mondverzorging

Trekken van tand of kies (14 meningen)
Tandverzorging (6 meningen)
Aften (2 meningen)

14-09-2021 | Vrouw | 42
Tandvleesontsteking
Wat een vreselijke spul! Ik krijg er gewoon koorts door en ben zo ziek er door geworden. Het moet echt uit de handel. Ik ben twee x naar de mondhygiëniste geweest en elke x als ik erna spoel wordt ik na een paar uur goed ziek.

04-08-2021 | Vrouw | 45
mondverzorging (0.12)
Tandvleesontsteking
Heftige allergische reactie gekregen. Opgezette pijnlijke klieren aan 1 kant onder het oor, kloppend gevoel en licht gevoel alsof je gaat flauw vallen. Lichte ademhalingsklachten.

03-05-2021 | Vrouw | 36
Tandvleesontsteking
Al 6 weken lang bleef ik last hebben van een tandvleesonsteking. Het ergste was de stank dat uit mijn mond kwam. Heel vies. Van alles uitgeprobeerd en niets hielp helaas. Ik had een aantal jaar geleden eens eerder Perio Aid gebruikt voor een tandvleesonsteking en toen was het na 2 dagen helemaal weg. Nu dus weer. Na 2 dagen ben ik genezen! Dit spul werkt echt goed! I[lees meer...]k heb de gebruiksaanwijzing goed gelezen en ben voor de zekerheid tijdelijk gestopt met koffie en thee drinken. Ik dronk alleen maar water. Ik heb geen tandverkleuring. Ook geen last gehad van andere bijwerkingen. Had alleen smaakverandering bij het water drinken. Water smaakte een beetje vies en bitter. Dat was het enige waar ik een beetje last van had maar het was het mij echt waard. Ben zo blij dat ik zo snel van mijn tandvleesonsteking af ben.

24-04-2021 | Vrouw | 60
Tandvleesontsteking
Ik kreeg van de mondhygiëniste een AB kuur plus perio aid mondspoeling ivm paradontitis. Nou was de kuur al hel maar de mondspoeling nog erger. Geen smaak meer zwarte pijnlijke tong mijn keel voelt alsof ik een keelontsteking heb en is vuurrood met bultjes. Moest 2 weken spoelen ben na 1 week gestopt. Niet te doen. Ik spoel nu met zoutoplossing en gorgelen daarmee tegen[lees meer...] de keelpijn. Wat een rotzooi. En je tanden verkleuren er ook nog van. Nooit meer dus.

27-03-2021 | Vrouw | 25
Tandvleesontsteking
Na veel pijn toch de tandarts gebeld voor mijn zwaare tandvlees ontsteking. Zij rade me perio aid aan. 2 dagen gebruikt en direct mee gestopt. Eerste dag viel het van de symptomen mee. Dag 2 Stond op met een super dikke tong kon amper praten. Daarna begon mijn voorste randen hun tandvlees te onsteken. In de loop van de dag is mijn tong super ruw geworden met rode en witte[lees meer...] blaasjes aan de zij kant van mijn tong. En een branderig gevoel. Direct er mee gestopt na al deze reacties te lezen hier. Snap niet dat dit product op de markt blijft na zoveel klachten van mensen al.

05-03-2021 | Vrouw | 28
Tandvleesontsteking
Op aanraden van de mondhygiënist deze mondspoeling gebruikt tegen ontstoken tandvlees. Helaas heb ik binnen een uur na gebruik een heftige allergische reactie gekregen. Hierover niks terug kunnen vinden in de bijsluiter, wat ik zeer ergerlijk vind! Ik heb hierdoor opgezette lippen, ogen en klieren, blaasjes op de lippen, aften in de mond, jeuk in keel en oren gekrege[lees meer...]n. Tevens slecht kunnen ademhalen.

19-02-2021 | Vrouw | 46
Tandvleesontsteking
Dit middel gebruik ik nooit meer. Na ruim een week spoelen ben ik gestopt. De bijwerkingen bleven zich opvolgen. Begon met smaakverlies daarbij kreeg ik na tijd enorme pijnlijke mond met allemaal blaren in m'n gehele mond. Mijn tong was super smerig zat een enorme dikke gele laag op icm met super droge mond. Ben nu 2 weken gestopt en bijwerkingen zijn er nog steeds. M[lees meer...]ijn tong is gelukkig minder vies maar mijn smaak is nog steeds anders en heb nog steeds enorme droge mond en blijven mijn lippen aan de binnenkant erg gevoelig. Dit middel gebruiken ik echt nooit meer.

23-01-2021 | Man | 30
Tandvleesontsteking
Na mijn eerste koortslip met alles erop en eraan (aften, opgezette klieren, meerdere plekken op gezicht), bleef ik uiteindelijk over met een flinke tandvleesontsteking achter mijn voortanden. Ik had al weken gespoeld met onder andere baking soda/zuiveringszout, maar er zat weinig tot géén progressie meer in. Op aanraden van de tandarts met Perio-Aid begonnen. Na het le[lees meer...]zen van de meeste reacties over tandverkleuring zou ik het fijn gevonden hebben als de tandarts me daarvoor gewaarschuwd had. Ik heb me daarin verdiept, en er is op meerdere pagina's (online) te vinden dat zowel wijn, koffie als andere dranken een chemische reactie opwekken in combinatie met Perio-Aid. Dus in principe heb ik alle dranken gelaten, terwijl ik toch al niet echt drink. Voor de zekerheid, en ik zou dit ook als tip meegeven, heb ik eerst mijn tanden gepoetst en vervolgens gespoeld met baking soda, alvorens ik begon te spoelen met Perio-Aid. Ofwel: zorgen dat eerst 100% alle troep uit mijn mond verdwenen is. Tot nog toe ben ik een week verder en heb ik geen last van tandverkleuring (of andere bijwerkingen), maar is mijn tandvleesontsteking bijna verdwenen. Voor de informatie: naast Perio-Aid heb ik elke dag veelvuldig vitamines geslikt, waarvan onder andere vitamine C. Daarnaast sport ik elke dag en eet ik geen vlees, maar vrijwel alleen groenten. Ik gok dat een gezond leven en daarmee een goede weerstand het effect alleen maar versterkt. Verwacht dus geen wondermiddel, maar een waardevolle toevoeging, en doe er alles aan om ook te zorgen dat je lichaam 'vecht' tegen die ontsteking.

24-10-2020 | Vrouw | 19

08-08-2020 | Man | 36
Tandvleesontsteking
Al 12 uur na gebruik duidelijke vermindering van zwelling, roodheid en pijn.

31-07-2020 | Vrouw | 27
Tandvleesontsteking
Maandag bij de mondhygiënist kreeg ik te horen dat mijn tandvlees was ontstoken en ik 14 dagen, één keer per dag moest spoelen met perio aid. Dit heb ik dus netjes gedaan tot ik donderdag tot ontdekking kwam dat ik gewoon forse gaten in mijn gebit heb die er echt niet zaten! Mijn smaak is sterk verminderd en mijn mond is zeer droog.

08-03-2020 | Vrouw | 61
Tandvleesontsteking
Helaas ook zeer negatieve ervaring met Perio Aid intensive care 1,12% chloorhexidine + 0,05% CPC. Al na 2 dagen droge mond zere tong en binnenkant wangen, en na gestopt te zijn namen de klachten zelfs toe en nu na 2 dagen dikke zwellingen onder de oren (speelselklieren) en zeer pijnlijke mond.

08-12-2019 | Vrouw | 23
mondverzorging (500ml)
Tandvleesontsteking
Op aanraden van de mondhygiëniste een papiertje met perio aid recept mondspoelwater en tandpasta gekregen. De volgende dag bij de Etos gekocht en ‘s avonds gebruikt. Volgende ochtend weer gebruikt. Mn smaak veranderde helemaal. Na 2 dagen droge mond en smaak was bijna weg. Kreeg ook een raar gevoel in mn mond en tong. Heb toen recensies over deze middelen opgezocht en kwam[lees meer...] toen hier terecht. Ga er nu gelijk mee stoppen voordat ook mijn tanden bruin/ zwart worden! Wil liever met natuurlijke middelen aan de slag gaan ipv deze chemische troep. Heb net Oxyfresh lemon mint mondwater en tandpasta gekocht. Schijnt ook heel goed te werken tegen ontstoken tandvlees en heeft 0 bijwerkingen en natuurlijke ingrediënten. En verder calcium-zink-magnesium tabletten en goed met ragertjes tussen mn tanden. Heb daar meer vertrouwen in!

13-10-2019 | Vrouw | 35
Tandvleesontsteking
Na een periode van verminderde weerstand door stress kreeg ik last van een tandvleesontsteking die ik niet onder controle kreeg. Na aanraden van mijn mondhygiënist ging ik perioaid tandpasta en spoeling gebruiken. Het leek eerst te helpen maar daarna ging het mis. Eerst werden mijn tanden bruin en mijn tong zwart. Daarop volgde een flinke mondslijmvlies ontsteking. Ik moes[lees meer...]t meteen stoppen met het gebruik van perio aid. Mijn tandvlees ontsteking sluimerde maar was niet weg en kwam terug ... Perioaid dood niet alleen de slechte bacteriën maar ook de goede waardoor je juist weer ontstekingen krijgt. Ook verdween mijn smaak tijdens het gebruik. Ik gebruik nu mondverzorgingmiddelen die werken op basis van zuurstof. Vriendelijk voor je mond en het helpt. Ik moest een behandeling bij de mondhygiënist ondergaan van 3 kwartier om mijn tanden weer wit te krijgen. Nooit weer perioaid voor mij.

10-10-2019 | Man | 37
Tandvleesontsteking
Op advies van de tandarts mee begonnen tegen een beginnende tandvleesonsteking. Nu 2 weken later zijn bijna al mijn spleten tussen mijn tanden verkleurd/bruin. Wat een rotzooi zeg, niet kopen!!

04-08-2019 | Vrouw | 37
Tandvleesontsteking
Na vele negatieve recensies te lezen, wil ik er toch mijn ervaring delen met dit product. In 1 woord, geweldig. Eindelijk iets gevonden wat echt werkt voor mij. Geen last van bijwerkingen, echt geen 1 bijwerking die omschreven staat. Mijn tandvlees wordt er mooi roze van. Geen pijn meer en geen overgevoelige tandvlees. En had hiervoor zoveel producten gebruikt en nooit res[lees meer...]ultaat. Geen branderige tong of mond. Geen blaren in de mond, geen verlies van smaak? Dus denk dat het echt bij iedereen anders werkt. Ik gebruik het in combinatie met de tandpasta. En een hele grote pluspunt die erbij komt, mijn tanden worden witter? Was bang voor gele bruine tanden, maar bij mij werkt het dus averechts? Kortom, voor mij een heel goed product wat doet wat het zegt.