Ervaringen met Perio-Aid Mondreiniging

mondverzorging

Tandvleesontsteking (54 meningen)
Trekken van tand of kies (22 meningen)
Aften (3 meningen)

Superol (37 meningen)
Bocasan (24 meningen)
Chloorhexidine Mondspoeling 0,2% (19 meningen)
Hibitane (18 meningen)
Pyralvex (10 meningen)

30-11-2023 | Vrouw | 60
Tandverzorging
Na 1 dag al brandende tong en kaak en tandvlees. Na een week gestopt. De bijwerkingen zijn nog steeds niet weg..zeer pijnlijke tong zelfs nog na 6 maanden. Loop nu bij pijn poli. De zenuwen in mijn tongpapillen zijn aangetast door perio aid. Ik krijg nu 1 x per 2 maanden een lidocaïne infuus om te kijken of dit de zenuwpijn in mijn tong wat kan verminderen..

14-12-2021 | Vrouw | 24
Tandverzorging
1 keer mee gespoeld en een hele heftige reactie gehad. Toon voelt helemaal verbrand, gevoelloos aan de randen en het tintelt helemaal. Een ongelooflijk nare lijn die niet te stillen is. Door het verdikken van de tong ook mogelijkheden met ademen.

16-04-2021 | Vrouw | 55
mondverzorging (2mg/ml)
Tandverzorging
Gelukkig slechts éénmalig mond mee gespoeld, na tandsteenverwijdering - onmiddellijk brandende keel en tintelende tong - ganse nacht roffelend hart - na ademhalingsoefeningen "vertraagd" tot 110bpm in bed - ganse dag nog keelpijn en ruwe tong - op een bepaald moment ook sterke kuitkrampen (na inname Mg gebeterd, nog nooit zo gehad), heel slap, niet in staat te werken.

29-11-2020 | Vrouw | 70
mondverzorging (10mg/g)
Tandverzorging
Mijn hele mond deed pijn. Na 2 dagen gestopt. Daarna kreeg ik pijnlijke zwellingen en speekselklier ontstekingen. Nog niet over en zeer pijnlijk.

05-06-2015 | Vrouw | 54
Tandverzorging
Ik kreeg een bruine tong en die is nu 2 maanden later nog niet weg. Mijn tong is nog steeds gevoelig en voelt prikkelig aan de hele dag door.

20-08-2014 | Vrouw | 38
mondverzorging
Tandverzorging
Voorgeschreven gekregen door parodontoloog na tandvleestransplantatie. Direct na eerste gebruik al naar brandend gevoel op tong. Vooral op de punt. Nu na 1,5 week gebruik echt een lijdensweg. Smaakverlies en zwarte tong vind ik details maar die pijn aan mijn tong is echt vreselijk en houdt uren aan. Het werkt wel voor de genezing voor het tandvlees dus het is kiezen ui[lees meer...]t twee kwaden wat mij betreft maar dat dit meer pijn doet dan de operatie zelf is toch bizar. Ook van de pijn dit het doet aan blootliggende tandhals wordt een mens niet vrolijker.

05-01-2024 | Man | 55
Tandverzorging
Na plaatsen implantaat van implantoloog dit middel voorgeschreven gekregen. Volgens voorschrift na 24 uur 1 x mee gespoeld. Direct na spoelen voelde ik al mijn speekselklier in mijn rechter wang geïrriteerd raken, na enkele uren werd hij dik en pijnlijk. In juni zelfde probleem gehad. Middel veroorzaakt speekselklier ontsteking bij mij in rechterwang. Mijn wang is nu dik e[lees meer...]n ik ben natuurlijk gestopt met het spoel middel. Hopelijk nemen de klachten af en hoef ik geen antibioticakuur zoals in juni. Ik ben in juni met enige spoed bij de kaak chirurg geweest toen en die heeft in het buisje van de speekselklier gepoerd om te kijken of er een steentje in zat. Dat bleek ws niet zo, Het is nu 1 dag verder. In Juni werd mijn hele hoofd enorm dik en uit vorm rechts. Momenteel is mijn wang dus licht dik en de klier is opgezwollen en pijnlijk. Als ik eet en kauw wordt mijn wang dikker en is er meer irritatie. Ik heb kennelijk een best heftige reactie op het middel. Ook prikkelt het pintje van mijn tong nu nog steeds en is mijn smaak nog minder. Slechte ervaring dus met dit middel. Overigens heb ik geen last momenteel van het eergisteren nieuw geplaatste implantaat in mijn linker onderkaak, dat gaat allemaal goed.

13-11-2019 | Man | 61
mondverzorging (0,12)
Tandverzorging
I.v.m. intensieve gebitsreiniging door mondhygiëniste een week voorafgaand aan de behandeling dit middel 2x per dag gebruikt. Na 3 dagen mondspoeling ontstond plotseling hevige zwelling onder linker oor. Erg pijnlijk bij het eten. Na stoppen spoeling (2 dagen geleden) geen verergering meer maar de zwelling/pijn komt af en toe nog terug.

23-12-2016 | Man | 54
Tandverzorging
Werkt goed maar de zwarte tong en zwarte tanden is minder. Nadeel is ook dat je naar een mondhygienist moet om het er weer van af te krijgen.