ziekte

Bestaat uit:
Trigeminusneuralgie (2)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor aangezichtspijn

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: aangezichtspijn

03-10-2019

Aangezichtspijn

Door beschadigde kaakspier door operatie dit medicijnen voorgeschreven gekregen , om mijn kaakspieren te verslappen zodat ik met kaakfysio bezig kon.
15-07-2019

Duloxetine (duloxetine)
Aangezichtspijn

Ik heb mijn hevige schokken in het gezicht nu onder controle. Dus kiezen, wangen, lippen en neus zijn nagenoeg schokvrij. De zenuwknoop levert mij nog wel pijn op, maar is te doen. Wel raak ik en mijn omgeving gefrustreerd door dat ik dingen verkeerd versta of afwezig ben.
14-07-2019

Tegretol (carbamazepine)
Aangezichtspijn

De pijn in de kaken gebit en achter mijn ogen werd na 4 dagen minder alleen de bijwerkingen zijn heftig
05-04-2019

05-04-2019

Pregabaline (pregabaline)
Aangezichtspijn

Door dat ze denken dat ik aangezichtspijn heb hebben ze dit voor geschreven šŸ˜Š het werkt super tegen de pijn alleen de oplopende kilo's zijn echt niet geweldig woog 85 en houd het goed bij en nu is het zo'n 100kgšŸ˜­
16-02-2019

Aangezichtspijn

Werkt wel tegen de pijn maar de bijverschijnselen vind ik heel erg : misselijk, depressief en haaruitval waardoor ik niet meer naar buiten durf. Weet iemand of je haar weer terug groeit na beƫindiging van de medicijnen
20-01-2019

oxcarbazepine (oxcarbazepine)
Aangezichtspijn

Ik gebruik dit medicijn nu een jaar. Het heeft een goed effect op de pijn, wat natuurlijk erg prettig is. Ik heb wel veel last van concentratie en geheugenproblemen. Ik voel me af en toe als iemand met ADD. Ik start met iets, maar maak het zelden af, kan me slechts 10 minuten focussen op 1 ding en mijn gedachten springen alle kanten op. Ook ben ik trager in het begrijpen v[lees meer...]an gesprekken of vragen. Het vermogen tot logisch redeneren is achteruit gegaan. Eerder dacht ik dat dat ook met stress in mijn leven te maken kon hebben, maar inmiddels ben ik daar niet meer van overtuigd. Deze bijwerkingen belemmeren mij erg in mijn (professioneel) functioneren. Als je afhankelijk bent van je hoofd voor het uitvoeren van je werk, is deze bijwerking een groot probleem.
18-01-2019

Aangezichtspijn

Voor aangezichtspijn zou ik een afspraak maken bij met umc Groningen en je daar laten opereren door de specialist in aangezichtspijn. Heeft mijn vrouw ook gedaan en sindsdien geen klachten meer
16-12-2018

Aangezichtspijn

Ik gebruik dit medicijn al meer als 17 jaar voor/tegen Aangezichtspijn,Neuropathie,slaapstoornis. Elke andere pijnstiller geprobeerd de aangezichtspijn te verminderen Fentanyl 125 mc,Oxynorm 10mg 3 x per dag,Gabapentine 3 x 10 mg en Amitriptyline 150 mg wat eindelijk de pijn dragelijk maakt.Van al deze medicatie doet Amitriptyline het meeste goed en het fijne is dat ik no[lees meer...]oit sliep (17 jaar 1 a 1,5 uur per nacht natuurlijk slapen) van alles geprobeerd Temazepam,Oxazepam
12-12-2018

05-12-2018

Aangezichtspijn

Werkt goed laatste tijd meer pijnen.
07-11-2018

Propranolol (propranolol)
Aangezichtspijn

Ik ben S. gebruik medikament omdat ik lichamelijk nodig heb . maar heb er veel last van hoofpijn rood aangezicht worden mottigheid zweten . VOOR MIJ IS DEZE MEDIKAMENT STOPPEN WEGENS ER IETS INZIT WAAR IK NIET TEGENKAN . dat kan zeg dokter wegens medisch gezondheid en zef kennis .
15-10-2018

Aangezichtspijn

DE pijn gaat op en neer bij veel pijn 3 tabletten per dag, dan is het te verdragen, dan weer een tijd je minder tot geen pijn. NU weinig pijn dus maar een tablet.
11-10-2018

Aangezichtspijn

Geen bijwerkingen gehad vanaf 1ste gebruik tot heden, ik neem ze 's avonds in omdat je er slaperig van wordt, ik slaap er daarom ook prima op. Werkt voor mijn A-typische aangezichtspijn hewel goed,
09-10-2018

Indometacine (indometacine)
Aangezichtspijn

Na 25 jaar aangezichtspijn aanvallen te hebben die getriggerd worden door een tandvleesontsteking achter in mijn kaak, de stap naar de neuroloog gezet. Omdat het aanvallen zijn is het lastig te verhelpen, verder onderzoek was dus ook niet nodig. Wel Indometacine voorgeschreven gekregen, bij pijn 3 x 1 en bij heftige pijn 3 keer per dag 2 capsules. Gelukkig bleven de aanva[lees meer...]llen een poos weg maar nu dit weekend helaas weer aan de beurt. Zondag begonnen met indometacine en ik was na 1,5 uur behoorlijk misselijk. Dit duurde wel een paar uur voor het wegtrok. Pijn was minder scherp maar niet weg. Maandag aan het werk gegaan, misselijkheid was weg maar ik was me toch een partij wazig, niet te doen. Dus naar huis gegaan en na 4 uur weer ibuprofen genomen. Daar knapte ik wel van op, niet meer wazig maar aan het eind van de dag wel behoorlijke buikkrampen. Al met al kan ik nog niet zeggen dat ik er echt beter van word. Omdat ik de aanvallen niet echt aan voel komen ook lastig, het is beter met de medicijnen te beginnen als het nog niet zo erg is. Als de pijn al heftig is heb ik het idee dat het niet goed aanslaat. Dan volstaat een ibuprofen tot nu toe beter.
11-09-2018

Tegretol (carbamazepine)

17-08-2018

Aangezichtspijn

Na veel onderzoek aangezichtspijn bevonden.Al na een week verzachtte de pijn.Wel voelde ik van lieverlee mij veranderen.Was niet meer zo blij,zag tegen veel dingen op,kon niet eens meer huilen.Ik wilde weer bij mijn eigen gevoel komen en ben zelf gestopt nadat mijn bloeddruk torenhoog was. Het was even innerlijk knokken hoor,maar het moest en is gelukt. nu gebruikte ik e[lees meer...]en lage dosering,dus raadpleeg aub wel een arts als men een hogere dosering al jaren gebruikt.En het fijne is nu dat de klacht grotendeels is verdwenen.Dit gun ik U allemaal.
29-07-2018

Aangezichtspijn

blaren in mijn mond - verschrikkelijk spul - ik ga zij weggooien.
22-07-2018

Aangezichtspijn

Voor mijn aangezichtspijn ben ik eerst begonnen met 2x 100mg per dag. Dit had weinig effect. Door de huisarts is mijn dosis toem veranderd naar 2x 200mg per dag, hier had ik wel baad bij maar had alleen last van mijn hoofd bij veel inspanning. Echter had ik wel een vervelende bijwerking: namelijk, mijn nek werd dik en mijn buik ook een beetje. Na overleg met de neuroloog t[lees meer...]och noog de 800mg per dag gegaan. Dit haalt wel de pijn aardig weg, maar weet niet wat voor effect dit heeft op de bijwerkingen.
20-07-2018

Aangezichtspijn

ik heb voorhoofdholte ontsteking het hielp goed tegen de pijn alleen ik kreeg een grote pijnlijke blaar naast me mond en de volgnde dag voel de ik savond s een pijnlijke bal onder me kin onder me huid schrok er van ik ben gelijk gestopt wat een tiefeus zooi is dit zeg snap niet dat ze dit aan mensen geven maandag bel ik me huis arts ga ik ff uit me dak .
27-06-2018

Aangezichtspijn

Ik heb jarenlang met kaakpijn naar de tandarts gelopen. Ik heb zelfs een kies laten trekken. De pijn werd alleen maar erger. Uiteindelijk heeft de tandarts me verwezen naar de kaakchirurg. Deze stelde de diagnose aangezichtspijn en verwees me naar de neuroloog. Aan een hersenscan was niets te zien en zij verwees me naar het pijnbehandelcentrum. Daar adviseerde zij mij Caba[lees meer...]macepine te gebruiken. Dat hielp echt tegen de pijn. Zij heeft mij ook behandeld met een injectie door de zenuw. Dat hielp een half jaar en de pijn kwam daarna weer terug. Weer Carbamacepine gebruikt en opnieuw de zenuwbehandeling. Dat hielp weer een half jaar. De pijn is nu weer terug en ik gebruik weer Carbamacepine. Dit medicijn helpt bij mij echt tegen de pijn. Ik moet alleen geen alcohol meer gebruiken, want na twee drankjes kan ik dan niet meer op mijn benen staan. Dus een goed middel tegen alcoholverslaving ook. Ik heb ook veel last van obstipatie.
09-06-2018

Aangezichtspijn

Ik ben 57 en heb almsinds mijn 17e migraine. In overgang toegenomen, 2 keer per week en sinds 4 jaar ook aangezichtspijn en nachtelijke hoofdpijn. Om gek van te worden. Ik probeer al 40 jaar van alles, van epilepsiepillen, betablokkers, acupunctuur etc. Dit helpt. Ik kan slapen zonder pijn, geen aangezichtspijn en af en toe migraine. Oke veel bijwerkingen, maar die accepte[lees meer...]er ik voorlopig maar.
26-05-2018

Ferinject (ferricarboxymaltose)
Aangezichtspijn

Ik heb deze injectie bekomen, omdat mijn feritine al jarenlang niet omhoog gaat na allerlei pogingen. Tijdens het infuus had ik geen enkele problemen. Wel had ik gelijk diarree. Ik dacht dat dat door wat anders kwam. Maar na 2 dagen begon de ellende. Enorm veel pijn in mijn maag. Diep ademhalen is bijna onmogelijk, omdat het dan enorm veel steekt. Heb gisteren de hele dag [lees meer...]geslapen, omdat ik me echt ziek voelde. Me spieren zijn allemaal aangespand, me ogen doen zeer, hoofdpijn en extreme maagpijn die helemaal tot achter in de de onderrug doortrekt. Ik ben nu 4 dagen verder. Ben benieuwd wanneer de pijn weg trekt. Maar als dit lang aanhouden gaat, hoef ik deze zooi nooit meer.
02-05-2018

Pramipexol (pramipexol)
Aangezichtspijn

T.g.v. Staaroperaties veel pijn en migraine, slecht zicht, ondanks nieuwe glazen, veel last van storingen sinds het gebruik van Pramipexol! Waarom Pramipexol gebruiken bij onrustige benen en pijnen, en het medicijn maakt je alleen maar ziek! Veel klachten , weinig respons! Op zoek naar ander medicijn!
20-04-2018

Olmetec (olmesartan)
Aangezichtspijn

In korte tijd veelbijwrrkingen wasrvan ik dacht dat het buikgriep was. Lichte diarree gevolgd door zware diarree en overgeven, daarna extreem vermoeid. Bloeddruk meting liet een bloeddruk zien van 106\56 en was ik duizelig. Toen kreeg ik enorm pijn in benen en rug met kramp in de kuit van mijn rechterbeen. En diarree kwam terug. Ik dacht dat ik een zware buikgriep had maar[lees meer...] het bleek dit medicijn te zijn.
13-03-2018

Tradonal (tramadol)

goede ervaring
07-03-2018

Clindamycine (clindamycine)

03-03-2018

Aangezichtspijn

Als bijwerking een zeer ernstige allergie. Openbaarde zich pas na 6 weken. 5 dagen in ziekenhuis gelegen. Mijn hele lichaam zat onder. Mag nu 6 maanden prednison slikken
14-01-2018

Acetylsalicylzuur (acetylsalicylzuur)

05-01-2018

Aangezichtspijn

Slik nu 2 maanden amytripiline, ging in het begin goed en nu heb ik als ik wil gaan slapen dan krijg ik weer zenuwpijn in de tong, overdag nergens last van, is er iemand die dit ook heeft, ben gewoon bang om te gaan slapen, is toch niet normaal meer.

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (2210)
Depressie (1821)
Angst & paniekstoornis (1671)
Hoge bloeddruk (1271)
Acne/puistjes (884)