Aleve

Rugklachten (1 mening)
Lage rugpijn (1 mening)

02-06-2019

Aleve (naproxen)

Helpt uitstekend bij migraine. Hierdoor hoef ik niet altijd naar mijn triptanen te grijpen. Wel af en toe erge maagpijn en opgeblazen gevoel daarna.
16-05-2018

Hernia

Na stoppen medicatie na drie maanden nog steeds last van geluidpiepjes in beide oren. Continue 24 uur per dag. Vooral hinderlijk bij slapen gaan en als ik wakker wordt. Soms verschillende geluiden tegelijk links en rechts.Zie boven. Dit middel zou aleen bij een arts verkrijgbaar moeten zijn en niet in de vrije verkoop!! Vraag mij af na 3 maanden of deze ellende ooit nog[lees meer...] vermindert.
02-01-2018

Artrose - gewrichtsaandoening

Helpt niks tegen mijn rugpijn
19-02-2017

Aleve (naproxen)

ik neem nu soms 1x per dag Aleve 220Mg, en heb er geen bijwerkingen van! middel werkt goed, (verschilt van persoon tot persoon hé). Ik neem Aleve in elk geval mee op reis!
08-03-2016

Lage rugpijn

ik heb net de bijsluiter eens gelezen van de aleve feminax en de aleve select 275. en deze zijn hetzelfde. de tabletten bevatten exact dezelfde ingrediënten. alleen zou de select voor meerdere klachten helpen. en er is wel een prijsverschil. heel vreemd ik ga toch maar eens over op de goedkope naproxen van huismerk vind dit een beetje oplichting
11-04-2015

Artrose

Ik ben zeer tevreden met Aleve. Ik gebruik het niet regelmatig, soms, minder dan een keer per maand. Alleen als ik lastige spier- of gewrichtspijn heb. Geen bijwerkingen en het blijft zeker 2 dagen werken. Daarna is de pijn ook heel lang veel lichter en zonder medicatie te verdragen.
19-09-2014

Jicht

2xdgs 2 aleve 220 mg ..2 weken lang innemen samen met 2xdgs 300mg allupurinoll bn ik af van mijn jicht.. het is al bijna 2 jaren die ik geen anvallen heb gehad.. eet weer van alles normaal.. hb ook geen bijwerking gehad ...dus ben af van jicht...
08-05-2013

Aleve (naproxen)

werd wakker met erge rugpijn. binnen 5 minuten na het innemen van aleve select 275 kreeg ik een vuurrood hoofd en direct het gevoel dat er iets niet klopte. Ik kreeg aandrang om naar de wc te gaan maar duurfde dat niet te doen. gelukkig maar: ik kon net op tijd hulp van mijn vrouw in roepen. begon zeer hevig te transpireren,en te schokken. raakte buiten bewustzijn, had ee[lees meer...]n rauwe, benauwde ademhaling en de pols was wel aanwezig maar niet waarneembaar.op de grond gelegen kwam ik weer bij en moest ik braken.Met een ambulance werd ik naar het ziekenhuis gebracht. De bloeddruk veranderde van hoog naar laag en van laag naar hoog. de polsslag kwam regelmatig onder de 30 slagen per min. Na 7 uur mocht ik gelukkig het ziekenhuis weer verlaten. Onvoorstelbaar dat een dergelijk middel gewoon in de supermarkt te koop is.
02-01-2013

Hernia

Achteraf weet ik dat ik allergisch geworden ben voor de werkzame stof in Aleve, Naproxen, maar wat heb ik op het randje gebalanceerd!! Extreme verwijding van de bloedvaten in mijn hele lichaam, waardoor de bloeddruk daalt en het hart als een op hol geslagen stoomlocomotief begint te pompen. Dit gun ik niemand, wat ben ik ontzettend bang geweest. Ga er voorzichtig mee om!!
13-11-2012

Reuma

halloo zins mijn gebruik met deze medicijn heb erg veel last van pijn in mijn hoofd
08-05-2012

Hoofdpijn

1ste keer 2 tabletten genomen binnen uur, moest kreeg erg benauwd, rode vlekken in nek en 2x moeten overgeven, plus diarree. wist toen nog niet dat het daar van was. 2 weken later nog een keer genomen i.v.m. hoofdpijn en nekpijn en moest naar 2 uur weer overgeven, nu weet ik dat het van Aleve is dit gebruik ik nooit meer!!
24-05-2011

Ontwrichte spieren en zenuwpijn

10-05-2011

Zenuwpijnen linkerschouder door artrose

naproxen helpte niet voldoende; stijging van de bloeddruk en veel maagklachten
23-01-2011

Hoofdpijn

aleve merknaam gebruik. merk kruidvat is hetzelfde, maar vele malen goedkoper "naproxen
21-11-2010
Vrouw

Hoofdpijn/Migraine rondom menstruatie

De hoofdpijn zakt direct maar meest opvallende is dat de bloeding van menstruatie ook direct stopt, heb bij apotheek nagevraagd hoe dit kon, maar is geen verklaring voor te vinden. Vriendin en dochter ondervinden hetzelfde bloedingen stoppen,
11-11-2010
Man

Tandpijn.

Aleve classic ingenomen net voor de maaltijd (het moet na de maaltijd) voelde me al onrustig worden en onwennig alsof het pilletje niet goed gevallen was. Tandpijn ging weg. snachts werd ik wakker met ontzettende maagpijn en onderrug pijn en een flink opgeblazen gevoel en kon niet meer liggen na ca anderhalf uur zakte het en ben in slaap gevallen. dag erna voelde ik me ni[lees meer...]et zo fijn.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (503) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (472) - Antibiotica - penicillines breedspectrum