diclofenac / misoprostol

Artrose (15 meningen)
Pijn (algemeen) (8 meningen)
Reuma (6 meningen)
Spierpijn (5 meningen)
Rugklachten (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Lage rugpijn (2 meningen)
Hoofdpijn (1 mening)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Beenkrampen (1 mening)
Fibromyalgie (1 mening)
Aangezichtspijn (1 mening)
Spierreuma (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

05-06-2020 | Man | 59
Hernia
Meervoudige hernia. Begonnen met 50 Mg , wat mij zeer verbaasd omdat je met een slaapsyclus zit. Het inwerken duurd wel anderhalf uur en is na3 uur uitgewerkt waardoor je om de 2 uur dewekker moetzetten omparacetamol te slikken. Na 4 weken met 75 Mg begonnen op eigen verzoek..Welke tot wel 6 uur werkt zodat men snachts meer tot rust komt. Artsen schijnen niet te begrijpe[lees meer...]n dat mensen met hernia en zenuwpijnen ook angstig zijn waardoor alleen beweging wordt voorgeschreven. Leuk , maar als je maar 2 a 3 uur per nacht slaapt komt ontspanning dus niet aan bod. Als iemand met pijn tot rust kan komen, denk ik dat genezing eerder volgt.

03-12-2019 | Vrouw | 47

05-07-2019 | Vrouw | 74
Gewrichtsontsteking
In het begin prima, later weinig effect.

25-02-2019 | Vrouw | 43
diclofenac / misoprostol (50)
Onsteking in de knie, waarschijnlijk door slijtage met als gevolg veel pijnklachten. Lopen werd bijna niet te doen en inde nacht wakker liggen van de pijn. Medicatie eerst ingenomen volgens bijsluiter. Een half uur tot een uur na het innemen kreeg ik last van mijn maag. Opgeblazen gevoel en flink beroer. Ben hiermee aan het experimenteren geweest met voor, tijdens en na [lees meer...]het eten medicijnen innemen en opgelet wat ik ging eten en drinken. Dit heeft niet tot het verminderen van deze klachten gezorgd. Daarnaast veel last gehad van darmklachten. Veel lucht, wat op sommige momenten niet zo handig is, zeg maar. Heb de bijwerkingen voor lief genomen, omdat deze medicatie tijdelijk is. Voor de pijn veroorzaakt door ontsteking werkte het goed.

12-01-2019 | Vrouw | 74
Gewrichtspijn
Helpt goed bij mij zeker in de wintervakantie t nat en vochtig is. Mijn gewrichten worden anders pijnlijk en ontstoken

12-11-2018 | Vrouw | 66
Lage rugpijn
Ik gebruik Artrhotec 75 na een dubbele knie operatie kom 's'ochtends niet in de benen als ik het de avond ervoor niet ingenomen heb. Die mogelijkheid bied uw vragenlijst niet.

03-08-2017 | Man | 67
Artrose
Middel is wel effectief tegen de klachten, maar kreeg er hevige maagklachten van en daarna overgeven.... heb het maar zeer kort gebruikt vanwege genoemde klachten.

01-06-2017 | Vrouw | 71
Artrose
Arthrorec is diclofenac met een beschermlaagje tegen maagbezwaren, zodat je er geen aparte maagtabletten (omeprazol) bij hoeft te kopen. Een paar jaar geleden gebruikte ik het af en toe maar nu elke dag één. Dit vanwege een wervelbreuk die ik opliep na een val en de artrose die verergerd is. Ik probeer niet meer te nemen omdat het medicijn wel bijwerkingen zou hebben. Het [lees meer...]helpt mij goed de dag door.

11-04-2017 | Man | 61
Gewrichtspijn
helpt wel wat maar hoop dat er een beter medicijn is

04-03-2017 | Vrouw | 60
diclofenac / misoprostol (75mg/200ug)
Ik had geen enkele problemen met mijn hart maar door deze medicijn heb ik nu hart probleem. Hartritme probleem veroorzaakt. Na het googelen is gebleken in sommige landen is deze medicijn al verboden bijv. in Turkije mag deze medicijn niet worden verkocht / gebruikt. Ik raad zelf aan dit medicijn niet te gebruiken.

22-09-2016 | Vrouw | 43
Pijn (algemeen)
Na een barbotage in het ziekenhuis kreeg ik deze medicijnen mee als pijnstilling met het advies er meteen een te nemen. Dat heb ik gedaan, maar ruim een half uur na inname kreeg ik heftige pijn in mijn onderbuik, ik begon te zweten en kreeg braakneigingen. Na ruim een uur op het toilet met continu ontlasting, kreeg ik het erg koud, zelfs met extra deken en warme kruik in b[lees meer...]ed heb ik nog ruim een half uur liggen bibberen. Daarna in slaap gevallen en nog een dag zeer slap geweest. Liever had ik wat meer pijn gehad..

23-08-2016 | Vrouw | 41

17-07-2015 | Man | 62
diclofenac / misoprostol (50/20000ug)
Nekklachten
Na lipoma nugae had ik aanvankelijk geen enkele pijn, maar na anderhalve dag kwam er toch sterke post-operative pijn in de nek. Paracetamol 1gram driemaal daags hielp slechts zeer ten dele; ik had de indruk dat door de pijn mijn nekspier verkrampte, wat uiteraard niet bevorderlijk is voor het genezingsproces. Heb vanochtend arthrotec 50mg geslikt en was na een paar uur geh[lees meer...]eel ontspannen en nagenoeg pijnvrij. Dit bleef aan tot na de avondmaaltijd. Slikte zojuist voor de zekerheid een tweede keer 50mg, met het oog op de nachtrust. Verwacht dat ik morgen zonder medicatie kan.

31-05-2015 | Vrouw | 40
diclofenac / misoprostol (50/20000ug)
Artrose - gewrichtsaandoening
Geweldig middel om zonder pijn alles te kunnen, alleen mijn haar valt met bossen van mijn hoofd.

06-05-2015 | Vrouw | 67
diclofenac / misoprostol (75/20000ug)
Lage rugpijn
de hernia-achtige rugpijn was hevig en het lopen was moeilijk. De pijn is nagenoeg over en ik loop weer goed. Alleen bij staan nog klachten. Bijwerkingen waardoor ik nu stop met inname zijn vochtophoping in de benen en enkels (keiharde kuiten met gespannen aanvoelende huid) en piepende ademhaling.

11-02-2015 | Vrouw | 68
diclofenac / misoprostol
Gewrichtspijn
Sinds november 2014 moest ik van de apotheker diclofenac nemen in plaats van arthrotec. Na meerdere malen via de huisarts kreeg ik toch steeds diclofenac, eerst 50 mgr. later 75 mgr. Ik kreeg hierdoor heel veel pijn en dikke knieeën en kon bijna niet meer lopen. Na volhouden en via een andere apotheek kreeg ik weer diclofenac met de mededeling dat dit naamloze arthrotec[lees meer...] was, dit weigerde ik ook weer en zei dat ik dat nog heb en het bij mij niet helpt. Eindelijk kreeg ik dan toch de arthrotec mee, sindsdien werd mijn pijn minder en nu bijna over en loop ik weer normaal, ook geen dikke knieeën meer. Ik had geluk dat mijn zorgverzekering dit vergoedt, Zilveren Kruis, maar ik denk dat de apotheker hieraan verdiend door liever geen arthrotec te geven en ook de huisarts?

Thyrax Duotab (851) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (547) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (500) - Antibiotica - penicillines breedspectrum