Ervaringen met Nasonex

Huisstofallergie (4 meningen)
Verkoudheid (3 meningen)

17-09-2013 | Vrouw | 26
Voorhoofdsholteontsteking
Jaren geleden had ik regelmatig voorhoofdsholteontsteking. Van mijn huisarts kreeg ik een neusspray voorgeschreven, waarbij ik alleen maar meer klachten kreeg; bloedneuzen, keelpijn en stemproblemen, later bleek het een infectie op mijn keelamandelen te zijn. Na onderzoeken bij de KNO-arts blijkt er een stukje van mijn neusschotje verkeerd te staan, waardoor ik regelmati[lees meer...]g voorhoofdsholteontsteking blijk te krijgen. Er waren 2 opties om dat te verhelpen: opereren of een neusspray gebruiken. Ik ben toen Nasonex gaan gebruiken. Wat een wondermiddel! Ik gebruik het alleen op de momenten dat ik verkouden ben of hoofdpijn krijg (herken inmiddels de symptomen van een ontsteking). Ik voel de spray werken in mijn neus en binnen een dag kan ik meestal wel vrij ademen door mijn neus. Ik gebruik de neusspray alleen wanneer ik denk dat het nodig is, om zo te proberen zo min mogelijk schade in mijn neus etc. aan te brengen.

26-04-2013 | Man | 38
Voorhoofdsholteontsteking
Ik heb van uit het voor gaan de jaar nov 2012 tot ergens in februari 2013 met de griep bezig geweest waarvan ik 4 dagen in het voor gaan de jaar en 4 dagen in het huidige jaar heb plat gelegen. nu zins de 17-4 plots een pijn in mijn rechter neus holte minder gemakkelijk adem halen door de rechter neus. hooikoorts leek mij minder logies aangezien we toen nog gemiddelde temp[lees meer...]eraturen hadden van rond de 2 graden. Een paar dagen verder 5 nachten al niet geslapen, ook van wegen de koorts aanvallen. 3 paracetamol p/d uit eindelijk heb ik mijn werk neer moeten leggen omdat ik het niet meer kon werken van de pijn in mijn rechter gezicht. deze week naar de huisartsenpost gegaan omdat ik nog geen arts had in mijn nieuwe woon omgeving, die trok de conclusie een poliep, op gezetten slijm klier of zo in de neus, de vraag kreeg ik heeft u hooikoorts, ik zeg dat is alweer een paar jaar geleden. op de zwelling in de neus te verminderen kreeg ik een recept Nasonex mee en hooikoorts pillen Desloratadine. een oud gezegde is: wat een boer niet ken eet hij niet. ik heb even gekeken op internet wat is Nasonex, en dan ga je dat uit zoeken en nalezen, en dan stel je zelfde vraag wil je mij weer gezond hebben of wil dat ik snel dood ga. wat er in zit staat op deze site: consumed.nl en jammer genoeg staat er niets in de bijsluiter wat er allemaal in zit en de bestanddelen wat deze weer doen, is wel raar, want we verwachten wel dat het op al onze voedingen staat. dit soort producten nemen we toch ook in ? Er waren al twee bestand delen die mij niet aanstonden. polysorbaat 80: een soort bind/conserveringsmiddel, chemisch= kanker verwekkend. benzalkoniumchloride: hier word je nog minder vrolijk van, als je alleen al gaat kijken wat het met je lichaam doet, en dan de waarschuwingen voor vermijden is corrosief, met andere woorden je vingers vallen er af, slecht voor het milieu enz. Er zijn genoeg alternatieve die geen schade doen aan de mens en wel zijn. een ding dit gaat bij mij gelijk de prullenbak in. dank u dokter en nee dank u. Voor mijn ontsteking gebruik ik Propolis 2x per dag. en voor mijn geretireerde slijmvlies vind ik ook nog wel wat. Ik hoop dat ik mensen hiermee verder heb mogen helpen, en er zijn voldoende echte middelen die geen schade of bijwerkingen hebben het is alleen weten waar je het heb te vinden.