Ervaringen met Cisordinol

zuclopentixol

Bij  PsychoseX

Schizofrenie (15 meningen)
Schizoaffectieve stoornis (3 meningen)

06-08-2021 | Man | 23
zuclopentixol (20mg/ml)
Psychose
Drang om te lopen heel de dag kan niet stilzitten het heeft me geholpen uit mijn psychose te komen maar het dempt niet de stemmen in mijn hoofd wat een rot medicijn is de cisordinol gebruik het nu al 6 a 7 maanden en ben nog steeds psychotisch...

07-02-2020 | Man | 48
Psychose
slik wel iets tegen de bijwerkingen ik sk 8mg akineton je kunt artanne ook nemen ik raad tremlex af want dat is ook teggen de bijwerkingen maar je voelt je zo strak je raakt er verward van hele grote ogen lijkt op speed maar naar pilletje

13-06-2017 | Vrouw | 45
zuclopentixol (100mg)
Psychose
Als je psychische klachten hebt of verward/psychose hebt, dan raad ik u aan om niet dit medicijn te gebruiken. Ik werd er niet beter van, maar zowel lichamelijk als geestelijk ging ik achteruit. Mijn leven was een hel. Ik kon niet genieten door de voortdurende bewegingsdrang, kon niet stil zitten, geen tv kijken, maar op bed liggen ging ook niet. Voortdurend maar rondjes l[lees meer...]open in mijn huis. En kwam ik meer dan 20 kilo aan, dus leuke kleren kon ik ook niet meer aan of vinden in de winkel. Begrijp niet dat zulke zware medicijnen bestaan, je hebt geen leven meer. Probeer met hulpverleners, deskundigen te praten in plaats van medicatie. Zorg dat je trainingen, therapieën en natuurlijke medicatie krijg. En praat met mensen die je vertrouwt. Zoek hulp zover dat mogelijk is. Het doet pijn als mensen je een verkeerde diagnose geven, ik ben van mening dat ik helemaal geen psychose had en nog steeds niet hebt. Overigens slaap ik maar een half tot drie kwartier per dag, regelmatig slaap ik ook niet. Dus dromen doe ik bijna niet en dat is voor mijn spirituele ontwikkeling belangrijk. Ik ben van mening dat dromen in het heden of toekomst iets kan vertellen over mijn leven en dat wil ik graag weten. Mijn spirituele ontwikkeling is door deze medicatie stop gezet en dat vind ik heel erg.

11-09-2015 | Man | 28
Psychose
Ik heb dit middel iets meer dan een half jaar verplicht moeten gebruiken, omdat ik een RM had. Ik kwam in de psychiatrie terecht door een vermeende psychose. Het verhaal ligt een beetje complex, maar zal wel in overeenstemming zijn met de meeste. Je omgeving meent dat er van alles aan je mankeert, en zelf vind je dat het goed gaat. Ik kreeg dit middel dus verplicht voorges[lees meer...]chreven. Ongeveer 300 MG in de drie weken. Zoals gezegd, het is nu een tijdje terug, maar ik heb er een hele slechte ervaring aan overgehouden. Ontzettend bewegingsonrustig, zombiegevoel, versuft zijn, alleen maar willen slapen, niet meer van je dagen kunnen genieten, diepe depressie, suïcidaal zijn. Het was voor mij een verschrikking. Het was een soort paardenmiddel wat me voorgeschreven werd om mijn zogenoemde psychose buiten de deur te houden. Dat is wel gelukt, al had het mijn insziens maar goed, dat is iets waar je nooit om wordt gevraagd in autoriteit verpleging, ook goed zonder gekund. Velen zeggen het al hier, maar ik zal het beamen: dit spul is rotzooi.

18-06-2015 | Vrouw | 49
Psychose
Ik heb paranoïde schizofrenie. Erg veel bijwerkingen. Algeheel gevoelvan geen welbevinden! Suïcidaal!!! zwaar depressief! geen seksleven sinds 2001. Geen seksueel gevoel, geen orgasme kunnen krijgen!!! Zwaar overgewicht gekregen, 40 kg aangekomen en pre-diabetes!!!! Bewegingsonrust, verstopping en aambei gekregen! Haaruitval! Snel ouder worden, wordt nu ouder geschat [lees meer...]in plaats van jonger!