Ervaringen met Arthrotec

Bij  ArtroseX

Spierpijn (5 meningen)
Rugklachten (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Lage rugpijn (2 meningen)
Hoofdpijn (1 mening)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Beenkrampen (1 mening)
Fibromyalgie (1 mening)
Aangezichtspijn (1 mening)
Spierreuma (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

13-05-2023 | Vrouw | 63
diclofenac / misoprostol (75mg/200ug)
Artrose
Heb ooit een keer Artrotec voorgeschreven gekregen en dit werkt perfect echter men wil het niet meer voorschrijven ivm kosten echter ik heb gonartrose in beide knieen en ik had nog een paar pillen artrotec liggen waar ik hartstikke zuinig op ben en als ik diclofenac inneem blijf ik de klachten houden, vanochtend 1 artrotec ingenomen en 2 uur later ben ik geheel pijnvrij [lees meer...]en kan ik weer normaal lopen zonder gebruik van krukken. Ik heb nu nog 1 tablet die ik pas ga gebruiken als ik na 2 of 3 weken pijn weer een dagje zonder pijn wil leven.

03-12-2019 | Vrouw | 47
diclofenac / misoprostol (50mg/200ug)

03-08-2017 | Man | 67
diclofenac / misoprostol (75mg/200ug)
Artrose
Middel is wel effectief tegen de klachten, maar kreeg er hevige maagklachten van en daarna overgeven.... heb het maar zeer kort gebruikt vanwege genoemde klachten.

01-06-2017 | Vrouw | 71
diclofenac / misoprostol (50mg/200ug)
Artrose
Arthrorec is diclofenac met een beschermlaagje tegen maagbezwaren, zodat je er geen aparte maagtabletten (omeprazol) bij hoeft te kopen. Een paar jaar geleden gebruikte ik het af en toe maar nu elke dag één. Dit vanwege een wervelbreuk die ik opliep na een val en de artrose die verergerd is. Ik probeer niet meer te nemen omdat het medicijn wel bijwerkingen zou hebben. Het [lees meer...]helpt mij goed de dag door.

31-05-2015 | Vrouw | 40
diclofenac / misoprostol (50/20000ug)
Artrose - gewrichtsaandoening
Geweldig middel om zonder pijn alles te kunnen, alleen mijn haar valt met bossen van mijn hoofd.

31-12-2014 | Vrouw | 50
Artrose - gewrichtsaandoening
Ik gebruik al heel lang dit medicijn naar tevredenheid maar nu wil mijn apotheek dat ik hun huismerk neem en dat wil ik niet. Dat huismerk heb ik veel minder baat bij en ondanks gebruik heb ik nog pijnklachten. Ik weet niet meer wat ik moet doen en ben nu door mijn medicijnen. Heb nu een afspraak gemaakt met huisarts in de hoop dat zij kan helpen.

17-08-2014 | Vrouw | 46
Artrose - gewrichtsaandoening
Ik slik Artotec 75 mg omdat ik pijnklachten heb van artrose en hielspoor. De huisarts schreef dit voor omdat ik nauwelijks nog kon lopen zonder pijn. Ik ging waggelend van de pijn door het leven. Het helpt perfect! Maar het rare is dat het pas na een paar uur werkt. Een groot voordeel is dat het lang doorwerkt, ik krijg soms anderhalve dag later pas weer pijnklachten. [lees meer...] Ik slik dit middel om de andere dag en gebruik maar 1 tablet van 75 mg. De pijn verdwijnt volledig, dat is zo'n enorme opluchting! Het nadeel is dat ik er wat duizelig van wordt en er soms last van m'n darmen van krijg. Toch gebruik ik dit middel graag omdat ik de pijn volledig kwijt ben en weer pijnloos kan lopen. Ook heb ik last van een chronisch ontstoken achillespees en een prettige bijkomstigheid is dat ik de pij in m'n pees ook volledig kwijt ben na gebruik van Artotec.

10-10-2013 | Man | 61
diclofenac / misoprostol (75/20000ug)
Artrose - gewrichtsaandoening
Heb de laatste tijd last gekregen van m'n gewrichten in voornamelijk handen. Ik denk zelf Artrose (weet het eigenlijk wel zeker). Dit pilletje Arthrotec (toevallig ontdekt) werkt voor mij als een wondermiddel. Circa 2 uur na inname verdwijnt praktisch alle pijn en irritatie in de gewrichten. Dat geeft een echt kick-gevoel. Vervelend is natuurlijk wel dat je door deze aa[lees meer...]ndoening getrouwd wordt met deze pil. En iedere pil is er feitelijk een teveel. Maar goed: Pfizer heeft hier een aardig ding ontwikkelt! Mijn frequentie: maximaal 1 pil /dag (liever 1 pil per 2 dagen).

02-05-2013 | Vrouw | 48
Artrose - gewrichtsaandoening
ik heb ziekte van Hashimoto, en de laatste tijd last van artrose in de nek, enkels en handen. Dankzij Arthrotec, in combinatie met paracetamol, kan ik mijn volledige baan in het onderwijs aan.

05-04-2013 | Vrouw | 52

01-04-2013 | Man | 72
Artrose - gewrichtsaandoening
na het plaatsen van een nieuw enkelgewricht Arthrotec 50mg voorgeschreven gekregen, Effect was pas na 6 uur merkbaar. Daarna 2 tot 3 dgn geen pijn. Had wel invloed op mijn bloeddriuk .Inmiddels mee gestopt. Accepteer het ongemak van een wat stiive en soms vervelend pijnlike enkel. Bloeddruk inmiddels weer normaal.Op zich wel tevreden over het middel

05-09-2012 | Vrouw | 79
Artrose
omdat het gebruik van meerdere stuks per dag een goede werking van mijn nieren beinvloedde mag ik hiervan alleen bij erge pijn 1 per dag gebruiken, voor de rest moet ik het met paracetemol doen, 6 tot 8 stuks per etmaal, dit is niet voldoende om de pijn te bestrijden, welk middel zou helpen zonder dat mijn nieren verder beschadigd raken, ik heb ook diabetes 2.

09-07-2012 | Vrouw | 73
Artrose - gewrichtsaandoening
Gebruik Arthrotec soms maanden niet. voor gewrichtsklachten. Nooit geen problemen er mee gehad tot enkele weken geleden op vakantie ik 's nachts wakker werd met jeuk in handen en voeten, dikke tong, niet goed kunnen spreken, mijn bloeddruk was alarmerend laag. Een behoorlijke alergische reactie ik was doodziek. Wat ik een eerste instantie de schuld gaf aan aardbeien uit f[lees meer...]rankrijk, niet gewassen. Totdat ik thuisgekomen weer dezelfde reactie had na het innemmen van 1 tablet Arthrotec 50mg. Gelukkig had ik ondertussen een antihistaminica van mijn huisarts gekregen zodat het niet zo lang duurde en minder heftig was. Wie heeft er hiermee dezelfde ervaring gehad?

25-04-2012 | Man | 56
Artrose
Vele jaren naar volle tevredenheid gebruik totdat ik in januari 2011 plotseling allemaal luchtwegklachten kreeg zoals hoestbuien die minuten lang aanhielden. Uiteindelijk na enkele maanden op advies van de huisarts gestopt met Arthrotec en binnen een par dagen was ik van mijn klachten af. na een week of drie nog eens een pil genomen en ik had binnen een uur al weer last. N[lees meer...]u dus definitief gestopt maar nog geen middel gevonden dat mij goed van mijn pijnklachten af helpt.