Rhinocort

Allergie (7 meningen)
Huisstofallergie (2 meningen)

01-12-2019

Allergie

Ik gebruik rhinocort al jaren en het werk heel goed. Ik heb totaal geen bijwerkingen en het werkt snel en effectief. In het verleden neusspray gebruikt, dat was verschrikkelijk, kapotte neus en regelmatig een bloedneus. Waarom is rhinocort uit de handel genomen terwijl zoveel mensen er baat bij hebben? Alsjeblieft breng het weer terug op de markt.ik heb nu weer neusdruppe[lees meer...]ls gekregen, verschrikkelijk !
10-11-2019

Voorhoofdsholteontsteking

04-11-2019

Rhinocort (budesonide)

Rhinocort was een uitvinding voor mij. Van kinds af aan 4x per jaar last van de holtes. Sinds ik rhinocort gebruik nog maar 1x per jaar. Neussprays en neusdruppels drijven mij langs de keel weg. Goor. Ik heb nu weer last en krijg een neusspray voorgeschreven. Ik heb het weer geprobeerd....helaas. BRENG RHINOCORT AUB TERUG.
24-10-2019

Bijholteontsteking

De Rhinocort was het enige middel dat bij mij hielp tegen de holte-en bijholte onstekingen. Tot mijn ontzetting is de Rhinocort niet meer te verkrijgen. Als alternatief mag ik nu een neusspray gebruiken waarvan ik meer ongemak heb dan gemak. Breng aub de Rhinocort Turbuhaler weer op de markt.
01-10-2019

Bijholteontsteking

Gebruik dit medicijn al jaren. Vroeger altijd bijholte en voorhoofdholte ontstekingen. Meerdere malen de daarbij behorende behandelingen ondergaan ( holtes spoelen, vergroten doorgangen etc. etc. Niets hielp totdat ik de Rhinocort inhaler ging gebruiken. Al jaren geen holte onsteking meer gekregen. Zodra symptomen zich aandienen, rhinocort gebruiken en het beperkt zich to[lees meer...]t een verkoudheid plus geeft verlichting/lucht. Nu Rhinocort uit de handel is gebruik ik nu een spray. Van deze generieke spray krijg ik hoofdpijnen. Waarom is Rhinocort uit de handel genomen als dit voor velen zo goed werkt? Heeft iemand suggesties wat nu?
24-09-2019

Allergische reactie

gebruik Rhinocort 100 budesonide in droge dosis, inhaleren van korreltjes nu al enige jaren. Dit is het enige middel wat ik verdraag. De vloeibare sprays hebben oplosmiddelen die averechts werken. Dit na veel uitproberen en zoeken met de KNO specialist uitgevonden. Ben nu ook ontzet, dat dit uit de handel is , volgens de apotheek. Wie weet waar of hoe het nog wel verkr[lees meer...]ijgbaar is ?
31-08-2019

Rhinocort (budesonide)

Neuspoliepen blijven al 20 jaar weg. Bij andere middelen NIET heb in het verleden 3 operaties gehad. De Poliepen kwamen na 1 jaar weer terug. Weliswaar onder plaatselijke verdoving geopereerd, maar ja wie doet dat nu noch? Astmatische klachten en neusverstoppingen zijn verdwenen! Er is in NederlaND GEEN MIDDEL MEER OM ook neuspoliepen TE VOORKOMEN. Wel in Duitsland, m[lees meer...]aar dan een druppelflesje.
19-08-2019

Allergie

Helaas is het uit de handel. Ik heb gebeld met fabrikant, maar de licentie is verlopen. Daarom komt het niet meer terug. Dat wordt weer zoeken... vooral omdat de vernevelneussprays alleen maar erger maken. Dit komt door de conserveringsmiddelen.
29-07-2019

Allergie

Hoi, gebruik dit ook al jaren! En kan het nu niet meer krijgen. Heb nu al meteen veel last van me allergie. Ben ook benieuwd of het ergens nog te krijgen is? Hoop het zo...
17-07-2019

Allergie

Gebruik het al jaren en zeer tevreden. Het is nu uit de handel en ik krijg rare allergische reacties van spray s. Het werd al niet vergoed en nu is er geen aternatief. Weet iemand of het nog in het buitenland te krijgen is.
06-07-2019

Hooikoorts

Ik gebruik al jaren Rhinocort turbohaler. heb daardoor geen klachten meer van niesen en verkoudheid vanwege allergie. Nu kwam ik mijn nieuwe turbohaler ophalen bij de apotheek, kunnen ze het niet meer leveren: het is uit de handel!!! Wat nu? die vieze budesonide spray hoef ik niet, druipt je keel in en het werkt niet. Vroeger gebruikte ik natrium cromoglicaat, maar dat we[lees meer...]rkt niet meer afdoende.
08-04-2019

Hooikoorts

Ik gebruik al jaren Rhinocort 100, 1 à 2 dagen gebruiken betekent 4 tot 5 weken verlichting! Op vakantie in Volendam kreeg ik zware hooikoorts, ik had niets bij en kocht bij een apotheek Prevelen 20 2 in 1. Vreselijke ervaring dus. Alle symptomen verergerden.
08-04-2019

13-06-2018

Allergie

Veel verschillende medicatie gehad voor mijn allergie. Allen bleken niet effectief of vervelende bijwerkingen te hebben waardoor langdurig gebruik niet haalbaar bleek. Uiteindelijk via de allergoloog dit middel voorgeschreven gekregen en sindsdien zijn de klachten eindelijk weer behapbaar. Erg tevreden over het gebruik. Alleen erg jammer dat de apotheek vaak de reguliere n[lees meer...]eusspray besteld waardoor ik twee keer langs moet.
03-06-2018

Hooikoorts

Gebruik Rhinocort al jaren voor mijn hooikoorts Gebruik dit middel al jaren het is bij mij zeer effectief soms wil de huisarts het niet voorschrijven te duur of zo maar ik sta erop dat ik rhinocort 100 turbohaler krijg en niets anders ben er zeer tevredenover ben zwaar hooikoorts patient
11-07-2017

Huisstofallergie

Ik gebruik het al bijna mijn hele leven en ik merk het gelijk als ik het niet gebruik. Ik heb geen bijwerkingen gehad en ik ben zeer tevreden over het product.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum