Hoofdpijn (2 meningen)

Maxalt (161 meningen)
Imigran (159 meningen)
Zomig (46 meningen)
Relpax (40 meningen)

Migraine en de impact van DNA

17-01-2010 | Vrouw
pizotifeen
De eerste 4 jaar dat ik sandomigran gebruikte was ik volledig aanvalsvrij. Vorig jaar kreeg ik vanaf september maandelijks een migraine-aanval. (wel milder dan vroeger). Afgelopen week heb ik 4 aanvallen gehad en ben nu door de huisarts naar een hoofdpijncentrum verwijzen. Ik was zo blij eerst omdat ik echt dacht voorgoed van de migraine af te zijn. Helaas.

20-12-2009 | Vrouw
pizotifeen
ik heb hiervoor 1 jr propanolol gebruikt. Bijwerkingen waren nachtmerries en hele erge vermoeidheid. Dit werkt beter qua hoeveelheid migraine aanvallen. Nu nog 1 keer in de 2 mnd ongeveer. Zonder medicijnen was dit 1 keer per week. Maar het constante gevoel van honger is echt een verschrikking. Ben 12 kilo aangekomen in 1 jr tijd. Heb er met veel moeite 5 kilo weer afgek[lees meer...]regen.

17-12-2009 | Vrouw
pizotifeen
In het begin veel last gehad van vreetbuien. Heb nu op regelmatige basis 1x per maand een weekendje migraine. Twijfel aan het zolang slikken van dit medicijn of dit op den duur niet andere klachten kan gaan veroorzaken...

01-12-2009 | Vrouw
Hoofpijn
Ik gebruik nu zo'n half jaar sandomigran. Voorheen had ik elke dag last van hoofdpijn. Nu ik de sandomigran gebruik heb ik hoogstens twee keer per maand hoofpijn, ik slaap beter en voel me een heel stuk beter. Een groot nadeel is gewichtstoename, heb constant trek en ben een stuk zwaarder geworden.

26-11-2009 | Man
pizotifeen
gebruik Sandomigran nu ongeveer 20 jaar en de migraine is nagenoeg weg. Nadeel is permanente gewichtstoename door verhoogde eetlust.

29-10-2009 | Vrouw
pizotifeen
Als onderhoud tegen veelvuldige migraine aanvallen helpt het prima, maar nadeel is dat je er vreselijke honger van krijgt en dus opmoet passen dat je niet dik wordt.

28-10-2009 | Vrouw
Preventie migraine
Ben begonnen met 3 pillen oer dag en heb dit allengs kunnen verminderen tot 1 per dag

01-09-2009 | Vrouw
pizotifeen
Ik gebruik sandomigran nu ruim 4 maanden en heb duidelijk minder vaak migraine, ook zijn de aanvaallen vaker lichter dan voorheen Helaas ben ik wel zo'n 2 kilo aangekomen en dat vind ik erg jammer! Ik heb een enorme eetlust en moet mijzelf hiermee voortdurend in de hand houden.

13-11-2008 | Vrouw
pizotifeen
Migraine (4 keer per week)
Sandomigran heb ik iets langer dan 3 jaar gebruikt. Ik had last van de volgende bijwerkingen: vocht vasthouden, gewichtstoename (ben overigens niet meer gaan eten), bloedsuikerproblemen, concentratiestoornissen, extreem vermoeid, darmstoornissen, duizeligheid, verwardheid en coördinatieproblemen. Toen ik begon met deze medicijnen woog ik 54 kilo en na 3 jaar 80 kilo. Dit g[lees meer...]ing heel langzaam en ik bleef zwaarder worden. Dus na 3 jaar heb ik besloten om met alle medicijnen te stoppen. De andere medicatie gebruikte ik niet meer dan 5 keer per jaar.