Ervaringen met Dipidolor

Artrose (1 mening)
Sarcoïdose (1 mening)
Complicatie na operatie (1 mening)

Tramadol (913 meningen)
Oxycodon (398 meningen)
OxyContin (248 meningen)
Zaldiar (229 meningen)
Fentanyl (139 meningen)

06-02-2013 | Vrouw | 57
piritramide
In 2008 heb ik een maagoperatie ondergaan. Na afloop werd via het infuus dipidolor gespoten. De reactie hierop was erg verontrustend. Mijn ademhaling viel weg. Snel werd ik terug naar de OK gereden om opnieuw geïntubeerd te worden. Nadat ik weer zelfstandig kon ademhalen, bleef mijn bloeddruk angstvallig laag. Toen ik weer bij was, bleef ik nog steeds wegvallen, dit duurde[lees meer...] dagen. Het heeft een paar dagen geduurd voordat ik weer normale waardes had. Men heeft mij toen geadviseerd om nooit meer Dipidolor te gebruiken, aangezien mijn reactie behoorlijk was. Nou ben ik afgelopen januari geopereerd, voor- en achterwandplastiek. In alle eerdere gesprekken had ik aangegeven dat ik geen dipidolor wou ivm heftige reacties. Helaas voor mij trof ik iemand die dit alles terzijde schoof en me ondanks alles dipidolor spoot. Gevolg: bijkomen verliep moeizaam en mijn bloeddruk was angstvallend laag. Ik ben 2 dagen behoorlijk ziek geweest. !! Laat men eens goed luisteren naar de patienten en het dossier goed bestuderen. Zulke nalatigheden kunnen fout aflopen !!

01-01-2013 | Vrouw | 58
piritramide
Zelf heb ik na een operatie dipidolor geïnjecteerd gekregen tegen de pijn. Ik kon nog net op het belletje drukken omdat ik duizelig werd en buiten kennis raakte. Ik kwam weer bij kennis terwijl een arts me (zachtjes) in mijn gezicht sloeg en mijn naam riep. Ben daarna echt beroerd geweest. Ik mag dit middel daarom nooit meer hebben en heb dit ook in mijn agenda geschreven.

11-08-2012 | Vrouw | 20
piritramide
Ik ben de 9e geopereerd aan mijn been omdat deze 20 graden naar binnen stond door een auto ongeluk. Dit is mijn laatste operatie en lig op dit moment aan de pijnpomp met Dipidolor. Als ik vaker druk word ik er erg duf van en vallen mijn ogen dicht van de slaap. Soms is dt wel fijn maar niet als ik bezoek heb. Ik heb wel veel minder pijn en mag 1 x in de 6 minuten drukken o[lees meer...]p de pomp.

03-08-2012 | Vrouw | 26
piritramide
ik heb met een acute pancreatitus in de intensive care gelegen met een pijnpomp dipi!! Ik heb ondanks mijn zeer ernstige ziekte geen pijn gehad tijdens mijn verblijf. Ik ben een ontzettende voorstander van dit medicatie omdat ik me geen moment slecht heb gevoelt. Vanaf het moment van de pijnpomp. Wel wat last van lolligheid en veel geslapen hierdoor, maar dit maakte mijn [lees meer...]tijd op de IC een stuk aangenaamder!! Als ik ooit weer ziek ben, weet ik zeker dat ik deze pijnpomp wil!!

03-02-2012 | Vrouw | 63
Borstkanker
Ik heb na de operatie Dipidolor een paar keer in het infuus gekregen. Ik had daarna, toen ik weer een beetje tot mijn positieven was gekomen, om de haverklap het gevoel weg te raken; de ene keer langer dan de andere en soms midden in een gesprek met mijn bezoek. Echt geen prettige ervaring! 'k Was ook misselijk met gevolgen. Er is mij verteld, dat 9 op de 10 Dipidolor kunn[lees meer...]en hebben; laat ik nou die 10de zijn! Ik heb nu het advies gekregen in de toekomst aan te geven, dat ik dit medicijn niet kan verdragen .

17-01-2012 | Vrouw | 23
piritramide
Opgenomen in het ziekenhuis vanwege een behoorlijke ontsteking aan mijn been na een kijkoperatie. Ondragelijk veel pijn. Epidurale pijnbestrijding icm paracetamol werkt onvoldoende. Nu 4 dipi gehad van 20 mg en het begint eindelijk effect te hebben. De pijn is enigzinds uit te houden nu.

17-10-2010 | Vrouw
Post operatieve pijn
Na de verwijdering van mijn baarmoeder, waarvoor ik d.m.v. de ruggenprik (i.v.m.) evt. misselijkheid) verdoofd werd, kreeg ik dipidolor injecties. Ik ben nog nooit zo beroerd geweest misselijkheid, braken enz. Heb als alternatief toen paracetamol in tabletvorm en een ander merk zetpillen gehad, wat elkaars werking zou versterken. Ik heb desondanks veel pijn gehad, maar da[lees meer...]t nog liever dan dipidolor! Ik heb al aangegeven in het ziekenhuis dat, mocht ik ooit nog eens geopereerd worden, ik dat spul nooit meer wil!!

13-09-2010 | Vrouw
piritramide
Operatie aan de knie (schroeven verwijderen)
Als pijnstiller zeker effectief maar de bijwerkingen, braken, misselijkheid, hebben me meer last bezorgd dan de operatie op zich. Dit gebeurde me voor de tweede keer en heb voor mezelf besloten, mocht ik ooit weer een operatie moeten ondergaan, dat er dan geen dipidolor toegediend mag worden.

30-08-2010 | Vrouw
piritramide
Bestrijding pijn na schouder operatie
12 uur na mijn rotatorcuffrepair operatie was de lokale verdoving uitgewerkt en was de pijn ondraaglijk, alsof mijn arm eraf gerukt werd. ik kreeg paracetamol 500 mg, codeine en op verzoek twee keer een dipi injectie op dezelfde plek in mijn bovenbeen. deze hadden totaal geen effect. Voor mijn operatie slikte ik al twee maanden oxynorm 10 mg per dag. Ik gesmeekt om m[lees meer...]eer pijnstillers maar het protocol liet dit niet toe.