fluticason

Huisstofallergie (2 meningen)

29-04-2017 | Man | 49
fluticason (27,5ug/do)
Allergie
Heel vaak last van verstopte neus. Avamys voorgeschreven gekregen en gebruik het nu een kleine week. Merk direct het verschil, kan weer door mijn neus ademhalen. Met recht een verademing. Snurk nu ook stukken minder.

06-04-2017 | Man | 45
fluticason (50ug/do)
Allergie
Ik heb echt alles geprobeerd, injecties met anti stoffen, pillen, homeopathisch maar niks heeft ooit gewerkt. In de lente en zomer kon ik eigenlijk nauwelijks naar buiten omdat ik me dan niet lekker voelde. Rode ogen, lopende neus, zweet op mijn rug, echt een ziek gevoel. Sinds Avamys worden de symptomen zo onderdrukt dat ik een normaal leven buiten kan hebben. Ik ben e[lees meer...]cht superblij dat de huisarts mij dit voorgeschreven heeft. Ik probeer het gebruik tot een minimum te beperken want gezond is het niet.

25-06-2015 | Man | 47
fluticason (27,5ug/do)
Allergie
Ben reeds van mijn zes jaar allergisch heb eczeem en astma. moet deze alle drie op peil houden, zo wordt het een niet erger dan het andere. Heb reeds vele dingen gedaan zoals injectie, puvers, pillen siroop enz. Regelmatig veranderen deed ik wel werd anders immuun. Nu ik de neusspray gebruik, heb ik bijna geen niesbuien meer, geen prikkelende ogen. Mensen let wel op je moe[lees meer...]t de spray gebruiken zoals het hoort, het is niet de bedoeling dat je deze opsnuift, het is de bedoeling dat de verneveling in de neus randen blijft hangen, deze houd zo het stuifmeel tegen. je kan zelf de dag nadien de " korsten " er zo uit halen. Dit middel is echt de max

16-09-2012 | Man | 31
fluticason
Allergie
Avamys kreeg ik niet normaal mijn neus in. Je voelt het niet wanneer je het sprayt. Nasonex voel je wel, dus dat geeft zekerheid dat er iets in 'binnengekomen' daarnaast heb ik het flesje van Avamys een keer laten vallen en was meteen kapot, de binnenkant is van glas (hoe verzin je het). Bleef jeuk aan de ogen houden. Nu Nasonex gekregen en gaat alles wel naar wens. En nog[lees meer...] goedkoper ook!

Amoxicilline (549) - Antibiotica - penicillines breedspectrum