Cisordinol

zuclopentixol

Psychose (20 meningen)
Schizofrenie (11 meningen)
Schizoaffectieve stoornis (2 meningen)

22-05-2019

Cisordinol (zuclopentixol)

cisordinol helpt bij mij zeer goed tegen slapeloosheid door restverschijnsel psychose.
19-05-2019

Cisordinol (zuclopentixol)

Echte rotzooi is cisordinol. Ik ben heel mijn leven gelukkig geweest met mezelf tot ik die cisordinol kreeg onder dwang ik heb hier zeer veel last van gehad van die troep. Ik heb in de hel gezetten je kunt totaal niet meer functioneren en ik voelde me doodongelukkig door die cisordinol.ik heb me ellendig gevoeld door die cisordinol depot Ik had helemaal geen psychose ik w[lees meer...]as energiek en helder van geest intelligent en actief voordat ik onderdwang die rotzooi kreeg. Nu na 6 jaar cisordinol depot ben ik een wrak lichaamelijk en geestelijk. Heb er erge geheugen problemen aan over gehouden. Ggz heeft heel mijn leven geruineerd met die cisordinol. Ik was altijd voor die dwangbehandeling begon gelukkig met mijn leven nu niet meer nu zit ik met een leeg hoofd en ernstige geheugen problemen dankzij zes jaar cisordinol depots. Ik was voor die cisordinoldepots een slimme vent nu ben ik dom gemaakt met die troep en het wil ook niet meer herstellen. Ben ik mooi mee bedankt
12-05-2019

Psychische klachten

De injecties zijn nu al 3-4 maanden gestopt en ik heb nog steeds last van een zware depressie en een gevoel van onbehagen en saaiheid. Ik zou willen weten hoe lang het ongeveer duurt voordat m'n hersenen herstellen van de injecties. 6 maanden? een jaar? 2 jaar? Heeft iemand iets te vertellen over hoe lang het duurt voordat ik me weer mezelf voel en de depressie weg gaat.[lees meer...] Rondjes lopen uit pure verveling is alles wat ik doe, en niks is meer leuk en ik kijk ook nergens meer naar uit. Hoe lang duurde dit bij jullie voordat het weg ging? Hoe lang duurt het herstel van de cisordinol?
18-12-2018

Psychose

Doordat ik zelfstandig woon en vier maal in een opname met een rm en op een gesloten afdeling heb gezeten heb ik besloten om het te houden bij depot cisordinol het is afgebouwd naar 100 mg per maand als ik geen medicijnen neem voel ik me beter en ben actiever maar raak de grip op de werkelijkheid kwijt en ga bergafwaarts lichamelijk en maatschappelijk met medicijnen heb [lees meer...]je soms het gevoel van leegte en geen energie om dingen te ondernemen en vaak blijf je in dat wereldje van de pschychiatrie hangen ik heb mijn hobby van het opknappen van motoren en die weer verkopen tot een leuke afleiding waar ik me helemaal in kan storten.
27-05-2018

Cisordinol (zuclopentixol)

Dit medicijn was voor mij erger dan de kwaal , het zal in de eerste dagen van mijn psychose wel geholpen hebben om my zo lam te leggen dat ik niks meer kon zodat niemand last van me had maar ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld als met dit medicijn zowel lichaamelijk als geestelijk. echt waar als dit een remedie moet zijn voor geestelijke problemen dan word deze ziekte ni[lees meer...]et echt begrepen . ja geeft dit aan iemand die labiel is en je word er nog slechter van ik denk ook dat lange genees periode van deze ziekte licht aan het gebruik van deze medicijnen . sorry maar weer wat meer valium gebruiken zal geen overbodige luxe zijn in de psychiatrie
01-05-2018

14-03-2018

Psychose

Had veel bewegingsdrang kon niet meer stil zitten of liggen
29-08-2017

Psychose

Ik heb in 2014 en 2016 een opname gehad in een inrichting, dat kwam door een psychose en ben weer stabiel geworden door cisordinol. Ik heb seroquel geprobeerd maar daar kwam ik van aan, heb ook zaphadera depot gehad dat werkte niet bij mij. Ik had de eerste 6 maanden 300 mg, daarna 200 mg, 150 mg en over 6 weken word het 100 mg. Dat is 50 cl cisordinol in de drie weken, ac[lees meer...]hteraf ben ik tevreden over cisordinol. Bij een lage dosis bijna geen bijwerkingen, wel had ik na een jaar na mijn opname suikerziekte van 21,5. Ik was daardoor impotent, cholesterol was 12. Ik heb daarvoor metformine en atorvastine. Nu is me suiker teruggebracht naar 7 en mijn cholesterol naar 2, ik woog in 2015 128 kg door de seroquel. weeg nu door de cisordinol 110 kg en kan weer een erectie krijgen.
13-06-2017

Psychose

Als je psychische klachten hebt of verward/psychose hebt, dan raad ik u aan om niet dit medicijn te gebruiken. Ik werd er niet beter van, maar zowel lichamelijk als geestelijk ging ik achteruit. Mijn leven was een hel. Ik kon niet genieten door de voortdurende bewegingsdrang, kon niet stil zitten, geen tv kijken, maar op bed liggen ging ook niet. Voortdurend maar rondjes l[lees meer...]open in mijn huis. En kwam ik meer dan 20 kilo aan, dus leuke kleren kon ik ook niet meer aan of vinden in de winkel. Begrijp niet dat zulke zware medicijnen bestaan, je hebt geen leven meer. Probeer met hulpverleners, deskundigen te praten in plaats van medicatie. Zorg dat je trainingen, therapieën en natuurlijke medicatie krijg. En praat met mensen die je vertrouwt. Zoek hulp zover dat mogelijk is. Het doet pijn als mensen je een verkeerde diagnose geven, ik ben van mening dat ik helemaal geen psychose had en nog steeds niet hebt. Overigens slaap ik maar een half tot drie kwartier per dag, regelmatig slaap ik ook niet. Dus dromen doe ik bijna niet en dat is voor mijn spirituele ontwikkeling belangrijk. Ik ben van mening dat dromen in het heden of toekomst iets kan vertellen over mijn leven en dat wil ik graag weten. Mijn spirituele ontwikkeling is door deze medicatie stop gezet en dat vind ik heel erg.
25-12-2015

Psychose

45 jaar geleden sliep ik zeer slecht. daardoor psychose door slaaptekort icm wisseldiensten. na gedwongen opname 12 jaar melleril gebruikt: slecht slapen en psychische problemen. gestopt met melleril > 5 weken bijna niet geslapen, daarna slecht slapen. na 3 jaar cisordinol gekregen > zeer goed slapen, achterstand ingehaald geen enkel probleem meer. na 24 jaar geprobeerd te[lees meer...] stoppen en dan te slapen met melatonine. dit was veel slechter. gebruik weer cisordinol. conclusie psychiater: de psychose ( restverschijnsel ervan) houdt u uit de slaap.
10-12-2015

Schizofrenie

doordat ik 20 jaar geleden last van schizofrenie kreeg is mijn leven totaal veranderd. ik ben niet meer de actieve jongen van vroeger met veel leergierigheid. ben in de automatisering zwaar onder druk te komen staan waardoor ik last kreeg van stemmen. het nivo van functioneren momenteel is niet meer dan mensen opzoeken bezoek ontvangen en af en toe wat huishoudelijke taken[lees meer...].
02-12-2015

Schizofrenie

Na in de jaren tachtig jaren lang lopen tobben met mijn zelf "nix lukte", werd in de 1990 de diagnose schizofrenie vastgesteld. Ik heb toen vijftien jaar melleril geslikt, ik moest ineens van mijn dokter overstappen op cisordinol, omdat langdurig melleril gebruik hartstilstand kan veroorzaken. Bij mij sloeg ook een keer mijn hart over, midden in de nacht. Maar al met al be[lees meer...]n ik tevreden over de cisordinol, ik gebruik ook maar 6mg per dag, dus de bijwerkingen zijn minimaal.
26-09-2015

Borderline persoonlijkheidsstoornis

Ik gebruik cisordinol sinds kort in plaats van seroquel, waarvan ik teveel bijwerkingen kreeg. Dit tegen paranoïditeit en andere psychotische verschijnselen. Hiernaast gebruik ik abilify om de dag aan te durven gaan wat ik door mijn diverse angsten anders amper kan. Ik denk dat het van belang is dit klassieke en dit atypische anti-psychoticum goed met elkaar in evenwicht t[lees meer...]e brengen, wat bij mij nog niet zo is.
18-09-2015

Psychose

Ik heb vorig jaar een psychose gehad. Het begon met dat ik heel vrolijk was en het gevoel had dat ik de hele wereld aan kon. Gezellig met iedereen een praatje maken en genieten van het leven. Tot ik na een paar weken de wereld heel anders ging zien. Ik zag overal boodschappen in en snapte niet dat andere mensen dat niet doorhadden. Na een tijdje werd ik opgenomen. Toen kre[lees meer...]eg ik het medicijn cisordinol ik werd er heel suf van en voelde me leeg van binnen. Ik ging minder praten met mensen en had weinig gedachten. Daardoor voelde ik me down. Nu gaat het wat beter maar naar mijn idee nog steeds niet goed genoeg. Ik ben blij als ik mag stoppen met dit medicijn en mn leven weer kan oppakken.
11-09-2015

Psychose

Ik heb dit middel iets meer dan een half jaar verplicht moeten gebruiken, omdat ik een RM had. Ik kwam in de psychiatrie terecht door een vermeende psychose. Het verhaal ligt een beetje complex, maar zal wel in overeenstemming zijn met de meeste. Je omgeving meent dat er van alles aan je mankeert, en zelf vind je dat het goed gaat. Ik kreeg dit middel dus verplicht voorges[lees meer...]chreven. Ongeveer 300 MG in de drie weken. Zoals gezegd, het is nu een tijdje terug, maar ik heb er een hele slechte ervaring aan overgehouden. Ontzettend bewegingsonrustig, zombiegevoel, versuft zijn, alleen maar willen slapen, niet meer van je dagen kunnen genieten, diepe depressie, suïcidaal zijn. Het was voor mij een verschrikking. Het was een soort paardenmiddel wat me voorgeschreven werd om mijn zogenoemde psychose buiten de deur te houden. Dat is wel gelukt, al had het mijn insziens maar goed, dat is iets waar je nooit om wordt gevraagd in autoriteit verpleging, ook goed zonder gekund. Velen zeggen het al hier, maar ik zal het beamen: dit spul is rotzooi.
13-07-2015

Psychose

Ik heb in jan 2014 een opname gehad in een inrichting een half jaar, ik had zyprexa al tien jaar, daarna werd het olanzapine dat werkte niet bij mij, daarna zaphedera depot in 2013 ik voelde me perfect had een topjaar, daarna werd ik psychotisch. Uiteindelijk heb ik cisordinol depot 100 mg per maand, ik kan er goed op slapen, ben wel passief, doe wat ik moet doen meer niet[lees meer...], had van de zyprexa veel eetlust, van de cisordinol minder behoefte aan sex.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum