omeprazol

Bij  RefluxX

Maagzuur (11 meningen)
Maagklachten (8 meningen)
Maagzuur (brandend) (6 meningen)
Middenrifsbreuk (4 meningen)
Maagbeschermer (2 meningen)
Maagzweer (1 mening)

22-09-2016 | Man | 39
omeprazol (20mg)
Reflux
Heb van alles gehad hiervoor bijna alle merken, maar beter dan Losec Mups is er niet volgens mij. Heb al jaren last van reflux +- 15 jaar tot aan slokdarm ontstekingen toe en iedere keer kreeg ik goedkope zooi van de huisarts totdat de MDL arts tegen mij zei dat ik Losec Mups moet proberen met recept en medische noodzaak, hij had gelijk het werkt. Natuurlijk krijg ik het[lees meer...] niet zomaar van Zilverenkruis en de Apotheker ik moet het zelf betalen, stelletje zakkenvullers. Maar goed dan maar zelf betalen en zonder last door die goedkope troep uit India. Voor mij Losec en niets anders al moet ik er geld voor lenen! Fijn de gezondheidszorg in Nederland veel betalen en goedkope troep krijgen waar men nog zieker van wordt wat uiteindelijk veel meer kost. Ben ervoor 3x naar de MDL geweest waarvan 1x gastroscopie 2x echo en 1x MRI scan. Ik weet het niet, maar als ze me gewoon Losec hadden gegeven was het denk ik bij elkaar goedkoper geweest, daar hoef je niet veel voor gestudeerd te hebben Zilverenkruis!

29-07-2013 | Vrouw | 68
omeprazol
Reflux
Dacht in eerste instabtie geen bijwerkingen te hebben. Maar na een tijdje kreeg ik vocht ophoping in mijn benen, armen en gezicht. Ging terug naar huisarts, bleek verhoogde bloeddruk te hebben, naar huis en over een x aantal weken terug voor controle. Ondeetussen zei mijn dochter ( in opleiding verpleegkundige) heb je de bijsluiter wel goed gelezen , en ja hoor kans op [lees meer...]oedeem vorming, dus gestopt en na controle bleek mijn bloeddruk weer normaal maar maagklachten waren terug. Huisarts heeft toen paracetamol voorgeschreven geen problemen meer. Een paar jaar geleden kreeg ik pantoprasol en ja hoor na 2 weken vochtophopng, had nog pantosol dus weer geprobeerd en geen vocht meer, even weer patoprasol en weer vochtophoping, dus terug naar de pantosol.

Thyrax Duotab (861) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (569) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (524) - Antibiotica - penicillines breedspectrum