zuclopentixol

Psychose (22 meningen)
Schizofrenie (12 meningen)
Schizoaffectieve stoornis (3 meningen)

06-08-2021 | Man | 23
zuclopentixol (20mg/ml)
Psychose
Drang om te lopen heel de dag kan niet stilzitten het heeft me geholpen uit mijn psychose te komen maar het dempt niet de stemmen in mijn hoofd wat een rot medicijn is de cisordinol gebruik het nu al 6 a 7 maanden en ben nog steeds psychotisch...

01-03-2021 | Vrouw | 30
zuclopentixol (500mg/ml)
Nervositeit
Geen goeie ervaring. Hielp niet. Begonnen met pilletjes maar gaf meer bijwerkingen. Injecties iets beter. Mijn nervositeit en agitatie bleef.

30-12-2020 | Man | 29
zuclopentixol (75mg)
Schizofrenie
Krijg dit middel tegen schizofrenie. Ik ben wat kg aangekomen en heb last van concentratieproblemen en last van slappe of suffe spieren. Verder wel makkelijk om 't in depot vorm binnen te krijgen. Voel me wel wat angstiger, weet niet of het door de medicijnen komt.

18-09-2020 | Man | 24
Onrust
Ik gebruikte dit medicijn tegen de onrust die ik ervaar van mijn bipolaire stoornis. Heb het een week gebruikt en het werkte alleen maar averechts... Ik ging rare bewegingen maken met mijn tong, had last van verhoogde spierspanning en onrustige benen en begon door dit medicament minder lang door te slapen. En dat op de laagst effectieve dosering van 10 mg. Normaal heb ik v[lees meer...]an alles de dubbele dosering nodig dus ik snap hier eigenlijk niks van, houdt er ook niet van om een medicijn meteen als slecht af te schrijven maar dit is mijn ervaring er mee en wilde dit toch met iedereen delen dus pas wel op als het bevalt en je de dosis wilt ophogen bijvoorbeeld!

30-08-2020 | Man | 36
zuclopentixol (10mg)
Sinds juni 2019 onder dwang van behandelaar Parnassia verplichte inname van Cisordinol 60mg pillen, in tussen 1 maand KREEG ik het in druppelsvorm...plus Tranxene 50ml , vaak 4 x per dag.. deze combi heeft heel veel agressie , rare gedraag veroorzaakt

04-04-2020 | Man | 39
Schizoaffectieve stoornis
Na velen andere anti spychotica heb ik na mijn tweede psychose cisordinol gekregen. In het begin waren de bijwerkingen heel heftig maar werdt telkens minder. Zeker toen het een depo(injectie) werdt. Ik functioneer heel normaal en kan weer aan de slag in de ict. In vergelijking tot eerdere medicatie vind ik de bijwerkingen te doen. Ik wordt er niet sloom door en mijn ge[lees meer...]dachten worden niet belemerd

07-02-2020 | Man | 48
Psychose
slik wel iets tegen de bijwerkingen ik sk 8mg akineton je kunt artanne ook nemen ik raad tremlex af want dat is ook teggen de bijwerkingen maar je voelt je zo strak je raakt er verward van hele grote ogen lijkt op speed maar naar pilletje

06-01-2020 | Man | 44
zuclopentixol (2mg)
Autisme
Idee was om mijn hoofd rustiger te krijgen, maar dat sloeg bij lage dosering al sterk door in een continue versuft gevoeld de hele dag.

07-09-2019 | Vrouw | 46
zuclopentixol (20mg/ml)
Middel toegediend gekregen tijdens opname om psychose en manie onder controle te krijgen. Dat is gelukt met depot en later als pil. Probleem is echter wel dat je gaat trillen, en je wordt wel erg loom en sloom er van. Uiteindelijk medicijn erbij tegen het trillen, maar nu besloten over te stappen waarschijnlijk Abilify. Heb Zyprexa/ Olanzapine gehad, seroquel ook [lees meer...]als ook Lithium. Het is een zoektocht naar wat me zal helpen.

03-07-2019 | Man | 21

22-05-2019 | Man | 76
zuclopentixol (10mg)
cisordinol helpt bij mij zeer goed tegen slapeloosheid door restverschijnsel psychose.

19-05-2019 | Man | 38
zuclopentixol (200mg/ml)
Echte rotzooi is cisordinol. Ik ben heel mijn leven gelukkig geweest met mezelf tot ik die cisordinol kreeg onder dwang ik heb hier zeer veel last van gehad van die troep. Ik heb in de hel gezetten je kunt totaal niet meer functioneren en ik voelde me doodongelukkig door die cisordinol.ik heb me ellendig gevoeld door die cisordinol depot Ik had helemaal geen psychose ik w[lees meer...]as energiek en helder van geest intelligent en actief voordat ik onderdwang die rotzooi kreeg. Nu na 6 jaar cisordinol depot ben ik een wrak lichaamelijk en geestelijk. Heb er erge geheugen problemen aan over gehouden. Ggz heeft heel mijn leven geruineerd met die cisordinol. Ik was altijd voor die dwangbehandeling begon gelukkig met mijn leven nu niet meer nu zit ik met een leeg hoofd en ernstige geheugen problemen dankzij zes jaar cisordinol depots. Ik was voor die cisordinoldepots een slimme vent nu ben ik dom gemaakt met die troep en het wil ook niet meer herstellen. Ben ik mooi mee bedankt

12-05-2019 | Man | 34
Psychische klachten
De injecties zijn nu al 3-4 maanden gestopt en ik heb nog steeds last van een zware depressie en een gevoel van onbehagen en saaiheid. Ik zou willen weten hoe lang het ongeveer duurt voordat m'n hersenen herstellen van de injecties. 6 maanden? een jaar? 2 jaar? Heeft iemand iets te vertellen over hoe lang het duurt voordat ik me weer mezelf voel en de depressie weg gaat.[lees meer...] Rondjes lopen uit pure verveling is alles wat ik doe, en niks is meer leuk en ik kijk ook nergens meer naar uit. Hoe lang duurde dit bij jullie voordat het weg ging? Hoe lang duurt het herstel van de cisordinol?

18-12-2018 | Man | 55
zuclopentixol (100mg)
Psychose
Doordat ik zelfstandig woon en vier maal in een opname met een rm en op een gesloten afdeling heb gezeten heb ik besloten om het te houden bij depot cisordinol het is afgebouwd naar 100 mg per maand als ik geen medicijnen neem voel ik me beter en ben actiever maar raak de grip op de werkelijkheid kwijt en ga bergafwaarts lichamelijk en maatschappelijk met medicijnen heb [lees meer...]je soms het gevoel van leegte en geen energie om dingen te ondernemen en vaak blijf je in dat wereldje van de pschychiatrie hangen ik heb mijn hobby van het opknappen van motoren en die weer verkopen tot een leuke afleiding waar ik me helemaal in kan storten.

27-05-2018 | Man | 40
zuclopentixol (10mg)
Dit medicijn was voor mij erger dan de kwaal , het zal in de eerste dagen van mijn psychose wel geholpen hebben om my zo lam te leggen dat ik niks meer kon zodat niemand last van me had maar ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld als met dit medicijn zowel lichaamelijk als geestelijk. echt waar als dit een remedie moet zijn voor geestelijke problemen dan word deze ziekte ni[lees meer...]et echt begrepen . ja geeft dit aan iemand die labiel is en je word er nog slechter van ik denk ook dat lange genees periode van deze ziekte licht aan het gebruik van deze medicijnen . sorry maar weer wat meer valium gebruiken zal geen overbodige luxe zijn in de psychiatrie

01-05-2018 | Man | 61
zuclopentixol (100mg)