Ervaringen met Cisordinol

zuclopentixol

erectiestoornis lusteloos verminderde zin in seks overgewicht slaperigheid

Psychose (25 meningen)
Schizofrenie (15 meningen)
Schizoaffectieve stoornis (3 meningen)

30-12-2020 | Man | 29
zuclopentixol (75mg)
Schizofrenie
Krijg dit middel tegen schizofrenie. Ik ben wat kg aangekomen en heb last van concentratieproblemen en last van slappe of suffe spieren. Verder wel makkelijk om 't in depot vorm binnen te krijgen. Voel me wel wat angstiger, weet niet of het door de medicijnen komt.

01-03-2021 | Vrouw | 30
zuclopentixol (500mg/ml)
Nervositeit
Geen goeie ervaring. Hielp niet. Begonnen met pilletjes maar gaf meer bijwerkingen. Injecties iets beter. Mijn nervositeit en agitatie bleef.

12-01-2013 | Vrouw | 31
Psychose
Eerst 30 a 40mg per dag Clopixol. Vanwege ernst van de bijwerkingen minstens 8 suicidepogingen gedaan. Nu zit ik sinds 1 jan 2011 op 10mg en gaat het een stuk beter. Het werkt genoeg om mij staande te houden maar niet zoveel dat ik niet meer wil leven. Het is belangrijk om dit, effectieve, middel in de juiste dosering te nemen. Ik denk dat je er dan vooral baat bij hebt.[lees meer...] Echter wil ik wel gaan afbouwen naar een lagere dosering, omdat ik al jaren stabiel ben en ik (ook) weer meer wil gaan voelen/mezelf zijn.

29-12-2023 | Man | 33
Psychose
wat een slecht middel voor mij en ik lees voor velen. Het maakt depressief, geeft onrust, geheugen problemen, etc. onder dwang moet ik het in nemen en het voelt crimineel iemand zo te behandelen na een aantal psychotisch getinte momenten die iemand beleefd heeft; dit stelselmatig (volgends behandelaar levenslang) te moeten innemen. helpt totaal niet met het verwerken va[lees meer...]n de psychotische momenten die opzich al ingrijpend zijn, laat staan zo chemisch te worden afgemat.

12-05-2019 | Man | 34
Psychische klachten
De injecties zijn nu al 3-4 maanden gestopt en ik heb nog steeds last van een zware depressie en een gevoel van onbehagen en saaiheid. Ik zou willen weten hoe lang het ongeveer duurt voordat m'n hersenen herstellen van de injecties. 6 maanden? een jaar? 2 jaar? Heeft iemand iets te vertellen over hoe lang het duurt voordat ik me weer mezelf voel en de depressie weg gaat.[lees meer...] Rondjes lopen uit pure verveling is alles wat ik doe, en niks is meer leuk en ik kijk ook nergens meer naar uit. Hoe lang duurde dit bij jullie voordat het weg ging? Hoe lang duurt het herstel van de cisordinol?

18-08-2012 | Man | 34
zuclopentixol
Ik heb een huidprobleem en op mijn 18e was het zo erg dat niemand mij kon helpen. Ik werd niet begrepen en werd erg moedeloos en kwaad. Het enige wat mensen dachten dat goed zou zijn was opname in een psychiatrisch ziekenhuis. Wat een lutsers. Afijn bij GGD werd een rotvrouw zo snel bang van mij, en door haar toedoen belandde ik binnen no-time in een politie-cel. Zij overd[lees meer...]reef de situatie, wat een macht hebben zij. Toen kreeg ik twee volle dikke spuiten met dit spul in mijn benen. Eerder wilde de D&B mij niet ontvangen. 3 dagen non-stop slapen en hallucineren. Na ontwaken gevoel van tijd en ruimte waren weg.

01-04-2012 | Vrouw | 34
Psychose
In 2002 eerste keer dat ik een psychose kreeg. In de isoleer, psychiater heeft vele verschillende medicijnen geprobeerd; uiteindelijk was cisordinol het enige medicijn wat werkte voor mij. Helaas in 2008 weer psychose gekregen en weer heeft cisordinol mij toen gered. Enige bijwerken: lichtelijk stijve spieren. Ook andere medicijnen geprobeerd, maar cisordinol werkt voor mi[lees meer...]j het beste, van de rest kwam ik veel aan in korte tijd of had andere ernstige bijwerkingen zoals totaal afgevlakt, dit alles heb ik niet bij cisordinol Nu gaat het helaas weer minder goed door vele stress, morgen bel ik weer voor recept cisordinol. Ben erg blij dat dit medicijn bestaat.

29-09-2023 | Man | 35
Schizofrenie
Is zeer hardnekkig spul, de olie is moeilijk in te spuiten en maakt meer kapot dan dat het de boel repareerd. Ik vraag me dan ook af of dit een medicijn is gezien het aantal bijwerkingen. 10mg per dag is de minimale dosis voor schizofrenie. Dat heb ik dan ook voorgeschreven gekregen. Het effect is dat ik 23 kg ben aangekomen in twee jaar. Ik lig dagelijks 14+ uur in be[lees meer...]d, heb weinig lust om iets te doen en kan ook nauwelijks meer genieten. Voorheen zeer actieve leven, daar is nu maar weinig van over. Ik zal er heel goed over nadenken of je met dit medicijn wilt/moet beginnen. Andere medicijnen ook geprobeerd alleen hebben voor mij nog meer bijwerkingen.

27-12-2022 | Man | 36
zuclopentixol (250mg/ml)
Schizofrenie
Dit medicijn is voor maximale onderdrukking van de psychotische symptomen te bereiken met een minimum aan bijwerkingen. Zelf ben ik het niet eens met de diagnose.

30-08-2020 | Man | 36
Angst
Sinds juni 2019 onder dwang van behandelaar Parnassia verplichte inname van Cisordinol 60mg pillen, in tussen 1 maand KREEG ik het in druppelsvorm...plus Tranxene 50ml , vaak 4 x per dag.. deze combi heeft heel veel agressie , rare gedraag veroorzaakt

06-11-2012 | Man | 37
Schizofrenie
Cisordinol heeft alleen maar negatieve effecten bij mij gehad, zoals sufheid, slaperigheid (ik sliep vaak zelfs de hele dag) en stijve spieren. Het heeft niks positiefs achtergelaten bij mij.

19-05-2019 | Man | 38
zuclopentixol (200mg/ml)
Echte rotzooi is cisordinol. Ik ben heel mijn leven gelukkig geweest met mezelf tot ik die cisordinol kreeg onder dwang ik heb hier zeer veel last van gehad van die troep. Ik heb in de hel gezetten je kunt totaal niet meer functioneren en ik voelde me doodongelukkig door die cisordinol.ik heb me ellendig gevoeld door die cisordinol depot Ik had helemaal geen psychose ik w[lees meer...]as energiek en helder van geest intelligent en actief voordat ik onderdwang die rotzooi kreeg. Nu na 6 jaar cisordinol depot ben ik een wrak lichaamelijk en geestelijk. Heb er erge geheugen problemen aan over gehouden. Ggz heeft heel mijn leven geruineerd met die cisordinol. Ik was altijd voor die dwangbehandeling begon gelukkig met mijn leven nu niet meer nu zit ik met een leeg hoofd en ernstige geheugen problemen dankzij zes jaar cisordinol depots. Ik was voor die cisordinoldepots een slimme vent nu ben ik dom gemaakt met die troep en het wil ook niet meer herstellen. Ben ik mooi mee bedankt

24-10-2013 | Vrouw | 38
Schizofrenie
Ik vind de bijwerkingen van cisordinol niet prettig. Ik word er onrustig en nerveus van. Ik slaap soms hele dagen. ik word er zo suf van. dat al bij 10 mg. Ik slik daarnaast ook akineton tegen verkramping. Soms gaan mijn kaken strak op elkaar staan. Ik vind Cisordinol eerlijk gezegd geen aanrader. Ik heb echt dagen dat ik uit onrustigheid niet eens 2 minuten op de bank ka[lees meer...]n zitten. Ik vind het rotspul.

17-07-2023 | Man | 39
zuclopentixol (100)
Psychose
Het is voor mij een wondermiddel 1.5 jaar opgenomen geweest eerst pillen weet niet meer hoe dat medicijn heet werkte niet bij mij toen een depot gekregen na een paar weken psychose weg wel was ik heel moe dat ik 300 mg kreeg hebben ze het verlaagd naar 100 perfect nu helemaal aan het afbouwen weer lekker aan het werk gegaan voel me beter als ooit tevoren

04-04-2020 | Man | 39
Schizoaffectieve stoornis
Na velen andere anti spychotica heb ik na mijn tweede psychose cisordinol gekregen. In het begin waren de bijwerkingen heel heftig maar werdt telkens minder. Zeker toen het een depo(injectie) werdt. Ik functioneer heel normaal en kan weer aan de slag in de ict. In vergelijking tot eerdere medicatie vind ik de bijwerkingen te doen. Ik wordt er niet sloom door en mijn ge[lees meer...]dachten worden niet belemerd

14-10-2014 | Vrouw | 39
Schizoaffectieve stoornis