Relpax

eletriptan

Migraine en de impact van DNA

14-09-2009
Vrouw

Relpax (eletriptan)

Relpax werkt goed zolang tijdig ingenomen. Binnen 1,5 -4 uur ben ik van de migraine af. Nadeel: ongeveer 2 uur na inname heb ik wat last van krampen op de borst. Hier wordt ik wat angstig van aangezien hartproblemen in de familie zitten en ik ook last heb van te hoge bloeddruk.
20-01-2009
Vrouw

Relpax (eletriptan)

ik gebruik nu 2 tot 3 keer per week relpax om een aanval te stoppen (naast 200 mg, topamax) en dat gaat goed zo lang ik het op tijd neem. Ben ik te laat dan komt de hoofdpijn er doorheen. De bijwerkingen zijn sufheid en vermoeidheid. Concentratieproblemen, slaperigheid. Dat is een probleem tijdens mijn werk. Maar verder is het fantastisch want ik heb een leven. Anders zou [lees meer...]ik de helft van mijn leven in mijn bed doorbrengen wensend dat ik dood was zo erg is een aanval.
11-03-2019

Relpax (eletriptan)

Omdat de Imigran injectie na ruim 20 jaar gebruik hun werking begon te verliezen en de vele profylaxe middelen geen soelaas boden, overgestapt op aanraden van de neuroloog op Relpax. Daar waar Imigran injecties hun werk deden binnen een half uur, doet de Relpax pil er duidelijk langer over: soms tot wel twee uur. Maar het werkt. Alleen de afgelopen jaren verworden tot een[lees meer...] Relpax-junk. 15 keer per maand was geen uitzondering. Gevolg een medicatie-afhankelijke chronische hoofdpijn. Sind een week gestopt, en ervaren wat ook alweer het oorspronkelijk aantal migraine aanvallen was. En dan opnieuw bekijken wat de beste remedie is.
06-04-2012

Relpax (eletriptan)

Al zeer lang migraine, soms wel 4 a 5 dagen aaneen. Ik kwam terecht bij hoofdpijnpoli Dr. ....., in Eindhoven. Hij schreef me relpax 40 voor. Hielp en helpt me prima, van bijwerkingen ben ik me niet echt bewust. De bijsluiter geeft aan dat relpax niet gebruikt kan worden wanneer je ouder bent dan 65 jaar. Waarom staat er niet bij. Weet iemand dat wel? Een half tabletje vol[lees meer...]staat bij mij. (Red; om privacyredenen naam v arts verwijderd)

Thyrax Duotab (846) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (530) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (491) - Antibiotica - penicillines breedspectrum