Ervaringen met Flixonase neusspray/neusdruppels

Flixonase neusspray/neusdruppels

18-01-2021 | Man | 40
fluticason (50ug/do)
Ademhalingsproblemen
Ik gebruik jarenlang fluticason in een glazen flesje ging perfect . S' avonds sprayen beide neus gaten en ik kan makkelijk ademen . Sinds 5 jaar de tijd kreeg ik een fluticason plastic flesje en daar ging toen helemaal anders over .ik kon niet goed ademen .buikklachten gewekt . Angst . Sufheih .hartkloppingen .slecht slapen .hyperventilatie etc etc ..ik ben tot nu toe[lees meer...] in een vicieuse cirkel gebleven en nog steeds . Waar ik in die periode naar otrivin ben overgestapt die nog erger heeft gemaakt bij mij . Ik ben verslaafd aan dat spul zonder sprayen kan niet slapen .erg benauwd en heb gevoel van stikken en doodgaan . Toch maar vaker naar de KNO maar die hebben me weinig geholpen het enige is concha ( neusschelpen weg halen ) maar na deze ingreep voelde r nog steeds geen goede verbetering . Ik heb van qlles en nog wat geprobeerd om af te kicken van otrivin maar lukt me nog steeds niet .al heb ik weer van kno en huisarts dymista en ook flixonase maar die werken nuet meer bij mij. Ik denk dat mijn neus kapot is gegaan en zwaar beschadigd . Door die farmaceutishe " fout" van het wisselen van flixobase glazen flesje naar die plastic zeker ging daar wat mis mee of met andere woord hebben ze het medicijn nagemaakt waardoor deze minder sterk in zijn werking is .sterkte allemaal

Flixonase neusspray/neusdruppels

12-02-2019 | Man | 65
fluticason (400mg)
Ademhalingsproblemen
Jaren last van verstopte neus in de nachtelijke uren, wisselend van linker naar rechterneusgat, afhankelijk van op welke kant ik lag , op de ligkant ging mijn neusgat dicht terwijl de ander kant open ging. op rugligging beide kanten verstopt. Tientallen jaren mee gelopen en allerhande neusdruppels gebruikt zonder blijvend resultaat. Nu door KNO art flixonase 400mg neusdrup[lees meer...]pels (let op neusdruppels ) gehad. Deze moet ik twee keer per dag in beide neusgaten inbrengen , 1 ampule over twee neusgaten. Hert resultaat is na een week verbluffend, klachten heb ik niet meer en blijf het gebruiken, al de derde week. Het proberen waard bij mensen met soortgelijke klachten. Oorzaak klacht is dat ik vernauwde neusgaten heb eb een klein poliepje. Hoop dat het stand houdt !