piritramide

Pijn (algemeen) (7 meningen)
Hernia (2 meningen)
Artrose (1 mening)
Sarcoïdose (1 mening)
Complicatie na operatie (1 mening)

Tramadol (875 meningen)
Oxycodon (365 meningen)
OxyContin (244 meningen)
Zaldiar (228 meningen)
Fentanyl (130 meningen)

17-05-2019 | Man | 61
piritramide (10mg/ml)
Pijn (algemeen)
Het medicijn werd mij tweemaal toegediend om de hevige pijn te onderdrukken tgv een zware chirurgische ingreep (enkelartrodese en fibula resectie). De pijn verminderde snel (na een kwartiertje, halfuurtje) daar waar andere pijnstillers niet efficiënt bleven.

12-09-2016 | Man | 25
piritramide (10mg/ml)
Artrose
Dipi heeft altijd wel al geholpen in extreme pijn. Heb het al meermaals voorgeschreven gekregen en nooit echt geklaagd. Juist als je moe bent en dan nog een dipi krijgt krijg je het gevoel dat je doodgaat. Angst en etc, maar geen zorgen je gaat zeker niet dood tenzij je toch iets hebt wat in de bijsluiter staat vermeld. Maar sowieso word je gecontroleerd zeker als het voor[lees meer...] thuis met controle verpleging is. het enige nadeel is dat als u chirurg niet aanwezig is of het is een weekend en je belt een dokter van wacht en je zegt dat je Dipidolor in huis hebt liggen. Ze mij weigeren te helpen om mijn pijn terwijl ik wel medische toelating papier heb en bewijs van de arts die het voorschreef

13-02-2012 | Man | 33
piritramide
Mijn ervaring met dit middel is redelijk positief, T.A.V. "pijn bestrijding". Ik had heel veel pijn aan mijn neus en neusholte na de operatie en deze pijn is heel intens en moeilijk uit te leggen (neusholte links was totaal versteend). Na mijn operatie verbleef ik op de i.c unit, hier gebeurde veel dingen om mij heen, en als je veel pijn hebt word je gek van alle pie[lees meer...]pjes, snoeren draden en controles van jezelf en die van anderen. Na enkele uren verblijf (6) en 4 paracetamol kreeg ik een injectie met dit middel. In de bovenbeen werd het in de spier gespoten. 80 mg. Na ongeveer 30 minuten merkte ik verschil, de pijn werd dragelijker en ik doezelde soms even weg. Nadeel: De volgende dag had ik een raar gevoel van angst en was mijn draai compleet kwijt. Ik voelde me erg ongemakkelijk. Ik ben gestopt met dit middel en heb alleen nog maar paracetamol ingenomen. Ook kon ik moeilijk naar het toilet, plassen leek een enorme klus en dit moet iedere 8 uur op de i.c. unit.

09-09-2011 | Man | 33
Hernia
Super dit is het enigste middel dat de scherpe rug en been pijn weg neemt.Ben nu 4 keer in 1 jaar aan hernia geopereerd en krijg dit voor en na de operatie ben hier erg blij mee anders zou ik het niet uithouden.Jammer dat sommige artsen er zo moeilijk overdoen om het te geven.

28-08-2011 | Man | 19
Pijn na thorax operatie
Heftig spul, injecties gekregen na falen van andere pijnbestrijdingsmiddelen (oa Morfine) bij de eerste injectie deelde mijn docter mee dat ik er ''flink naar de tering'' van zou gaan, weinig van de daarop volgende dagen onthouden, vrijwel geen ontlasting, zeer veel last van maag & darmen, heel erg vervelend allemaal, maar de pijn minderde aanzienlijk, dus dat leed nam ik [lees meer...]maar op de koop toe.

25-10-2008 | Man
piritramide
heerlijk spul! geen bijwerking og nix, echt fijn. alleen injecties in bovenbeen deden nogal pijn. stijve spieren gehouden, bijna een week lang.

Amoxicilline (551) - Antibiotica - penicillines breedspectrum