Ervaringen met Esomeprazol

esomeprazol

Bij  RefluxX

Maagzuur (brandend) (17 meningen)
Maagzuur (9 meningen)
Barrett's slokdarm (7 meningen)
Maagbeschermer (6 meningen)
Maagklachten (5 meningen)
Maagzweer (4 meningen)
Maagontsteking (4 meningen)
Middenrifsbreuk (4 meningen)

31-07-2023 | Man | 74
esomeprazol (20mg)
Reflux
Mijn mag helemaal kapot gemaakt, ik kan bijna niks meer eten want krijgt ik last , ook hart klopping , soms krijgt ik gevoel dat ik ik krijgt hartinfarct, 2 keer ambulance gebeld op intensieve care enkele uren gebleven en naar huis gestuurd, ik slikte 18 jaar zogenaamde Nexium origineel esomeprazol van Astra zeneca. Eerlijk zegen giftig medicijn,

14-12-2021 | Vrouw | 60
esomeprazol (20mg)
Reflux
Ik heb ook n maaghernia en gebruik bijna geen maagzuurremmers meer Want ik ben nu onder behandeling van een osteopaat en het resultaat is top Ben nu 5x geweest , het is prijzig 72,50 per keer ( ik krijg 30 euro vergoed ) maar het is zeker waard om te proberen Hij masseert je maag en brengt hem weer onder je ribben , Hij heeft het mijzelf ook geleerd en zo nu en da[lees meer...]n heb ik nog last maar veel minder

21-02-2017 | Man | 65
Reflux
Ben begonnen met Nexium 1 tablet 40 mg. Werkte perfekt, maar mocht van de verzekering niet meer. Toen een ander merk gekregen wat korter en minder effectief werkte. Dosering opgeschroefd naar 2 tabletten aangevuld met Rennies. Sinds 3 jaar vrijwel geen Rennies meer nodig en sinds een jaar gebruik ik nog maar 1 x 40mg. Slokdarmkrampen waren niet direkt weg, dat heeft een ja[lees meer...]ar of 7 geduurd.

11-08-2016 | Man | 64
Reflux
2 x 40mg per dag is niet genoeg om het maagzuur voldoende te neutraliseren. Hierdoor toch nog maagklachten. Sinds kort Sucralfaat erbij gekregen wat helpt.

27-04-2015 | Man | 43
Reflux
hehe ik slik het nu zon jaar ik het ziekenhuis met onderzoek maag castrocopie zei de vrouwelijke arts kheb ulcogant voor je ander medicijntje beter voor je dacht ze huisarts gaat gewoon met omeprazol verder dat snap ik niet morgen maar is vragen aan dokter en ik denk ook afbouwen van 40 naar misschien 20 of minder miligram en slik ook nog escitalopram dus 10 mg en simvasta[lees meer...]tine 20gram dus volgens mij is al die medecijnen in je lijf ook niet alles ben bang voor geheugenverlies in mijn hoofd en altyd vaak erg moe dus hopelijk kan daar is wat aan gedaan worden wat zou ik blij zijn zeg gewoon wat bewter in mijn vel zitten alhoewel ik ook wel weet dat ik moet afvallen dus van 110 zewgmaar naar 80 wil ik zoiets ongeveer