Artrose (6 meningen)
Pijn (algemeen) (3 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (3 meningen)
Artrose van de wervelkolom (2 meningen)
Zenuwpijn (1 mening)
Colitis ulcerosa (1 mening)
Lage rugpijn (1 mening)

17-12-2015 | Vrouw | 22
tramadol (50mg)
Chronisch pijnsyndroom
Al van zo lang ik leef heb ik altijd pijn gehad! Van een operatie die ik als baby moest ondergaan. Het litteken zelf doet dan heel pijn en hard en mijn buik zwelt volledig op, en soms zelfs tot braken van de pijn. Op mijn 18 ben ik er terug aan geopereerd, met een jaar succes, erna kwam de pijn gewoon terug. Na nog eens 3 jaar experimenteren met pijnpleisters, andere medic[lees meer...]atie zoals sedasid enz. Kreeg ik onlangs tradonal voorgeschreven. En eindelijk na bijna 22jaar het eerste middel dat helpt! Ik heb wel bijwerkingen zoals lichte duizeligheid, hoofdpijn en wazig zicht. Maar als dat de pijn verzacht neem ik het met veel plezier!

11-06-2015 | Vrouw | 47
tramadol (300mg)
Fibromyalgie

26-05-2015 | Man | 35
tramadol (150mg)
Lage rugpijn
krijg gekke dromen die ik tot de seconde kan navertellen, uren nadat ik wakker ben zelfs nog. Pijn is wel weg =)

18-02-2015 | Vrouw | 53
Artrose - gewrichtsaandoening

04-02-2015 | Vrouw | 43
Galstenen
Na wegname gal, veel complicatie's....

23-07-2014 | Vrouw | 35
Artrose - gewrichtsaandoening
Ik heb al maanden pijn aan mijn schouder, ontstekingen, spieren die gespannen zitten, na verschillende pijnstillers te gebruiken, kreeg ik, tradonal voorgeschreven, eerste twee uur TOP, geen pijn, eindelijk.'.' Maar plots kreeg ik het heel warm, zweten, draaierig , misselijk, vlekjes voor de ogen en een kwartier later heb ik mijn hart en ziel uitgespogen, amai, ik stond te[lees meer...] trillen op mijn benen, wat was da? Nee, goeie pijnstiller, maar al die bijwerkingen , neen dank u !

10-08-2013 | Vrouw | 19
Fibromyalgie
Sinds ik acht ben zit ik al te sukkelen met van alles... op mij 16de hebben ze eindelijk gevonden wat het kon zijn. De dokters spraken over fibromyalgie waardoor ik heel veen spierpijnen heb. Ook had ik heel veel last van migraine en gewone hoofdpijn. elke dag.. Geen een pijnstiler hielp nog. toen heb ik dafelgan codeine geprobeerd en dat werkte wel maar ook maar voor e[lees meer...]ven.. Mijn bomma had mij tradonal aangeraden, dat heb ik dan van de dokter gekregen. Het werkt heel goed ! in het begin moest ik er veel van overgeven maar na een tijdje was dat gedaan. wat ik nu nog wel heb is heel hard zweten en beven... Maar ik ben er heel content van . Het nadeel is nu wel en dat geef ik ook eerlijk toe dat ik er verslaafd aan ben . Ik ben nu 19 en gebruik het elke dag drie keer of soms meer. Maar ook omdat ik altijd zoveel pijn heb...

26-09-2011 | Vrouw | 38
Colitis ulcerosa, zona
Gebruik Tramadol onder de naam Tradonal 100mg retard 1-4x per dag bij actieve hevige colitis ulcerosa wat dikwijls gepaard gaat met zona als gevolg van de behandeling met corticosteroiden. Ik vind dit een heel goede pijnstiller. De eerste paar dagen voelde ik mij een beetje "high", maar na een paar dagen was dat rare gevoel gelukkig verdwenen en kon ik gewoon verder met [lees meer...]mijn leven, kan zelfs auto rijden, voel mij volledig helder en normaal. Ik neem het wanneer mijn ziektes actief zijn en had nooit geen moeite ermee te stoppen als ik geen pijn meer had. Zou het komen omdat ik het onder de merknaam Tradonal neem? Geen idee... Een bijwerking heb ik er wel van, namelijk die dagen wanneer ik het neem schijnt mijn geheugen niet zo goed te werken. Gelukkig wanneer ik ermee stop verbetert het terug.