Perio-Aid Mondreiniging

mondverzorging

Trekken van tand of kies (6 meningen)
Tandverzorging (4 meningen)
Aften (1 mening)

13-10-2019

Tandvleesontsteking

Na een periode van verminderde weerstand door stress kreeg ik last van een tandvleesontsteking die ik niet onder controle kreeg. Na aanraden van mijn mondhygiënist ging ik perioaid tandpasta en spoeling gebruiken. Het leek eerst te helpen maar daarna ging het mis. Eerst werden mijn tanden bruin en mijn tong zwart. Daarop volgde een flinke mondslijmvlies ontsteking. Ik moes[lees meer...]t meteen stoppen met het gebruik van perio aid. Mijn tandvlees ontsteking sluimerde maar was niet weg en kwam terug ... Perioaid dood niet alleen de slechte bacteriën maar ook de goede waardoor je juist weer ontstekingen krijgt. Ook verdween mijn smaak tijdens het gebruik. Ik gebruik nu mondverzorgingmiddelen die werken op basis van zuurstof. Vriendelijk voor je mond en het helpt. Ik moest een behandeling bij de mondhygiënist ondergaan van 3 kwartier om mijn tanden weer wit te krijgen. Nooit weer perioaid voor mij.
10-10-2019

Tandvleesontsteking

Op advies van de tandarts mee begonnen tegen een beginnende tandvleesonsteking. Nu 2 weken later zijn bijna al mijn spleten tussen mijn tanden verkleurd/bruin. Wat een rotzooi zeg, niet kopen!!
04-08-2019

Tandvleesontsteking

Na vele negatieve recensies te lezen, wil ik er toch mijn ervaring delen met dit product. In 1 woord, geweldig. Eindelijk iets gevonden wat echt werkt voor mij. Geen last van bijwerkingen, echt geen 1 bijwerking die omschreven staat. Mijn tandvlees wordt er mooi roze van. Geen pijn meer en geen overgevoelige tandvlees. En had hiervoor zoveel producten gebruikt en nooit res[lees meer...]ultaat. Geen branderige tong of mond. Geen blaren in de mond, geen verlies van smaak? Dus denk dat het echt bij iedereen anders werkt. Ik gebruik het in combinatie met de tandpasta. En een hele grote pluspunt die erbij komt, mijn tanden worden witter? Was bang voor gele bruine tanden, maar bij mij werkt het dus averechts? Kortom, voor mij een heel goed product wat doet wat het zegt.
10-03-2019

Tandvleesontsteking

Ik moest het mondwater 3 weken lang 2 keer per dag innemen, maar na 1x ben ik al gestopt. Tijdens het spoelen wilde ik het al z.s.m. uitspugen en direct erna kreeg ik een super branderig en droog gevoel in mijn mond!! Niet te doen!
21-10-2018

Tandvleesontsteking

Door ontsteking op advies van de tandarts dit gaan gebruiken. Mijn hele tong staat in de fik. Man man man man wat branden. Ik gebruik het niet meer. 1 keer nooit weer
20-09-2018

Tandvleesontsteking

Kreeg dit voorgeschreven door mijn tandhygieniste. Dit omdat mijn tandvlees ontstoken was. Na een dag of drie kreeg ik last van mijn tong. Schraal, droog en een dood gevoel aan met name mijn smaakpapillen. Wees heel voorzichtig met gebruik. Verbaast mij dat je dit zomaar kan kopen.
21-08-2018

Tandvleesontsteking

Kreeg dit middel door mijn tandarts voorgeschreven wegens tandvleesontsteking. Daarbij moest ik ook de bijbehorende tandpasta gebruiken maar daar ben ik maar niet eens aan begonnen. Moest ermee spoelen en meteen de eerste keer al stonden mijn mond en tong in brand. Je mag erna niet met water spoelen want dat zou de werking ongedaan maken dus ik heb het maar even volgehoud[lees meer...]en en steeds na ene half uur toch met water gespoeld. Na een paar dagen merkte ik dat ik last kreeg van slokdarm en maag (heb ik al problemen mee), ook al ben je nog zo voorzichtig, je krijgt er toch wat van binnen. Ben met spoelen gestopt en breng het nu met water verdund met een wattenstaafje en rager op de ontstoken plekken aan. Veel te sterk middel om zomaar aan te bevelen (op een voorbedrukt reclamebriefje, ook nog.)
28-06-2018

Tandvleesontsteking

Ik vindt het middel niet helpen krijg last van mij mond tanden worden bruin jeuk aan mijn gehelmde als ik spoel gaat niet weg. Ik vindt het een slecht middel ook koop dit middel nooit meer de kwaal word 10 keer erger. Hoe kunnen tandartsen dit middel aan raden.
18-06-2018

Tandvleesontsteking

Dramatisch, reviews hadden gelijk!
22-05-2018

Tandvleesontsteking

Ik moest het gebruiken van de mondhygiëniste. Ze had net de helft van mijn mond schoongemaakt, geen vlekje te zien. 1week later ging ik voor de andere helft en mijn hele mond was nog nooit zo donker met vlekken. Ze heeft wederom mijn hele mond gereinigd en ik mocht het spul nog 2weken gebruiken. Inmiddels zitten al mijn tanden weer onder de donkere vlekken en heb ik nu pas[lees meer...] de link met het middel gelegd. Erg vervelend, want nu moet ik wéér langs en dat kost mij klauwen met geld!!! Mijn tandvlees is overigens niet meer ontstoken, maar of dat nu alleen door dit spulletje komt... ik zou het zeker niet gebruiken!!!
27-08-2017

Tandvleesontsteking

Op recept van Mondhygiëniste. Lees veel bijwerkingen. Ik ga het niet gebruiken, maar gebruik Corsodyl! Super spul. doet hetzelfde.
01-07-2017

Tandvleesontsteking

De apotheek had dit middel aangeraden en na goedkeuring door de tandarts begonnen met het gebruik voor mijn tandvleesontsteking. Na de eerste spoelbeurt had ik enkel wat last van smaakverlies en een licht branderige tong. Na de tweede keer namen deze klachten toe. Na de derde keer werd ik 's nachts meerdere keren wakker door een droge pijnlijke mond. Veel water gedronken, [lees meer...]maar het brengt niks op. De ontsteking aan mijn tandvlees is beter, maar mijn tong is nog steeds branderig na gestopt te zijn. Ook de binnenkant van mijn onderlip doet heel veel pijn, voelt doof aan en staat gezwollen. Ook een lichte witte uitslag is zichtbaar. Ook onder mijn tong. Het doet verschrikkelijk veel pijn gewoon zo, en nog erger als ik eet of praat. Ik snap niet dat dit verkocht wordt in een apotheek. Zoveel lastige bijwerkingen. Ik hoop dat deze pijn en verdoofd gevoel snel over gaan... :(
29-04-2017

Tandvleesontsteking

De eerste twee dagen had ik vooral last van een brandende/tintelende tong en daarbij trad ook smaakverandering op. Na drie/vier dagen merkte ik een zwelling in een van mijn klieren onder mijn oor. Ik stop per direct met het gebruik van dit middel. Lijkt me niet gezond.
28-08-2016

Tandvleesontsteking

Op verzoek een afspraak gemaakt met de tandarts na ontdekking van tandvleesontsteking zowel de boven als onderrand. Na controle en tandsteenverwijdering werd mij het mondspoelwater perio aid aangeraden. Moest wel even zoeken want een simpele kruitvat of etos verkoopt het spul niet, dit word alleen verkocht bij een apotheek. De tandarts rade mij aan perio aid 2 x daags t[lees meer...]e gebruiken 'sochtends en 'savonds na het poetsen en moest dit een week volhouden en daarna stoppen anders zou het tandverkleuringen te weeg brengen. Na het een week gebruikt te hebben volgens voorschrift ben ik er niet veel mee opgeschoten, heb toen opnieuw een afspraak gemaakt met de tandarts (je zal net zien hij was op vakantie). Heb een dienstdoende tandarts gebeld om het toch te laten controleren voor geruststelling en status. Ze vond de ontsteking meevallen, ik moest doorgaan met poetsen en perio aid om de dag 2 x spoelen weer een termijn van een week. Daarnaast heeft ze nog wat tandsteen verwijderd. Ben nu inmiddels 2 maanden verder en het ziet er nog steeds hetzelfde uit, ik ga opnieuw een tandarts afspraak maken bij mijn eigen tandarts en zal wel horen wat er verder gaat gebeuren. Perio Aid: *Vieze smaak tijdens spoelen houd een lange tijd aan (bitter en zeker niet fris). *Na spoelen irritatie van het tandvlees (stekende pijn aan het tandvlees). *Na spoelen last van onverklaarbare misselijkheid (in de tijd van gebruik geen andere medicijnen gebruikt).
04-03-2015

Tandvleesontsteking

Na een tandvleesontsteking een jaar geleden gebruik ik het middel nu nog dagelijks 1x na het tandenpoetsen s'avonds. Het tintelen op de tong en in de mond herken ik, maar ik ervaar het helemaal niet als vervelend. In tegendeel. Overige bijwerkingen herken ik niet. Misschien dat je er gewoon even aan moet wennen.... ( na gebruik minstens een half uur niet eten en/ of dr[lees meer...]inken is wel belangrijk).
31-12-2013

Tandvleesontsteking

Tong en mond branden enorm na gebruik van dit product. Smaak was volledig verdwenen. Kreeg een schimmelinfectie in de mond door het gebruik. Op aanraden van de huisdokter onmiddellijk gestopt met het spoelen en medicatie gekregen om de schimmelinfectie te bestrijden.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum