Ervaringen met Sandomigran

Imigran (163 meningen)
Maxalt (163 meningen)
Rizatriptan (54 meningen)
Zomig (46 meningen)

Migraine en de impact van DNA

W Wessels - mijnmedicijn.nl (03-09-2019)

Sandomigran

23-04-2012 | Vrouw | 22
pizotifeen
Hoofdpijn
Ik heb al sinds dat ik 15 jaar ben veel last van hoofdpijn. Het ging altijd voor een paar weken weg wat heel verschillend was en dan was het er weer voor een paar dagen. Nu is het 4 jaar geleden dat de hoofdpijn weer begon maar is helaas niet meer weggegaan... Ik heb nu al 4 jaar iedere dag en nacht last van mijn hoofd. Dit is nu op een punt dat het echt allerlei dingen ga[lees meer...]at beïnvloeden. Ik heb van de dokter gehoord dat het waarschijnlijk nooit meer over zal gaan en dat ik mijn doen en laten aan zal moeten passen. Nu vergeet ik te zeggen dat ik al 4 jaar bezig ben met zoeken naar een oplossing. MRI-scan om dingen uit te sluiten, medicijnen noem maar op... propanolol, amitriptyline, alles wat er maar te krijgen is bij de drogist, alternatieve sector bij een meseoloog die zet je op een speciaal dieet, fysio, ostheopaat, manueel therapeut, verschillende neurologen hebben naar mij gekeken bij de hoofdpijnkliniek geweest... het kan zijn dat ik wat vergeet. Maar nu ben ik sinds kort aan de sandomigram via via kwam ik er achter dat dit kon werken. Ik ben nu iets langer dan een week bezig met de medicijnen al lees ik in andere berichten dat andere mensen een grotere dosis hebben. Ik heb maar 1.5 mg per dag. Ik heb veel last gehad van de bijwerkingen. En nog steeds last, erg duizelig erg moe en duf al was ik eerder ook al vaak moe. Maar na nu 2 keer duizelig geweest te zijn op de trap en gevallen te zijn ben ik wel benieuwd wanneer de effecten op mijn hoofdpijn merkbaar worden. Ik merk er nog niets van. Voel me steeds slechter en de hoofdpijn blijft hetzelfde. Heeft iemand hier ervaring mee? Duurt het even voordat je verschil merkt? Ik ben heel erg benieuwd... Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen.