Ervaringen met OxyNorm

oxycodon

Artrose van de wervelkolom (3 meningen)
Lage rugpijn (3 meningen)
Galstenen (2 meningen)
Gewrichtsontsteking (1 mening)
Gewrichtspijn (1 mening)
Pancreatitis (1 mening)
Fibromyalgie (0 meningen)

29-01-2013 | Vrouw | 29
Reumatoïde artritis
Ik heb er veel baat bij, vooral voor de nacht. Kan nu de nachten redelijk doorkomen. Terwijl ik eerst 's nachts wakker lag van de pijn. Ben er wel over na aan het denken om het aftebouwen omdat ik ook wel weer een keertje zonder zware pijnstilling wil gaan slapen en ook nog andere medicatie heb voor de nacht die minder zwaar zijn. Mag hem extra als het nodig is maar me[lees meer...]t mijn werk is dat geen optie. Ik ben dan niet vooruit te branden van de vermoeidheid.

05-04-2013 | Man | 53
Reumatoïde artritis
In de nacht schijn ik kaakklem te hebben gehad met als gevolg dat het kraakbeen dat aan bandjes hangt tussen de kaakkopjes en het kaakgewricht zijn verrekt. Klinkt gek, maar had dit eerst niet in de gaten, Kreeg echter steeds meer pijn en mijn kaken steeds minder ver van elkaar. Op het laatst moest de boterham tussen de tanden worden doorgeduwd. Pijn niet te harden en dit [lees meer...]was het moment voor een bezoek aan de (aankomend)huisarts, Deze schreef me gelukkig oxynorm voor en stuurde me door naar de kaakchirug. Uitgebreid foto's gemaakt en vond het voorgeschreven middel van de (aankomend) huisarts een uitstekende inschatting. Moet doorgaan tot de volgende controle, maar ben gelukkig pijnvrij. Echter, tot mijn verbazing werkt het middel ook bijzonder goed als aanvulling (?) op Arcoxia (Tauxib) tegen reumatische klachten. Al met al, voor mij een topmiddel. Ikzelf ervaar geen van de bijwerkingen en ben bijzonder blij dit medicijn voorgeschreven te hebben gekregen door de huisarts en bevestigd door de kaakchirug. Maar ook voor mij geldt dat ze de medicijnen mogen houden als ik de pijn kwijt ben. Zal het middel verder onder de aandacht brenegen bij de reumatoloog.

14-01-2016 | Man | 59
oxycodon (10mg)
Reumatoïde artritis
Ik heb gisteren als reumapatiënt een nieuwe knie gekregen. Ik had totaal geen kraakbeen meer en de knie was door een val ook gedeeltelijk verbrijzeld. Na de operatie zij de orthopeed dat mijn knie er erg slecht aan toe was. In eerste instantie kreeg ik als pijnstilling Tramadol 50 Mg. en Paracetamol, hetgeen verlichting bracht. Hierna kreeg ik OxyNorm smelttablet tot max.[lees meer...] 4 keer per dag en dit helpt fantastisch.