Relpax

eletriptan

Migraine en de impact van DNA

20-04-2010

13-01-2010

Relpax (eletriptan)

Ik ben zeer tevreden over de werking van dit middel. Is heel betrouwbaar: 45-60 min, na inname is gegarandeerd de hoofdpijn weg en blijft 12-14 uur weg. Heb hiervoor Imigran en Maxalt gebruikt, Relpax werkt (voor mij) beter en vooral langer. Ik heb last van enkele milde bijwerkingen: Het werkt enorm vochtafdrijvend: in de 2 a 3 uur na inname moet ik erg vaak plassen. Daar[lees meer...]naast heb ik soms, in het 1e uur na inname, last van een verstijfde, wat pijnlijke nek.
07-01-2010

Relpax (eletriptan)

Het is mijn redmiddel, ik gebruik Relpax nu ongeveer 3 jaar. Daarvoor heel veel andere middelen tegen migraine gebruikt, een ander alternatief zouden injecties zijn. Als ik op tijd relpax inneem, werkt al na een half uur, ben ik daarna 12 uur migrainevrij. Bijwerking is wel vermoeidheid en ik doe alles wat kalmer aan. Ik ben vertegenwoordigster en kan verder gewoon mijn[lees meer...] werk blijven doen.
20-01-2009

Relpax (eletriptan)

ik gebruik nu 2 tot 3 keer per week relpax om een aanval te stoppen (naast 200 mg, topamax) en dat gaat goed zo lang ik het op tijd neem. Ben ik te laat dan komt de hoofdpijn er doorheen. De bijwerkingen zijn sufheid en vermoeidheid. Concentratieproblemen, slaperigheid. Dat is een probleem tijdens mijn werk. Maar verder is het fantastisch want ik heb een leven. Anders zou [lees meer...]ik de helft van mijn leven in mijn bed doorbrengen wensend dat ik dood was zo erg is een aanval.

Thyrax Duotab (846) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (530) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (491) - Antibiotica - penicillines breedspectrum