ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 4
07-01-2019

Borstkanker

Borstkanker begin 2016, oestrogeen- en progesterongevoelig, borstbesparende operatie en 21x bestraald, geen chemo vanwege gunstige uitslag mammaprint. 2 jaar Tamoxifen: bij vermoeidheid dikke enkels en voeten, dikke polsen, verhoogde oogdruk. Nu sinds ongeveer 7 maanden letrozol van de waarschijnlijk 3 jaar. Als ik geen stress en veel rust heb, gaat het best goed. Dan all[lees meer...]een een raar gevoel onder mijn voeten en warme voeten wat hinderlijk is in bed. Met veel stress ontspoort de boel: veel te hoge bloedsuiker, veel pijn in spieren en gewrichten, vooral na rust (opstaan als een 90 jarige, las ik ergens; dat omschrijft het goed). En janken, om het minste of geringste, doodmoe maar niet goed kunnen slapen; dikke buik gekregen. Je weet waar je het voor doet: ik hoop tenminste dat het helpt dat de kanker niet terug komt, maar dat weet je pas na afloop. Vandaar geen gefundeerde score voor effectiviteit; daarvoor is het nog te kort geleden. Het leven is wel een stuk minder leuk door die medicatie omdat ik veel moet afzeggen omdat ik het niet trek. Het enige voordeel is dat de oogdruk met de Letrozol beter is geworden...
22-06-2018

16-04-2018

Borstkanker

Ik had gehoopt dat de bijwerkingen zouden verminderen in de loop van de tijd. Voelde mij 10 jaar ouder dan mijn 65. Al de dàg na het stoppen kon ik weer rechtop staan (zonder me van krom naar recht 'op te schroeven'). Daags erna fietste ik weer met gemak. Moeheid bleef. Effectiviteit kan ik niet beoordelen. Hopelijk is het na mijn IORT totaal overbodig!
25-02-2018

Borstkanker

heb in het begin geen bijwerkingen gehad. maar nu na een paar maanden gebruik krijg ik een branderig gevoel aan de binnenkant van mijn handen en een doof gevoel in wijs en ring vinger.
06-02-2018

Letrozol (letrozol)

Goedemiddag allemaal .Ik heb borstkanker met uitzaaiingen naar de lever en longen en in mijn botten .Daarvoor moet ik nog kuren en Letrozol innemen.. .Eerst kreeg ik Letrozol Accord het ging redelijk met de bewerkingen .Op verzoek van de verzekering moest de apotheek een goedkope middel Letrozol Sandoz ...geven .Ik wist het niet tot dat ik ze in had genomen .Daar heb ik a[lees meer...]l heel snel hevige bewerking van gekregen .Krampen en spier trekkingen in mijn benen. Tintelingen en branderig in mijn voeten en buikpijn dunne ontlasting.. droge slijmvliezen ,Gewicht toename Ik heb overlegd met de apotheek assistent en nu heb ik de Letrozol Accord terug gekregen Hoop dat de bijwerking nu dragelijk worden .Ik vind het niet goed dat het zomaar omgewisseld wordt . Zonder overleg met de patient .MVG
31-01-2018

Borstkanker

ik gebruik dit medicijn voor uitgezaaide borstkanker naar de botten. Tot voor een week geleden geen last van de medicijnen- sinds een week heb ik prikkelingen aan beide handen.
19-12-2017

Letrozol (letrozol)

heel pijnlijk spieren over gans het lichaam, bij beweging, bij opstaan, bij liggen, bij onverwachte bewegingen, direct spierscheurtjes, .....
04-11-2017

Borstkanker

Allergische reactie: vreselijke gewaarwording dat je keel en tong opzwellen en je niet kunt slikken en praten. Na stoppen hyperthermische bestraling gehad, effectiviteit is vraag..
Pagina 1 van 4

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!