Ervaringen met Flixonase neusspray/neusdruppels

Benauwdheid (1 mening)

02-02-2021 | Man | 56
fluticason (50ug/do)
Bijholteontsteking
Niet pakken ga voor gewoon spoelen met zout water En kuurtje pretnisalon Werkt het beste blijft het lang aanhouden laten schoonmaken door kno arts

22-01-2019 | Man | 50
Bijholteontsteking
Wat een topproduct . Ik ben 2 jr geleden geopereerd aan mijn bijholten. Echter, ik bleef last houden van ontstekingen en overmatige (gele) slijmproductie. De specialist zei dat ik door moest gaan met sprayen (Dymista). Dat hielp dus niet. Door de huisarts verwezen naar een andere specialist, die me Flixonase capsules voorschreef. Dat werkt dus echt. Inname is onhandig. Je[lees meer...] druppelt per keer één capasule verspreid over twee neusgaten. Twee keer per dag. Vervolgens moet het hoofd 2 minuten verticaal naar beneden. Ik ga op de rug op bed liggen en laat het hoofd over de rand, achterover naar beneden hangen. Dat is onhandig. Maar, bij 2x gebruik per dag verdwijnen de ontstekeningen snel. Elke keer als ik verkouden ben, wat een voorbode is voor nieuwe ontstekingen, ga ik direct weer met dat spul weer aan de slag. Probleem is dat ik vrijwel permanent aan de medicijnen zit.

07-04-2018 | Man | 45
Bijholteontsteking
Heb het gevoel dat de onsteking / zwelling afneemt. Maar vraag me af of dit medicijn ook mijn poliepen doet slinken/bestrijden. Iemand hier ervaring mee ? Ik sta op de wachtlijst voor een Pansinus operatie.

12-04-2016 | Man | 68
Bijholteontsteking
elke nacht neus verstopt (= hoger risico longontsteking voor XCOPD patient). Alleen 's avonds gebruik. Totaal geen effect i.t.t. bv xylometazoline (die niet lang achter elkaar gebruikt kan worden).

15-10-2015 | Vrouw | 50
fluticason (50ug/do)
Bijholteontsteking
Het slijm komt goed los uit de holten en loopt via de keelholte weg.

30-10-2014 | Man | 66
Bijholteontsteking
Ik gebruik het middel nu 20 jaar tot tevredenheid. Niemand kan mij vertellen of je het middel wel zo lang mag gebruiken.Er is geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Ik heb een rhinovirus infectie doorgemaakt en nu kan ik het middel niet meer verdragen. Heb last van een zeer pijnlijke keel en benauwdheidsklachten en gezwollen lymfeklieren. Ik ga in overleg in overleg [lees meer...]met de huisarts om met dit middel te stoppen voorlopig. Graag zou ik willen dat er eens onderzoek wordt gedaan naar dit middel bij langdurig gebruik en dat dit wordt gepubliceerd. Ook vind ik dat mensen die het middel lange gebruiken gevolgd moeten door de behandelend arts.