tioguanine

Ziekte van Crohn (15 meningen)

25-05-2021 | Vrouw | 61
Colitis ulcerosa
Van Pentasa, cortison enz. nu aan de thiosix met veel bijwerkingen.

16-03-2021 | Vrouw | 52
tioguanine (10mg)
Colitis ulcerosa
Sinds 2 weken Thiosix. Eerst Puri-Nethol icm Allopurinol. Daarvan bleef de toxische waarde in m’n bloed te hoog. Nu afwachten wat Thiosix doet. Op dit moment vreselijke last van huiduitslag en jeuk in mijn gezicht.

20-12-2020 | Man | 50
Colitis ulcerosa
top spul ,gebruik het nu een jaar .en heb nergens last meer van.goede onstekingsremmer

29-12-2019 | Man | 77
Colitis ulcerosa
Diverse middelen al geprobeerd, oa.asacol prednison, salofalk, cortiment, waarbij dit laatste het beste resultaat had, mijn internist is geen voorstander is van langdurig gebruik van corticosteroïden. Binnenkort weer een nieuw consult mogelijk met weer nieuwe medicijnen

08-12-2019 | Man | 49
Colitis ulcerosa
ik had hiervoor aza en zware bijwerkingen ,hele heftige gewrichtspijnen ,koorts,rillingen,spierpijn,huiduitslag,kon bijna niet meer lopen.ik was ermee gestopt en alle problemen waren binnen 5 dagen weg.aza is zeer zwaar vergif voor mij

29-07-2019 | Vrouw | 49
Colitis ulcerosa
Ik ben sinds 4 maanden overgestapt van Remicade naar Thiosix. Heb sinds die tijd diverse klachten zoals ontstekingen van ogen, huis en tandvlees. Ook sterke haaruitval. Herken mezelf niet betreft reactie, snel geirriteerd, depressieve klachten.

26-06-2019 | Vrouw | 41

14-06-2018 | Man | 52
Colitis ulcerosa
azathioprine had sterke bijwerking . na een maand alvleesklier ontsteking. Gebruik Thiosix nu bijna twee jaar. eerst een jaar in samenwerking met remicade infuus en salofalk. nu alleen met salofalk. het gaat heel goed. alleen het energie niveau is wat laag.

06-02-2017 | Vrouw | 25
tioguanine (10mg)
Colitis ulcerosa
Thiosix voorgeschreven gekregen, omdat azathioprine niet goed omgezet werd door mijn lever en allopurinol voor teveel bijwerkingen zorgde. Ik gebruik het in combi met mesalazine en dit lijkt een goede onderhoudsbehandeling voor mij te zijn. Mijn ontlasting ziet er voor het eerst weer goed uit, ik voel me energieker en meer actief. Gebruiksinname heel gemakkelijk, klein pil[lees meer...]letje in de ochtend. Ik ben tevreden en ik hoop dat mijn klachten weg zullen blijven. Heb wel last van huiduitslag maar daarvoor ga ik een verwijzing naar de dermatoloog vragen.

19-10-2016 | Man | 64
Colitis ulcerosa
Na constatering MDS door gebruik van combinatie PuriNethol en Allopurinol overgegaan op Thiosix. Dit heeft als resultaat na jaren van dunne en onregelmatige ontlasting een mooie stoelgang nog wel ongeveer drie x achter elkaar in de morgen maar verder mooi rustig. Echter heb ik sinds de start van het gebruik van Thiosix onverklaarbare pijn in de spieren? Ik ben er nog niet [lees meer...]achter waar dit vandaan komt. De specialist verwijst naar de huisarts en de huisarts naar een......?

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum