ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

11-04-2018

Complicatie na operatie

na ok van mijn voet zakte de pijn maar niet dosis werd maar opgevoerd pijn zakte niet maar de complicaties werden steeds heftiger.
14-03-2018

Hartfalen

In de voorjaar van 2011, om precies te zijn in de 2de week van februari 2011, was ik in een explosie, namelijk mijn boot ontploofde en ik was in de ziekenhuis, in coma, voor 3 maanden. Ik heb al heel mijn leven sinds kinds af aan hartproblemen, en blijkbaar na de explosie had ik twee achter elkaar gevolgde hartinfarten die leiden tot een hartfaal. Toen ik eenmaal uit de co[lees meer...]ma was en naar huis mocht, moest ik zoiezo voor 2 maanden op bedrust en raadde mijn dokter me aan om morfine te gebruiken tegen de pijn van de hartinfarten en hartfaal, ook hadden ze blijkbaar na de hartfaal een open hart chirugie gedaan, waar ik ook nog last van had toen ik eenmaal bij bewustzijnde was. Eenmaal op bedrust kreeg ik twee injectie van 200mg morfine per dag, 1 in de ochtend en 1 in de avond. In het begin was het wennen aan de morfine, maar de bijwerkingen waren niet zo zwaar en naar een paar weken was ik er wel aangewend en begon ik ook weer langzaam met een beetje alcohol per dag te drinken (ik hield me aan de regel van een kwart van de normale hoeveelheid alcohol), wat ook wel samenging. Na een paar weken kon gewoon weer alles doen wat ik voorheen ook deed, zoals auto rijden en zelfs ging weer elke week naar de schietbaan (ben geboren in nederland, maar woon al sinds mijn 18e in LA), oftewel kon echt gewoon weer alles doen ondanks mijn morfine gebruik. Ik heb het voor 6 maanden ongeveer gebruikt en ben erg tevreden erover.
06-11-2017

Polyneuropathie

Ik had vooral last van de moeheid en dat ik mijn ogen bijna niet meer open kon houden. Ik heb op een gegeven moment mascara opgedaan zodat ik mijn ogen wel open moest houden. Verder was de pijndemping niet genoeg waardoor ik ben geswitcht naar oxycontin. Dit dempt de pijn een stuk beter en ik ben nu niet meer zo moe en kan mijn ogen weer normaal open houden.
23-08-2017

Lage rugpijn

17-04-2017

Botbreuk

Doordat ik mijn enkel had gebroken op twee plekken en ik de pijn niet meer kon houden, terwijl ik een hoge pijngrens heb, kreeg ik morfine. Mijn ervaring met morfine is goed. Ik kon niet slapen door de pijn eerst en toen heb ik morfine gekregen. Hierdoor kon ik eindelijk goed slapen en had ik ook op de dag geen pijn meer, waardoor je de dag makkelijker doorkomt. De eerste [lees meer...]twee dagen was ik iets misselijk, maar dat ging al snel weg. De stoelgang ging ook moeilijk op het begin, maar na twee weken kon ik het zelf weer zonder medicatie ervoor. Nu ben ik gestopt ermee en merk dat ik weer slechter slaap, maar heb geen pijn meer gelukkig! Ik gebruikte de kortwerkende van 5MG en later kwam daar de langwerkende van 5MG nog bij.
11-04-2017

Artrose

Geen effect. Wel vervelende bijwerkingen zoals sufheid, vergeetachtigheid en slapeloosheid.
23-01-2017

Polyneuropathie

Na verschillende operaties voor discus hernia, lumbaal, blijvende zenuwpijn met uitstraling naar de beide benen. 4 jaar neuromodulatie gehad, maar wegens infectie hebben ze het toestel moeten wegnemen en werd er beslist om opiaten op te starten (Durogesic 50 µg en 5x 10mg msdirect per dag)
28-12-2016

Zie vorig
Pagina 1 van 7

Mirena (2043) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (443) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!