Bij  MigraineX

Migraine en de impact van DNA

06-11-2014 | Vrouw | 41
eletriptan
Alles al geprobeerd. Helaas helpt de relax ook helemaal niks Voel geen verschil, migraine wordt misschien zelfs nog erger. Zeer teleurgesteld :(

06-10-2012 | Vrouw | 19
eletriptan
Al meerdere medicijnen geprobeerd, uiteindelijk bij Relpax uitgekomen, werkte voor mij in combinatie met aanvalsmedicatie zeer goed, toen ik hiermee stopte werkte de relpax ook niet meer. Bijwerkingen bestonden vooral uit vermoeidheid.

09-05-2012 | Vrouw | 19

06-04-2012 | Man | 72
eletriptan
Al zeer lang migraine, soms wel 4 a 5 dagen aaneen. Ik kwam terecht bij hoofdpijnpoli Dr. ....., in Eindhoven. Hij schreef me relpax 40 voor. Hielp en helpt me prima, van bijwerkingen ben ik me niet echt bewust. De bijsluiter geeft aan dat relpax niet gebruikt kan worden wanneer je ouder bent dan 65 jaar. Waarom staat er niet bij. Weet iemand dat wel? Een half tabletje vol[lees meer...]staat bij mij. (Red; om privacyredenen naam v arts verwijderd)

17-02-2012 | Vrouw | 26
eletriptan
1/2u tot 1u na inname van een relpax 40mg, verdween de aanval. Desondanks enkele bijwerkingen: stijfheid in mijn bovenlichaam, soms moeilijkheid de woorden te vinden om te praten, soms zin om te slapen. Als de aanval eenmaal over is heb ik een gevoel van euforie maar daarna vaak een gevoel van bedroefheid, ik weet niet of dit te wijten is aan het medicijn. Wanneer ik r[lees meer...]elpax te laat in neem, gebeurt het wel eens dat de aanval 12u later terug komt en dan neem ik er nog 1. Medicijn wat mijn leven heeft veranderd, hiervoor nam ik migpriv waardoor ik ziek werd.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum