Ervaringen met Strepfen

flurbiprofen

Bij  KeelpijnX

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

26-06-2022 | Vrouw | 23
Keelpijn
Strepfen geprobeerd ipv Strepsils en het werkte wel tegen de keelpijn. Echter kreeg ik in de nacht erge maagpijn. Vanaf dat moment ook niet meer genomen, maar nu 2 dagen later nog steeds erg last van mijn maag en darmen. Om het halfuur een kramp/aanval. Gebruik dit nooit meer

15-02-2019 | Vrouw | 52
Keelpijn
Ongelooflijk dat dit vrij verkocht mag worden, maagpijn, diaree en vreselijke darmkrampen. Voor mij nooit meer !

05-02-2018 | Vrouw | 49
Keelpijn
Ik had Strepfen keelspray gekocht ivm keelpijn. Ik sprayde het in mijn keel, en haalde daarna mijn neus op, waardoor de spray ook in mijn neus kwam, vrij snel daarna stonden de blaren in mijn neus en had ik een bloedneus. Ik loop nu bijna een week met korstjes in mijn neus en het brand nog steeds. Ik snap niet dat dit "geneesmiddel", zomaar bij de drogist te koop is. Toen[lees meer...] ik de bijsluiter las, schrok ik behoorlijk van de bijwerkingen

31-12-2016 | Vrouw | 48

14-03-2016 | Vrouw | 48
Keelpijn
Naarmate je langer zuigt op de tablet, wordt hij scherper en scherper. Vreselijk veel last van hardnekkig maagbranden na inname. Alsof er een hap Vicks Vaporub in je maag drijft, die maar niet weg wil. Afschuwelijke tablet.

26-07-2021 | Vrouw | 23
Keelpijn
Werkte in het begin perfect , verzachte de keelpijn heel goed. Maar een poos erna mega erge maagpijn. Gewoon aanvallen.. rotzooi!!

08-08-2023 | Vrouw | 30
Keelpijn
Ik had enorme keelpijn en wilde hier z.s.m. van af. Artsen raden de keelspray aan. Ik moest bijna overgeven van de spray en kreeg in de nacht ernstige buikkrampen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik pds heb. De verlichting is er wel meteen en na 1 dag was het al vele malen minder.

27-01-2024 | Man | 24
Keelpijn
Ik zie iedereen last hebben van maagkrampen of dat je neus ophaalt en dan blaren krijg, Volgensmij gebruiken jullie het Zomaar zonder de bijsluiter en gebruik te lezen... er staat duidelijk in Niet inhaleren... zeker niet na gebruik gelijk je neus Ophalen...

15-06-2022 | Vrouw | 33
Keelpijn
Spray gebruikt tegen onverklaarbare keelpijn en luchtweg klachten. Verdovend effect is direct merkbaar. Ook in de mond. Smaak is niet onprettig maar wel aanwezig. Opgezette lymfeklier en dus ontsteking verdween, dit nadat antibiotica kuren geen effect hadden. Wel met regelmaat zure smaak in de mond, maar dit kan ook van de onsteking of doorbraak komen. Ben tevreden een mid[lees meer...]del te hebben gevonden die effect heeft. Wel prijzig middel maar duurzaam qua gebruik.

29-12-2019 | Vrouw | 42

08-10-2017 | Man | 30
Keelpijn
Werkt veel beter dan strepsels. Verdoofd de keel(pijn). Bij een erg kapotte keel prikt het eerst wel een beetje in de keel, maar dat gaat snel genoeg over

20-11-2020 | Vrouw | 22

06-04-2020 | Vrouw | 31
Keelpijn
Ik had al 3 dagen forse keelpijn en droge hoestklachten icm neusverkoudheid. Sinds gebruik van strepfen spray (tabletten werd ik misselijk van) had ik na > 24 uur al veel minder last en was ik na 3 dagen nagenoeg klachtenvrij. Bij het gebruik van de spray had ik totaal geen klachten.

01-11-2016 | Vrouw | 24
Keelpijn
Deze zuigtablet irriteert mijn keel een beetje wanneer ik hem neem, maar heb wel het idee dat hij echt wat doet. Ik voelde me ziek worden en ben toen begonnen met dit medicijn. Na bijna 3 dagen is mijn keelpijn zo goed als weg en ben ik ook algeheel weer fit. Ik voel me alleen een beetje opgeblazen met af en toe wat maagpijn, maar dat heb ik liever dan keelontsteking! De g[lees meer...]ewone strepsils haal ik niet weer, die doen vergeleken hiermee niks. Zeer tevreden!