Ervaringen met Naproxen

Menstruatiepijn (15 meningen)
Rugklachten (10 meningen)
Spierpijn (8 meningen)
Gewrichtspijn (8 meningen)
Peesontsteking schouder (8 meningen)
Jicht (5 meningen)
Lage rugpijn (5 meningen)
Hoofdpijn (4 meningen)
Fibromyalgie (4 meningen)
Syndroom van Tietze (4 meningen)
Kiespijn (3 meningen)
Buikpijn (3 meningen)
Kaakoperatie (3 meningen)
Premenstrueel syndroom (PMS) (2 meningen)
Heupslijtage (2 meningen)
Trekken van tand of kies (2 meningen)
Allergie (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

19-01-2012 | Vrouw | 35
naproxen
Slik dit op aanraden van de huisarts tegen hormonale migraine. Na 15 jaar zoeken is dit het eerste middel dat helpt. Ik mag het preventief de hele menstruatie door slikken, wat goed helpt, maar ik neem het liever in zodra ik de hoofdpijn voel opkomen. Het enige is dat ik een lichte hoofdpijn op de achtergrond voel, maar daar is goed mee te leven. Bijwerkingen: 1e dag klein[lees meer...] beetje licht in m'n hoofd, verder nergens last van.

12-05-2013 | Vrouw | 45
naproxen
Ik gebruikte dit vroeger voor pijnlijke maandstonden, bij een migraine aanval werkt het ook heel goed, anderhalve tablet, een uurtje of 2 slapen en het zwaarste is over. Ik heb dit nu ook al enkele keren gebruikt als ondersteuning als ik iets belangrijks, vermoeiend voorheb ipv Motifene omdat ik die niet meer liggen had en dit dezelfde werking heeft volgens de apotheek. [lees meer...]Werkt goed tegen de pijn en als ondersteuning om me niet al té slecht te voelen, maar na dit een 4-tal keer enkele dagen genomen hebben zie ik nu dat dit me opgezwollen voeten en enkels bezorgt, enorme diepe blaren onder mijn hielen waar ik maar niet van af raak en een scheurmond... Staat allemaal in de bijsluiter maar als ik die voor een migraine of zo gebruik merkt ik er niet echt iets van, enkel bij meerdere opeenvolgende dagen. Ik legde de link pas verleden week toen ik weer met "olifantenpoten" rondliep na 2 dagen inname... Dit keer nog meer gezwollen dan vroeger en pijnlijk, net of mijn huid op springen stond. Morgen naar de dokter om een voorschrift van Motifene en hem dit ook te melden.

25-09-2016 | Vrouw | 49
naproxen (550mg)
Ik heb dit jaren genomen voor rugpijn, fibromyalgie en migraine maar sinds 2 jaar krijg ik er pijnlijk gezwollen voeten en benen van wat enkele dagen blijft duren.

24-10-2017 | Vrouw | 57
naproxen (500mg)