ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 6

27-05-2018

Cisordinol (zuclopentixol)

Dit medicijn was voor mij erger dan de kwaal , het zal in de eerste dagen van mijn psychose wel geholpen hebben om my zo lam te leggen dat ik niks meer kon zodat niemand last van me had maar ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld als met dit medicijn zowel lichaamelijk als geestelijk. echt waar als dit een remedie moet zijn voor geestelijke problemen dan word deze ziekte ni[lees meer...]et echt begrepen . ja geeft dit aan iemand die labiel is en je word er nog slechter van ik denk ook dat lange genees periode van deze ziekte licht aan het gebruik van deze medicijnen . sorry maar weer wat meer valium gebruiken zal geen overbodige luxe zijn in de psychiatrie
01-05-2018

14-03-2018

Psychose

Had veel bewegingsdrang kon niet meer stil zitten of liggen
29-08-2017

Psychose

Ik heb in 2014 en 2016 een opname gehad in een inrichting, dat kwam door een psychose en ben weer stabiel geworden door cisordinol. Ik heb seroquel geprobeerd maar daar kwam ik van aan, heb ook zaphadera depot gehad dat werkte niet bij mij. Ik had de eerste 6 maanden 300 mg, daarna 200 mg, 150 mg en over 6 weken word het 100 mg. Dat is 50 cl cisordinol in de drie weken, ac[lees meer...]hteraf ben ik tevreden over cisordinol. Bij een lage dosis bijna geen bijwerkingen, wel had ik na een jaar na mijn opname suikerziekte van 21,5. Ik was daardoor impotent, cholesterol was 12. Ik heb daarvoor metformine en atorvastine. Nu is me suiker teruggebracht naar 7 en mijn cholesterol naar 2, ik woog in 2015 128 kg door de seroquel. weeg nu door de cisordinol 110 kg en kan weer een erectie krijgen.
13-06-2017

Psychose

Als je psychische klachten hebt of verward/psychose hebt, dan raad ik u aan om niet dit medicijn te gebruiken. Ik werd er niet beter van, maar zowel lichamelijk als geestelijk ging ik achteruit. Mijn leven was een hel. Ik kon niet genieten door de voortdurende bewegingsdrang, kon niet stil zitten, geen tv kijken, maar op bed liggen ging ook niet. Voortdurend maar rondjes l[lees meer...]open in mijn huis. En kwam ik meer dan 20 kilo aan, dus leuke kleren kon ik ook niet meer aan of vinden in de winkel. Begrijp niet dat zulke zware medicijnen bestaan, je hebt geen leven meer. Probeer met hulpverleners, deskundigen te praten in plaats van medicatie. Zorg dat je trainingen, therapieën en natuurlijke medicatie krijg. En praat met mensen die je vertrouwt. Zoek hulp zover dat mogelijk is. Het doet pijn als mensen je een verkeerde diagnose geven, ik ben van mening dat ik helemaal geen psychose had en nog steeds niet hebt. Overigens slaap ik maar een half tot drie kwartier per dag, regelmatig slaap ik ook niet. Dus dromen doe ik bijna niet en dat is voor mijn spirituele ontwikkeling belangrijk. Ik ben van mening dat dromen in het heden of toekomst iets kan vertellen over mijn leven en dat wil ik graag weten. Mijn spirituele ontwikkeling is door deze medicatie stop gezet en dat vind ik heel erg.
25-12-2015

Psychose

45 jaar geleden sliep ik zeer slecht. daardoor psychose door slaaptekort icm wisseldiensten. na gedwongen opname 12 jaar melleril gebruikt: slecht slapen en psychische problemen. gestopt met melleril > 5 weken bijna niet geslapen, daarna slecht slapen. na 3 jaar cisordinol gekregen > zeer goed slapen, achterstand ingehaald geen enkel probleem meer. na 24 jaar geprobeerd te[lees meer...] stoppen en dan te slapen met melatonine. dit was veel slechter. gebruik weer cisordinol. conclusie psychiater: de psychose ( restverschijnsel ervan) houdt u uit de slaap.
10-12-2015

Schizofrenie

doordat ik 20 jaar geleden last van schizofrenie kreeg is mijn leven totaal veranderd. ik ben niet meer de actieve jongen van vroeger met veel leergierigheid. ben in de automatisering zwaar onder druk te komen staan waardoor ik last kreeg van stemmen. het nivo van functioneren momenteel is niet meer dan mensen opzoeken bezoek ontvangen en af en toe wat huishoudelijke taken[lees meer...].
02-12-2015

Schizofrenie

Na in de jaren tachtig jaren lang lopen tobben met mijn zelf "nix lukte", werd in de 1990 de diagnose schizofrenie vastgesteld. Ik heb toen vijftien jaar melleril geslikt, ik moest ineens van mijn dokter overstappen op cisordinol, omdat langdurig melleril gebruik hartstilstand kan veroorzaken. Bij mij sloeg ook een keer mijn hart over, midden in de nacht. Maar al met al be[lees meer...]n ik tevreden over de cisordinol, ik gebruik ook maar 6mg per dag, dus de bijwerkingen zijn minimaal.
Pagina 1 van 6

Mirena (2050) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (450) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (445) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (363) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!