ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

14-02-2018

OxyNorm (oxycodon)

Mijn verhaal staat al op uw site
09-01-2018

Chronisch pijnsyndroom

Aangezien ik snel went en dus ook snel een hoge(re) dosis nodig heb, stond ik nogal twijfelachtig tegenover het gebruik van oxynorm instand. Ik moet zeggen dat het meevalt. Ik gebruik wel regelmatig en ook best veel, maar het haalt de scherpe kantjes van de pijn wat mij toch een bepaald comfort geeft. Zonder liep ik tegen de muren op, dus ben ik dankbaar. Ik zie wel op t[lees meer...]egen bet moment dat ik moet afbouwen, maar als ik dat niet doe dan helpt het binnenkort niet weer en ik heb al zo weinig wat werkt voor mij.
17-11-2017

OxyNorm (oxycodon)

Na een totale knieoperatie 6 uur na de operatie met een ruggenprik een oxynorm gehad, een half uur na het innemen werd ik dizzy en zag spierwit, werd misselijk en alles wat ik gegeten en gedronken had kwam eruit, en zo moe dat ik mijn ogen niet meer open kon houden, toen ze met het avondeten kwamen moest ik weer overgeven. dit is de hele nacht doorgegaan en de dag daarna g[lees meer...]eslapen. De pijn was wel weg. Ik heb dit middel dan ook verder geweigerd.
17-05-2017

OxyNorm (oxycodon)

Het heeft je toch noch een beetje leven terug
29-03-2017

Gewrichtspijn

kreeg veel last van ontlastingsproblemen, ondanks dat ik aardig wat Lactulose daarvoor moest innemen. Als je je voeding goed aanpast, zoals 's morgens beginnen met Brinta e.d., veel vezels, rauwkost e.d. zijn de bijwerkingen minder. Zodra je slordig wordt met wat je eet komen de problemen meteen weer terug. Daarnaast ook nog maagbeschermers. Bij elkaar heb je heel wat extr[lees meer...]a's in te nemen en je voedingspatroon aan te passen als je aan morfine begint.
25-03-2017

Lage rugpijn

Ik heb een geopereerde hernia, een nieuwe acute hernia, en een andere bulging. Dagelijks pijnstillende medicatie sinds 6 weken, op momenten van erge pijn neem ik tot 6 smeltpilletjes verdeeld over hele dag, werkt zeer efficient. Slaperig, opletten voor moeilijkere stoelgang,
18-12-2016

Hernia

Al vele jaren heb ik veel last van mijn (versleten) rug. Een paar keer per jaar uit zich dat in een periode van ernstige rugklachten met vooral s'nachts veelal slecht slapen, draaien en wakker liggen. Paracetamol en Artrotec bracht hierbij op den duur ook geen verlichting meer. Bij de laatste Hernia "aanval" schreef mijn specialist Oxynorm voor die in het begin ook [lees meer...]niet alle (zenuw) pijn wegnam, maar wel verlichting gaf en een beter slaappatroon. Na een periode van weken rust en oefeningen is de pijn ook zonder Oxynorm weer acceptabel en is de hernia weer "in slaaptoestand" gebracht. Op dit moment gebruik ik nog EEN Oxynorm net voordat ik ga slapen, en dat werkt bijna positief verslavend. De laatste tien jaar heb ik nooit meer zo goed geslapen als nu.Geen gedraai meer door rugpijn gedurende de gehele nacht! Om niet aan deze "gewoonte" te verslaven, ga ik deze vorm van gebruik overleggen met mijn orthopeed en in overleg een oplossing te zoeken naar een andere vorm van pijnbestrijding, indien dat nodig mocht zijn. Bijwerkingen: Licht duizelig, verstopping loert en is een dieet met veel vezelen raadzaam!!
01-12-2016

OxyNorm (oxycodon)

Na 2 hernia operaties en te lang *16 jaar* doorgelopen. Permanent beschadigde been zenuw. Goddank werkt dit tegen die vreselijke pijn...mijn hele lijf doet pijn..maar voor bijvoorbeeld mijn rugpijn helpt het niet, alleen voor de zenuwpijn. Helaas wel verslavend maar voor diegenen die het gebruiken bij chronische pijn is het verslavingseffect stuk minder.
Pagina 1 van 7

Mirena (2034) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (832) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (439) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (437) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (360) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!