eletriptan

Migraine en de impact van DNA

16-01-2011 | Vrouw | 31
eletriptan
Ik gebruik Relpax sinds een jaar en bij mij werkt het goed tegen migraine. Wel moet ik altijd 2 tabletten tegelijk innemen, 1 is te weinig. Binnen 1 uur is mijn migraine over. De laatste tijd echter, ben ik doodop na 't innemen van Relpax. Ik funtioneer dan niet meer goed, en sta zelfs niet meer stevig op mijn benen. Maar alles beter dan migraine! Dit is het 1e medicijn da[lees meer...]t helpt!

30-06-2010 | Vrouw
eletriptan
Het is mijn redmiddel! Niets hielp tot ik relpax voorgeschreven kreeg. Als ik de aanval op voel komen dan neem ik een half tablet en dan ben ik meestal na een uur weer aanval-vrij. Zonodig neem ik na een paar uur de andere helft van tablet in maar dit is meestal niet nodig. Bijwerkingen vind ik meevallen, mijn slijmvliezen in mijn mond en keel zijn dan wat gevoelig en ik h[lees meer...]eb een gevoelige nek. Maar dit had ik vele malen erger tijdens een migraineaanval en dan een paar dagen lang dus ik ben heel tevreden.

13-06-2010 | Vrouw
eletriptan
werkt goed maar moet het te vaak nemen vind ik zelf

20-04-2010 | Vrouw

13-01-2010 | Vrouw
eletriptan
Ik ben zeer tevreden over de werking van dit middel. Is heel betrouwbaar: 45-60 min, na inname is gegarandeerd de hoofdpijn weg en blijft 12-14 uur weg. Heb hiervoor Imigran en Maxalt gebruikt, Relpax werkt (voor mij) beter en vooral langer. Ik heb last van enkele milde bijwerkingen: Het werkt enorm vochtafdrijvend: in de 2 a 3 uur na inname moet ik erg vaak plassen. Daar[lees meer...]naast heb ik soms, in het 1e uur na inname, last van een verstijfde, wat pijnlijke nek.

07-01-2010 | Vrouw
eletriptan
Het is mijn redmiddel, ik gebruik Relpax nu ongeveer 3 jaar. Daarvoor heel veel andere middelen tegen migraine gebruikt, een ander alternatief zouden injecties zijn. Als ik op tijd relpax inneem, werkt al na een half uur, ben ik daarna 12 uur migrainevrij. Bijwerking is wel vermoeidheid en ik doe alles wat kalmer aan. Ik ben vertegenwoordigster en kan verder gewoon mijn[lees meer...] werk blijven doen.

20-01-2009 | Vrouw
eletriptan
ik gebruik nu 2 tot 3 keer per week relpax om een aanval te stoppen (naast 200 mg, topamax) en dat gaat goed zo lang ik het op tijd neem. Ben ik te laat dan komt de hoofdpijn er doorheen. De bijwerkingen zijn sufheid en vermoeidheid. Concentratieproblemen, slaperigheid. Dat is een probleem tijdens mijn werk. Maar verder is het fantastisch want ik heb een leven. Anders zou [lees meer...]ik de helft van mijn leven in mijn bed doorbrengen wensend dat ik dood was zo erg is een aanval.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (549) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (503) - Antibiotica - penicillines breedspectrum