Indometacine

Gewrichtspijn (2 meningen)

09-10-2018

Indometacine (indometacine)
Aangezichtspijn

Na 25 jaar aangezichtspijn aanvallen te hebben die getriggerd worden door een tandvleesontsteking achter in mijn kaak, de stap naar de neuroloog gezet. Omdat het aanvallen zijn is het lastig te verhelpen, verder onderzoek was dus ook niet nodig. Wel Indometacine voorgeschreven gekregen, bij pijn 3 x 1 en bij heftige pijn 3 keer per dag 2 capsules. Gelukkig bleven de aanva[lees meer...]llen een poos weg maar nu dit weekend helaas weer aan de beurt. Zondag begonnen met indometacine en ik was na 1,5 uur behoorlijk misselijk. Dit duurde wel een paar uur voor het wegtrok. Pijn was minder scherp maar niet weg. Maandag aan het werk gegaan, misselijkheid was weg maar ik was me toch een partij wazig, niet te doen. Dus naar huis gegaan en na 4 uur weer ibuprofen genomen. Daar knapte ik wel van op, niet meer wazig maar aan het eind van de dag wel behoorlijke buikkrampen. Al met al kan ik nog niet zeggen dat ik er echt beter van word. Omdat ik de aanvallen niet echt aan voel komen ook lastig, het is beter met de medicijnen te beginnen als het nog niet zo erg is. Als de pijn al heftig is heb ik het idee dat het niet goed aanslaat. Dan volstaat een ibuprofen tot nu toe beter.
18-03-2015

Indometacine (indometacine)
Aangezichtspijn

Dit middel werd voorgeschreven voor mijn clusterhoofdpijn - en aangezichtspijnen. Het is voor mij een wondermiddel daar het mijn pijnen gelijk onderdrukt. 3x per dag neem ik 50mg in. Ik kreeg wel maagklachten door dit medicijn, maar nu neem ik ze in bij het eten. Ik neem ze in met pap of vla en drink ik er een beker melk bij wat heel goed helpt. Ook de regelmaat van inne[lees meer...]men is voor mij erg belangrijk. Ik ben blij dat dit middel mij zo goed help en de aanvallen tegen gaat.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum