Ervaringen met Zoladex

Lucrin (103 meningen)
Femara (100 meningen)
Anastrozol (98 meningen)
Letrozol (72 meningen)

Behandelingen met nieuwe antikankermedicijnen worden te vaak onnodig stopgezet.

onderzoeker Christine Boers-Doets (11-09-2019)

01-11-2023 | Vrouw | 43
gosereline (10,8mg)
Premenstrueel syndroom (PMS)
Hallo, op 9 okt 2023 zoladex inspuiting gekregen . Ik ben 43 j en altijd last gehad van pms klachten . 2 weken in de maand liep ik goed. Ik mag geen hormonen nemen omdat ik een aangeboren vaataandoening heb en kans op trombose groot is . Dus enige oplossing is weghalen eierstokken . We zijn 3 weken verder en voel me echt ziek … grieperig gevoel … last in gewrichten … misse[lees meer...]lijk …. Veel slapen .. maar mentaal ben ik wel veel beter. De hormonale schommelingen zijn weg . Heeft iemand ook zulke bijwerkingen ? En hoelang gaan die nog duren ?

20-11-2022 | Vrouw | 35
gosereline (10,8mg)
Premenstrueel syndroom (PMS)
Ik loop al zeker 15 jaar met menstruatieklachten en elke keer als ik bij de huisarts kwam werd het af gedaan als dat hoort erbij. Uiteindelijk toch na veel zeuren doorgestuurd naar het ziekenhuis scan gemaakt en bleek het adenomyose te zijn…eindelijk een antwoord op jarenlang pijn doorbraakbloedingen en alle andere ellende (PMS)die erbij kwam kijken. Mijn gyneacoloog verte[lees meer...]lde dat hij even met een cameraatje wilde kijken waar de adenomyose precies zat maar kwam tot iedereen zijn verbazing niet of nauwelijks door mijn baarmoedermond…bleek daar dus ook een vernauwing te zitten waardoor mijn menstruatie alleen maar pijnlijker was, daaraan geopereerd en zou beter moeten worden! Maar dat was niet het geval, voor de adenomyose heb ik eerst lucrin gehad de eerste keer ben ik alleen maar ongesteld geweest en had veel hevige opvliegers de 2e en 3e keer kreeg ik op de plek van injectie een ontsteking dus ben daar mee moeten stoppen…nu de eerste injectie zoladex gehad en alleen nog maar ongesteld geweest…weet nu dus gewoon niet meer waar ik aan toe ben… binnenkort weer een gesprek met mijn gyneacoloog om te kijken of ik hier nog even mee door moet gaan of dat er nog andere opties zijn maar was volgens haar al ver door mijn oplossingen het enige wat er verder nog echt zou kunnen werken is het verwijderen van de baarmoeder maar daar wil ik het liefst nog zolang mogelijk mee wachten