen stopte met masturberen en ik ook extra op de hygiëne ben gaan letten. Dus het geslachtsdeel echt schoonhouden, handen wassen nadat je je geslachtsdeel hebt aangeraakt. En voor de tijd dat de wratjes nog niet weg zijn, alleen de wratjes aanraken als je de zalf/vloeistof erop smeert. Mocht je een keer seks hebben, was je geslachtsdeel daarna dan ook even goed na in de douche en daarna deppend de wratjes droogmaken. Succes mensen, wees niet beschaamd om je eventuele partner hierover te vertellen, aangezien het geen verdere lichamelijke gevolgen heeft. Het duurt even voor je er vanaf bent, maar er zijn ergere SOA's die je kunt oplopen. Het duurt even en het is erg vervelend, maar er komt een dag dat je er vanaf bent!

03-08-2020 | Man | 39
Genitale wratten
Dit is echt een wonder middel. Bij mij waren ze gelukkig nog van die kleine bultjes. Na drie dagen aanstippen zijn ze gelukkig wel weg. Helaas komen ze naar een paar weken op andere plekken weer terug. Ja, bij de rust dag merk ik wel dat mijn huis brand. Maar dat is hooguit maar 2-3 dagen. Stip echt op de plekken waar nodig is. Niet smeren! Heb geduld in de rust dagen zi[lees meer...]e ik heel duidelijk dat ze langzaam verdwijnen. Suc6 iedereen.

26-05-2020 | Man | 22
Genitale wratten
Mijn vriendin en ik allebei de klos. We weten niet van wie het af komt maar we wisten wel dat we het zo snel mogelijk weg wilden hebben. Gelukkig was het er bij mij maar 1 kleine. Mijn vriendin had er wat meerdere. Allebei gebruik gemaakt van condyline. Nou, ik had van te voren deze horrorverhalen gelezen. Vandaar dat ik nu zelf mijn reactie achterlaat. Wanneer iets slecht[lees meer...] ervaren wordt, wordt er ook eerder iets over geschreven! Dus voor nu dus een goede ervaring! Bij mij was die na de eerste week al weg. Bij m’n vriendin duurde het wel wat langer en kwamen er soms ook wat extra bij tussendoor. Na 4 weken toch helemaal vrij. Ik heb geen last gehad van brandend gevoel, sterker nog: ik voelde niks en dacht dat ik het fout deed. Maar toch begon die te verdwijnen. M’n vriendin gaf aan dat het af en toe wat brandde bij het aanbrengen. Voor de rest viel het over het algemeen wel mee. Zo kan het dus ook gaan!

23-05-2020 | Man | 26
Genitale wratten
Vorige week dit meegekregen van de huisarts omdat de wratjes die ik had te klein waren om weg te halen. Na het drie dagen twee keer per dag aangebracht te hebben met de bijgeleverde wattenstaafjes zijn inmiddels 5 van de 6 wratjes bijna helemaal verdwenenen! Zoals iedereen al aangeeft ben voorzichtig want het is wel heftig spul. Ik heb geen vaseline gesmeerd en de huid ron[lees meer...]dom de wratjes is nu een klein beetje geïrriteerd en geeft een klein beetje een branderig gevoel maar daar merk ik bijna niks van. Ik heb ook rustig aan gedaan omdat ik had gelezen dat je er pas na de derde dag echt iets van merkt. Uiteindelijk ben ik hier zeer tevreden over en heb spijt dat ik dit niet eerder gebruikt heb!

22-05-2020 | Vrouw | 22
Genitale wratten
Ik had ze eerst nog niet gevoeld en dacht dat het vanzelf verdween tot er na 1 maand nog steeds die 2 bultjes zaten. Had er geen last van toch maar even naar de huisarts geweest helaas genitale wratjes. Gelijk begonnen met condyline en binnen 3 dagen waren ze met amper pijn weg ook geen last van gehad in de rust dagen. Helaas nu na 3 weken zijn er weer 3 kleintjes terug du[lees meer...]s snel weer begonnen met behandelen al brandde het wel wat meer en dit keer ook jeuk er aan gehad maar hopen dat ze weer binnen 3 dagen weg zijn :). Iedereen veel succes met aanstippen,helaas blijft dit virus langer in je lichaam en moeten we allemaal hetzelfde ondergaan! Veel liefs van mij

15-05-2020 | Man | 19
Genitale wratten
Ook ik heb de loterij gewonnen met mn 19 jaar en jawel: Genitale wratten. Eerst waren het nog helemaal geen wratten maar eerder kleine bultjes waarvan ik dacht van goh die zijn zo weer weg, ongeacht wat het was. Door corona weinig seksueel actief en daarom ook niet echt geschoren tot drie weken geleden. Alles begon te bloeden, en toen al het haar weg was trof ik tal van vi[lees meer...]eze grote sponsachtige wratten aan. Na allerlei geklungel met wrat bevries shit heb ik mijzelf behoorlijk verminkt en ben ik naar de huisarts gegaan. Hij schreef mij condyline voor en jawel, net zoals elke andere stakker hier in het rijtje ben ik de eerste week als een 'bezetene' hele gebieden gaan behandelen met die bende. Na 3 dagen nog 0 verschil, niks noppes nada. Totdat mijn 1e rustdag aanbrak. Koleeere wat deed het pijn. En dat tot zeker wel de 4e rustdag. Net als ieder ander niet kunnen zitten, fietsen, lopen, niks. Ik raad aan om (als het je lukt) je gezonde huid echt in te smeren met vaseline, of je bent nog lang niet jarig. STEL jij hebt nu pijn omdat je net zo snugger als ik niet naar je dokter hebt geluisterd om 't in te smeren met vaseline, smeer het dan tijdens je rustdagen en voor het slapengaan in met sudocreme! Het verzacht/verkoeld en repareert je huid. Al met al was ik na 1 week bijna alles kwijt. Inmiddels ben ik aangekomen aan mijn eerste rustdag van week 3 en er zijn nog een stuk of 2/3 plekjes die hardnekkig lekker blijven zitten of telkens terugkomen, maar als die er volgende week nog zitten ga ik die lekker laten wegbranden door mijn huisarts. Ik maak me wel erg zorgen over hoe de rest van mijn leven eruit gaat zien. Ik was voor deze ellende een hele leuke praatgrage jongen maar zit momenteel erg met mezelf. Het lijkt wel alsof ik me vies voel in mijn eigen lichaam. Ik hoop dat ik één van de gelukkigen mag zijn waar het na ongeveer 2 jaar voor altijd weg zal zijn :) Voor iedereen met vragen of dergelijke: De komende weken zal ik af en toe ff kijken of er hier op gereageerd word zodat ik diegene te woord kan staan in geval dat nodig is. Ik ben blij dat ik hier mijn hart heb kunnen luchten :') .

11-05-2020 | Man | 21
Genitale wratten
Condyline is enorm effectief, maar ook serieus spul. Het is een zuur dat zich door weefsel heen bijt, dus gebruik het ook zo. Stip de condyline zacht aan op de plekjes waar je het wil gebruiken, en smeer het niet over grote oppervlakken. Als je niet meteen resultaat ziet, ga dan niet meer gebruiken - heb geduld. Zelf heb ik het maar 3 dagen hoeven gebruiken, en in de[lees meer...] rustdagen gebeurde de rest van het werk. Ik heb nooit pijn ervaren en na het vervellen waren de plekjes zo goed als weg.

06-05-2020 | Vrouw | 28
Genitale wratten
Wat een drama in deze tijd.. Ik was onder behandeling in het ziekenhuis voor mijn gw. Ze werden met stikstof aangestipt. Dit was super effectief en helemaal niet zo pijnlijk. Helaas kwamen ze terug en vermeerderden zich snel. Door de Corona kon ik niet meer in het ziekenhuis terecht en moest ik maar wachten.. Binnen enkele weken zat het daar beneden helemaal onder! Ik was [lees meer...]zo verdrietig en ten einde raad. De ha schreef Veregen crème voor, wat voor geen meter werkte. Inmiddels was ik 2 maanden verder en die dingen bleven groeien. Toen de ha gebeld dat ik Condyline wilde proberen. Ik zag dat het heftig spul was, maar dat het wel effectief was. Ik had het er voor over. Dan maar al die bijwerkingen. Zolang die wratten maar weg gingen. EN ZE ZIJN WEG! Bij dag 3 begon het zeer te doen en de dagen daarna ging m’n huid open en stuk. Ik zacht echter wel de ene wrat na de andere wrat eraf vallen. Na ongeveer een week was mijn huid hersteld en was alles weg. Ik ben daarna nog een keer aan de slag gegaan omdat ik er zoveel had heb ik het in 2 etappes gedaan. Ook de tweede keer was succesvol! Alles is nu weg! Ja het gaat zeer doen en je loopt even moeilijk. Maar dat was het allemaal waard! Heel goed alleen de wratten aanstippen, waar het kan je goede huid beschermen en heel goed laten drogen voor je weer je slipje aantrekt en in beweging komt! Misschien komen ze weer terug. Maar nu kan ik het tenminste op tijd behandelen en wordt het niet zo’n groot oppervlak als voorheen. Ga als je ten einde raad bent voor dit spul! Het is even pijnlijk maar voor mij zeer effectief!

22-04-2020 | Vrouw | 19
podofyllotoxine (1,5mg/g)
Genitale wratten
Top spul, 3 dagen aangestipt en toen pauze genomen. Bij de 3e rustdag waren de wratten weg. Wel had ik er erg weinig en waren ze ook nog redelijk klein. Ik voelde de 1e 2 dagen geen/weinig pijn/branderig gevoel tijdens het aanstippen. Tijdens en na de 3e dag irriteerde het bij het zitten. Ik vond dit niet zeer pijnlijk maar ik heb ook een hoge pijngrens. Zeer effectief en [lees meer...]aan te raden!

24-03-2020 | Man | 29
Genitale wratten
Aanbrengen lijkt makkelijk maar de kunst is contact met gezonde huid vermijden. Ik had last van meerdere kleine wratjes waardoor het ondoenlijk was om eerst met vasaline te gaan smeren. Je wil immers niet de wratten zelf beschermen. Na ervaringen gelezen te hebben wel geprobeerd om zo voorzichtig mogelijk aan te stippen. Blijkbaar is dat niet gelukt, heel mijn geslachts[lees meer...]deel heeft vanaf de eerste rustdag zeker 3 tot 4 dagen gezweerd. Ik was blij dat ik vanwege corona al thuis werkte want een onderbroek dragen ging niet. Op advies van een verpleegkundige heb ik de zweren ingesmeert met nestosyl wondgel, dat deed wonderen. Nu is alles weer genezen maar er is vrij veel littekenweefsel ontstaan. Naast dat dit de boel ontsiert merk ik ook dat het tijdens de seks pijnlijk is. Alle wratten zijn weg maar indien ze terugkomen ga ik nooit meer zelf met dit spul aan de slag.

07-03-2020 | Vrouw | 28
Genitale wratten
afgelopen woensdag van de huisarts condyline gekregen. Woensdag avond eerste keer aangestipt. Voelde helemaal niks. Dacht dat ik iets fout deed. Dag erna iets harder gedrukt. Morgen eerste rustdag. Heb enorm veel pijn. De grotere wratjes lijken kleiner te worden, terwijl de kleinere wratjes nu juist groter lijken. Heel vreemd. Ik vind de bijsluiter onduidelijk. Moet je bij[lees meer...] elk wratje een nieuw wattenstaafje gebruiken? Hoevaak in de vloeistof dippen? Vaseline op de onaangetaste huid smeren vind ik ook lastig omdat het zo dicht bij elkaar zit en je mag niet op de wratten zelf smeren... hoop dat ik er snel vanaf ben met condyline. Dan zal ik weer mijn verhaal delen.