Perio-Aid Mondreiniging

Tandverzorging (3 meningen)
Aften (1 mening)

19-09-2019

Trekken van tand of kies

Na verwijderen van twee kiezen dit middel voorgeschreven gekregen. Smaak verdween of was raar, wonden ernstig ontstoken, gehemelte branderig, Verkleuring gebit en tong zwart, groeven in tanden. Door zeer ernstige ontstekingen van de wonden een antibiotica kuur gekregen. Werd maar niet beter alleen erger. Dit rot middel gestaakt en wonderlijk werden de wonden rustiger. God[lees meer...]zijdank want arts herkende deze vorm van ontstekingen ook niet. Let goed op bij mij is het van kwaad tot erger geworden.
08-08-2019

Trekken van tand of kies

Na het trekken van een kies ( met daaronder een ontsteking) kreeg ik van de kaakchirurg een voorbedrukt reclame- recept. Met het spoelen ben ik netjes begonnen, helemaal conform de gebruiksaanwijzing. Wat een bocht is dat! Pijn aan de binnenkant van de wang, droge mond en droge tong. Ik ga hiermee stoppen, want dit kan de bedoeling toch niet zijn .
26-05-2019

Trekken van tand of kies

Op advies van implantoloog ivm trekken kies/kroon en voorbereidingen voor een implantaat. Zou ik 2 weken 2 maal daags moeten spoelen gedurende de periode dat de hechtingen in mijn mond zitten. De vierde dag mee gestopt. Was niet meer vol te houden!!
15-04-2019

Trekken van tand of kies

Dit middel voorgeschreven gekregen een aantal jaar geleden door de mondhygiënist. Nu gebruik ik het weer na een verwijdering van een verstandskies door de kaakchirurg. Het klopt dat het middel een prikkelend gevoel op de tong geeft en dat je smaak daardoor achteruit kan gaan. Dit lost vanzelf op als je stopt met het middel te gebruiken! Het middel is effectief als hulp[lees meer...]middel voor het geval je niet goed kan poetsen of als extra spoelmiddel voor als je een periode een wat slechtere mondhygiëne hebt.
28-07-2017

Trekken van tand of kies

Kreeg dit voorgeschreven na het trekken van mijn laatste 2 wijsheidstanden. Zoals hier verteld branderig gevoel in mond en op tong direct na gebruik. Tot mijn afgrijzen gemerkt dat er bruine randen op mijn tanden te zien zijn, en dat mijn tanden een algemene grauwe geelbruine kleur gekregen hebben. Ik ben doodsbang dat dit niet meer weggaat ... Mijn tanden zijn overgevoeli[lees meer...]g, kan bijna niets eten. Heb meer last hiervan dan van de ingreep zelf. Product heeft blijkbaar niet de juiste bacteriën gedood; kreeg al een ontsteking na een dag. Had ik maar dit forum eerder gezien ...
04-03-2017

Trekken van tand of kies

1 Wijsheidstand getrokken. Dit product werkt even goed als Hextril, maar heeft het voordeel dat je je smaak behoudt en dat niet alles wat je eet smerig proeft!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (514) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum