Ervaringen met Morfine

Bij  HerniaX

Lage rugpijn (5 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (4 meningen)
Rugklachten (3 meningen)
Polyneuropathie (3 meningen)
Gewrichtspijn (2 meningen)
Botbreuk (1 mening)
Clusterhoofdpijn (0 meningen)
Artrose van de wervelkolom (0 meningen)

21-09-2023 | Vrouw | 34
Hernia
Ze denken dat hernia heb ik wacht nu op de doorverwijzing naar ziekenhuis voor verder onderzoek de morfine zal ze werk moeten doen maar doet het niet het word alleen maar erger

22-07-2018 | Vrouw | 40
Hernia
Zonder is er voor mijn niet te leven. Ondanks het gebruik van morfine en diverse andere medicijn heb ik 24 uur per dag pijn. Vorig jaar 25-04-2017 geholpen aan een rughernia in ede bij nedspine mijn ervaringen zijn heel slecht met dit ziekenhuis en zou iedereen afraden hier heen te gaan. Geen nazorg ook niet na aangeven dat er iets niet goed was nee mevrouw u hoeft hier ni[lees meer...]et meer te komen voor na controle werd mij telefonisch medegedeeld. Nu gelukkig geaccepteerd bij sint maarten kliniek in de hoop dat zei mij kunnen helpen! Wat zou het fijn zijn als ik een half uur geen pijn zou hebben.

30-04-2018 | Man | 40
Nek- / rughernia
2 jaar geleden rug hernia geopereerd nu en nek hernia. Medicatie 3 keer per dag ibuprofen 600mg, 4000 milligram paracetamol , 30 milligram morfine , 15 milligram Diazepam en nu nog pregabalin 75 milligram of terwijl Lyrica. In principe helpt deze medicatie tegen de zenuwen pijn niet. Zenuw pijn kan je in principe niet helemaal weghalen, die blijft altijd aanwezig. Je ka[lees meer...]n hem wel even onderdrukken. Ik heb een jaar met rughernia gelopen en uiteindelijk geopereerd. Geen last meer gehad. Nu heb ik nekhernia c5 c6 uitloop c7 links. Met al deze medicatie Heb ik veel ervaring. Pijn kan je gewoon niet weghalen en bij mij werkt zelfs Diazepam, morfine ,Tramadol, diclofenac en pregabaline niet. Ik word niet duizelig Ik heb geen bijwerkingen. Het is net alsof ik paracetamol slik. Pijn is 24 uur lang door aanwezig. Overdag kan je je jezelf nog bezig houden maar 's Nachts is het pijn de ergste omdat je niet kan slapen. Het beste wat bij mij werkt tegen de zenuw pijn en ontsteking is paracetamol en ibuprofen 600. Dat zijn onstekking remmers en de rest van de medicatie zijn gewoon pijnstillers. Waarbij ik geen baat bij heb. Het werkt gewoon. Bij beide hernias is het beste positie zoeken, om de zenuw druk te minderen. Rol handdoeken, koop kussens en rol denkens om. Zenuw vrij is pijn vrij. Voor rughernia operatie wil ik adviseren NedSpine in Ede. Binnen een week ben je klaar en pijn vrij. Wel veel aandacht aan revalidatie besteden. En nekhernia heb ik pas 4 weken, dus effe kijken hoe het zal lopen. Succes allemaal.

03-01-2016 | Man | 56
morfine (20mg/ml)
Hernia
zombie leven en weinig interactie met omgeving. nu met zaldiar alles veel beter.

15-07-2015 | Man | 23
Hernia
Momenteel veel last van de bijwerkingen. Ben ontzettend high en heb veel zweet aanvallen waar misselijkheid bij optreedt. Ze helpen niet echt tegen de pijn. Maar het high zijn helpt wel om te slapen. Denk dat ik veel last heb van de bijwerkingen, omdat er mij wel veel in 1x is voorgeschreven. Denk dat het rustiger opgebouwd had moeten worden.

14-02-2014 | Man | 50
Hernia
Wat een genot dat er morfine bestaat, heb er veel aan. Probeer nu van mijn 2e rughernia af te komen die overigens flink van elkaar verschillen, ook de vreselijke pijnen in rug, lies, benen en voet. Ik ben nu met morfine aan het minderen, maar heb last van bijwerkingen. Ik zweet, ril, diarree, rusteloos slapen, gapen. Ben benieuwd wat er nog meer komt..... wordt vervolgd...[lees meer...].

21-06-2013 | Vrouw | 40
Hernia
Na veel medicatie geprobeerd te hebben, mofine gekregen van de arts. Ik was er echt heel blij mee. Eindelijk van de pijn verlost. Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik maximaal 3 x 30 mg mocht en slikte60 mg per keer voor het gewenste effect. Na 6 weken was de zenuwpijn van de 1 op de andere dag verdwenen en nam ik geen morfine meer. De eerste dag ging het goed daarna voel[lees meer...]de ik mij verschrikkelijk. De arts adviseerde netjes af te bouwen. Nog 4 dagen 1 tbl van 30 mg. Toch eigenwijs als ik ben na 2 dagen gestopt. Veel zweten en rillen. Veel last van de darmen en misselijk. Wat erg lang aan houd zijn de nactmerries en de vermoeidheid. Het stoppen is heftig maar dat je medicatie helpt tegen de pijn is belangrijker. De bijwerking van de morfine was vooral moe zijn en misselijkheid/niet veel eetlust.

08-06-2013 | Vrouw | 30
Hernia
Ik heb 4 jaar intensief morfine 10mg geslikt. Ik slikte manks 7 tabletten per dag. Ik ben afgelopen dinsdag jongstleden gestopt. Ik heb bruistabletten gehaald voor weerstand en energie. En ik heb totaal nergens last van. Het enige waar ik last van hebt gehad zijn zweet aanvallen in de nacht maar dat duurt maar 4 dagen. Het afkicken duurt officieel 3 dagen tot een week. A[lees meer...]ls je wilt stoppen doe dat dan als het lekker weer is want dat werkt heel goed mee. Ik hoop dat ik de mensen die willen stoppen hier mee heb geholpen. Ik wens iedereen veel succes toe met het afkicken. Groetjes dolfijntje

12-09-2012 | Vrouw | 22
Hernia
Ik ben nu bijna 6 weken thuis i.v.m. en hernia in mijn onderrug. Ik gebruik nu 2 weken morfine retard 10mg. 'S morgens 1 samen met 2 paracetamol en 1 naproxen 500mg. Tussen door nog 4 paracetamol en 's avonds weer 1 morfine tablet met 2 paracetamol en 1 naproxen 500mg... Ik kan niet in slaap komen 's avonds in bed... Zweten!!!! Harstikke moe, maar kan de slaap [lees meer...]niet vatten. Ook nog ontzettende pijn... Morgen de huisarts maar weer bellen...

10-01-2012 | Vrouw | 61
Hernia
verstandig om dit onder artsencontrole af te bouwen!