Ervaringen met Arthrotec

diclofenac / misoprostol

Spierpijn (5 meningen)
Rugklachten (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Lage rugpijn (2 meningen)
Hoofdpijn (1 mening)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Beenkrampen (1 mening)
Fibromyalgie (1 mening)
Aangezichtspijn (1 mening)
Spierreuma (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

13-05-2023 | Vrouw | 63
Artrose
Heb ooit een keer Artrotec voorgeschreven gekregen en dit werkt perfect echter men wil het niet meer voorschrijven ivm kosten echter ik heb gonartrose in beide knieen en ik had nog een paar pillen artrotec liggen waar ik hartstikke zuinig op ben en als ik diclofenac inneem blijf ik de klachten houden, vanochtend 1 artrotec ingenomen en 2 uur later ben ik geheel pijnvrij [lees meer...]en kan ik weer normaal lopen zonder gebruik van krukken. Ik heb nu nog 1 tablet die ik pas ga gebruiken als ik na 2 of 3 weken pijn weer een dagje zonder pijn wil leven.

07-11-2020 | Vrouw | 44
Hernia
Al vanaf moment één enorme buikpijn/ buikkrampen na inname van dit medicijn. Zelfs met EXTRA maagbeschermer teveel maagpijn.

28-10-2020 | Vrouw | 42
diclofenac / misoprostol (50mg/200ug)
Ik gebruik dit medicijn bij ernstige hoofdpijn en blaadpijnen omdat er een maagbeschermer inzit heb ik minder maagklachten, wel heb ik van dit medicijn last van menstruatie krampen en bloedverlies.

05-06-2020 | Man | 59
Hernia
Meervoudige hernia. Begonnen met 50 Mg , wat mij zeer verbaasd omdat je met een slaapsyclus zit. Het inwerken duurd wel anderhalf uur en is na3 uur uitgewerkt waardoor je om de 2 uur dewekker moetzetten omparacetamol te slikken. Na 4 weken met 75 Mg begonnen op eigen verzoek..Welke tot wel 6 uur werkt zodat men snachts meer tot rust komt. Artsen schijnen niet te begrijpe[lees meer...]n dat mensen met hernia en zenuwpijnen ook angstig zijn waardoor alleen beweging wordt voorgeschreven. Leuk , maar als je maar 2 a 3 uur per nacht slaapt komt ontspanning dus niet aan bod. Als iemand met pijn tot rust kan komen, denk ik dat genezing eerder volgt.

03-12-2019 | Vrouw | 47

05-07-2019 | Vrouw | 74
Gewrichtsontsteking
In het begin prima, later weinig effect.

25-02-2019 | Vrouw | 43
diclofenac / misoprostol (50)
Onsteking in de knie, waarschijnlijk door slijtage met als gevolg veel pijnklachten. Lopen werd bijna niet te doen en inde nacht wakker liggen van de pijn. Medicatie eerst ingenomen volgens bijsluiter. Een half uur tot een uur na het innemen kreeg ik last van mijn maag. Opgeblazen gevoel en flink beroer. Ben hiermee aan het experimenteren geweest met voor, tijdens en na [lees meer...]het eten medicijnen innemen en opgelet wat ik ging eten en drinken. Dit heeft niet tot het verminderen van deze klachten gezorgd. Daarnaast veel last gehad van darmklachten. Veel lucht, wat op sommige momenten niet zo handig is, zeg maar. Heb de bijwerkingen voor lief genomen, omdat deze medicatie tijdelijk is. Voor de pijn veroorzaakt door ontsteking werkte het goed.

12-01-2019 | Vrouw | 74
Gewrichtspijn
Helpt goed bij mij zeker in de wintervakantie t nat en vochtig is. Mijn gewrichten worden anders pijnlijk en ontstoken

12-11-2018 | Vrouw | 66
Lage rugpijn
Ik gebruik Artrhotec 75 na een dubbele knie operatie kom 's'ochtends niet in de benen als ik het de avond ervoor niet ingenomen heb. Die mogelijkheid bied uw vragenlijst niet.

03-08-2017 | Man | 67
Artrose
Middel is wel effectief tegen de klachten, maar kreeg er hevige maagklachten van en daarna overgeven.... heb het maar zeer kort gebruikt vanwege genoemde klachten.

01-06-2017 | Vrouw | 71
Artrose
Arthrorec is diclofenac met een beschermlaagje tegen maagbezwaren, zodat je er geen aparte maagtabletten (omeprazol) bij hoeft te kopen. Een paar jaar geleden gebruikte ik het af en toe maar nu elke dag één. Dit vanwege een wervelbreuk die ik opliep na een val en de artrose die verergerd is. Ik probeer niet meer te nemen omdat het medicijn wel bijwerkingen zou hebben. Het [lees meer...]helpt mij goed de dag door.

11-04-2017 | Man | 61
Gewrichtspijn
helpt wel wat maar hoop dat er een beter medicijn is

04-03-2017 | Vrouw | 60
diclofenac / misoprostol (75mg/200ug)
Ik had geen enkele problemen met mijn hart maar door deze medicijn heb ik nu hart probleem. Hartritme probleem veroorzaakt. Na het googelen is gebleken in sommige landen is deze medicijn al verboden bijv. in Turkije mag deze medicijn niet worden verkocht / gebruikt. Ik raad zelf aan dit medicijn niet te gebruiken.

22-09-2016 | Vrouw | 43
Pijn (algemeen)
Na een barbotage in het ziekenhuis kreeg ik deze medicijnen mee als pijnstilling met het advies er meteen een te nemen. Dat heb ik gedaan, maar ruim een half uur na inname kreeg ik heftige pijn in mijn onderbuik, ik begon te zweten en kreeg braakneigingen. Na ruim een uur op het toilet met continu ontlasting, kreeg ik het erg koud, zelfs met extra deken en warme kruik in b[lees meer...]ed heb ik nog ruim een half uur liggen bibberen. Daarna in slaap gevallen en nog een dag zeer slap geweest. Liever had ik wat meer pijn gehad..

23-08-2016 | Vrouw | 41

17-07-2015 | Man | 62
diclofenac / misoprostol (50/20000ug)
Nekklachten
Na lipoma nugae had ik aanvankelijk geen enkele pijn, maar na anderhalve dag kwam er toch sterke post-operative pijn in de nek. Paracetamol 1gram driemaal daags hielp slechts zeer ten dele; ik had de indruk dat door de pijn mijn nekspier verkrampte, wat uiteraard niet bevorderlijk is voor het genezingsproces. Heb vanochtend arthrotec 50mg geslikt en was na een paar uur geh[lees meer...]eel ontspannen en nagenoeg pijnvrij. Dit bleef aan tot na de avondmaaltijd. Slikte zojuist voor de zekerheid een tweede keer 50mg, met het oog op de nachtrust. Verwacht dat ik morgen zonder medicatie kan.