Ervaringen met Rhinocort

Hooikoorts (18 meningen)
Huisstofallergie (3 meningen)

30-03-2015 | Vrouw | 35
Bijholteontsteking
Dit middel is duizendmaal fijner dan een spray! Je voelt en proeft niks van de inhalatie, maar het doet wel zijn werk. Geen bijwerkingen en ook een duurzaam gebruik (ik deed maanden met één flacon). Helaas doet mijn verzekering opeens moeilijk en krijg ik de werkzame stof (Budesonide) in een spray die vijf keer zo goedkoop is... Jammer, want mijn neusslijmvliezen reageren [lees meer...]daar slechter op.

01-10-2019 | Vrouw | 53
Bijholteontsteking
Gebruik dit medicijn al jaren. Vroeger altijd bijholte en voorhoofdholte ontstekingen. Meerdere malen de daarbij behorende behandelingen ondergaan ( holtes spoelen, vergroten doorgangen etc. etc. Niets hielp totdat ik de Rhinocort inhaler ging gebruiken. Al jaren geen holte onsteking meer gekregen. Zodra symptomen zich aandienen, rhinocort gebruiken en het beperkt zich to[lees meer...]t een verkoudheid plus geeft verlichting/lucht. Nu Rhinocort uit de handel is gebruik ik nu een spray. Van deze generieke spray krijg ik hoofdpijnen. Waarom is Rhinocort uit de handel genomen als dit voor velen zo goed werkt? Heeft iemand suggesties wat nu?

10-01-2021 | Vrouw | 54
Bijholteontsteking
1keer. Operatie. Zeker 10 jaar gebruikt Nu een spray vloeibaar. Weer opnieuw alles dicht Bij de buikholtes Ik ga contact opnemen met kno arts Rhinocort moet terug komen ! Alsjeblieft Ook voor al die andere cliënten. Die goede resultaten hiermee hadden Vriendelijke groet

27-01-2020 | Man | 57
Bijholteontsteking
Schokkend om te lezen dat zoveel mensen dezelfde ervaring hebben als ik. Helaas kom ik er nu pas achter, na dagenlange extreme pijn en alleen zittend kunnen slapen. Kennelijk hoor ik bij de groep bij wie de spray ook niet helpt, hoewel ik pas na een paar maanden de klachten terugkwamen.

17-05-2020 | Vrouw | 59
budesonide (64ug/do)
Bijholteontsteking
Breng het aub weer in de handel, ik ook 3x geopereerd. Niet geholpen. Rhinocort 64 al meer dan 25 jaar de oplossing voor mij, nooit meer een holteontsteking gehad.

24-10-2019 | Vrouw | 62
Bijholteontsteking
De Rhinocort was het enige middel dat bij mij hielp tegen de holte-en bijholte onstekingen. Tot mijn ontzetting is de Rhinocort niet meer te verkrijgen. Als alternatief mag ik nu een neusspray gebruiken waarvan ik meer ongemak heb dan gemak. Breng aub de Rhinocort Turbuhaler weer op de markt.