Ervaringen met Cisordinol

zuclopentixol

erectiestoornis lusteloos verminderde zin in seks slaperigheid overgewicht

Psychose (25 meningen)
Schizofrenie (15 meningen)
Schizoaffectieve stoornis (3 meningen)

29-12-2023 | Man | 33
Psychose
wat een slecht middel voor mij en ik lees voor velen. Het maakt depressief, geeft onrust, geheugen problemen, etc. onder dwang moet ik het in nemen en het voelt crimineel iemand zo te behandelen na een aantal psychotisch getinte momenten die iemand beleefd heeft; dit stelselmatig (volgends behandelaar levenslang) te moeten innemen. helpt totaal niet met het verwerken va[lees meer...]n de psychotische momenten die opzich al ingrijpend zijn, laat staan zo chemisch te worden afgemat.

29-09-2023 | Man | 35
Schizofrenie
Is zeer hardnekkig spul, de olie is moeilijk in te spuiten en maakt meer kapot dan dat het de boel repareerd. Ik vraag me dan ook af of dit een medicijn is gezien het aantal bijwerkingen. 10mg per dag is de minimale dosis voor schizofrenie. Dat heb ik dan ook voorgeschreven gekregen. Het effect is dat ik 23 kg ben aangekomen in twee jaar. Ik lig dagelijks 14+ uur in be[lees meer...]d, heb weinig lust om iets te doen en kan ook nauwelijks meer genieten. Voorheen zeer actieve leven, daar is nu maar weinig van over. Ik zal er heel goed over nadenken of je met dit medicijn wilt/moet beginnen. Andere medicijnen ook geprobeerd alleen hebben voor mij nog meer bijwerkingen.

06-08-2021 | Man | 23
zuclopentixol (20mg/ml)
Psychose
Drang om te lopen heel de dag kan niet stilzitten het heeft me geholpen uit mijn psychose te komen maar het dempt niet de stemmen in mijn hoofd wat een rot medicijn is de cisordinol gebruik het nu al 6 a 7 maanden en ben nog steeds psychotisch...

01-03-2021 | Vrouw | 30
zuclopentixol (500mg/ml)
Nervositeit
Geen goeie ervaring. Hielp niet. Begonnen met pilletjes maar gaf meer bijwerkingen. Injecties iets beter. Mijn nervositeit en agitatie bleef.

30-08-2020 | Man | 36
Angst
Sinds juni 2019 onder dwang van behandelaar Parnassia verplichte inname van Cisordinol 60mg pillen, in tussen 1 maand KREEG ik het in druppelsvorm...plus Tranxene 50ml , vaak 4 x per dag.. deze combi heeft heel veel agressie , rare gedraag veroorzaakt

07-02-2020 | Man | 48
Psychose
slik wel iets tegen de bijwerkingen ik sk 8mg akineton je kunt artanne ook nemen ik raad tremlex af want dat is ook teggen de bijwerkingen maar je voelt je zo strak je raakt er verward van hele grote ogen lijkt op speed maar naar pilletje

06-01-2020 | Man | 44
zuclopentixol (2mg)
Autisme
Idee was om mijn hoofd rustiger te krijgen, maar dat sloeg bij lage dosering al sterk door in een continue versuft gevoeld de hele dag.

03-07-2019 | Man | 21

19-05-2019 | Man | 38
zuclopentixol (200mg/ml)
Echte rotzooi is cisordinol. Ik ben heel mijn leven gelukkig geweest met mezelf tot ik die cisordinol kreeg onder dwang ik heb hier zeer veel last van gehad van die troep. Ik heb in de hel gezetten je kunt totaal niet meer functioneren en ik voelde me doodongelukkig door die cisordinol.ik heb me ellendig gevoeld door die cisordinol depot Ik had helemaal geen psychose ik w[lees meer...]as energiek en helder van geest intelligent en actief voordat ik onderdwang die rotzooi kreeg. Nu na 6 jaar cisordinol depot ben ik een wrak lichaamelijk en geestelijk. Heb er erge geheugen problemen aan over gehouden. Ggz heeft heel mijn leven geruineerd met die cisordinol. Ik was altijd voor die dwangbehandeling begon gelukkig met mijn leven nu niet meer nu zit ik met een leeg hoofd en ernstige geheugen problemen dankzij zes jaar cisordinol depots. Ik was voor die cisordinoldepots een slimme vent nu ben ik dom gemaakt met die troep en het wil ook niet meer herstellen. Ben ik mooi mee bedankt

12-05-2019 | Man | 34
Psychische klachten
De injecties zijn nu al 3-4 maanden gestopt en ik heb nog steeds last van een zware depressie en een gevoel van onbehagen en saaiheid. Ik zou willen weten hoe lang het ongeveer duurt voordat m'n hersenen herstellen van de injecties. 6 maanden? een jaar? 2 jaar? Heeft iemand iets te vertellen over hoe lang het duurt voordat ik me weer mezelf voel en de depressie weg gaat.[lees meer...] Rondjes lopen uit pure verveling is alles wat ik doe, en niks is meer leuk en ik kijk ook nergens meer naar uit. Hoe lang duurde dit bij jullie voordat het weg ging? Hoe lang duurt het herstel van de cisordinol?

27-05-2018 | Man | 40
zuclopentixol (10mg)
Dit medicijn was voor mij erger dan de kwaal , het zal in de eerste dagen van mijn psychose wel geholpen hebben om my zo lam te leggen dat ik niks meer kon zodat niemand last van me had maar ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld als met dit medicijn zowel lichaamelijk als geestelijk. echt waar als dit een remedie moet zijn voor geestelijke problemen dan word deze ziekte ni[lees meer...]et echt begrepen . ja geeft dit aan iemand die labiel is en je word er nog slechter van ik denk ook dat lange genees periode van deze ziekte licht aan het gebruik van deze medicijnen . sorry maar weer wat meer valium gebruiken zal geen overbodige luxe zijn in de psychiatrie

13-06-2017 | Vrouw | 45
zuclopentixol (100mg)
Psychose
Als je psychische klachten hebt of verward/psychose hebt, dan raad ik u aan om niet dit medicijn te gebruiken. Ik werd er niet beter van, maar zowel lichamelijk als geestelijk ging ik achteruit. Mijn leven was een hel. Ik kon niet genieten door de voortdurende bewegingsdrang, kon niet stil zitten, geen tv kijken, maar op bed liggen ging ook niet. Voortdurend maar rondjes l[lees meer...]open in mijn huis. En kwam ik meer dan 20 kilo aan, dus leuke kleren kon ik ook niet meer aan of vinden in de winkel. Begrijp niet dat zulke zware medicijnen bestaan, je hebt geen leven meer. Probeer met hulpverleners, deskundigen te praten in plaats van medicatie. Zorg dat je trainingen, therapieën en natuurlijke medicatie krijg. En praat met mensen die je vertrouwt. Zoek hulp zover dat mogelijk is. Het doet pijn als mensen je een verkeerde diagnose geven, ik ben van mening dat ik helemaal geen psychose had en nog steeds niet hebt. Overigens slaap ik maar een half tot drie kwartier per dag, regelmatig slaap ik ook niet. Dus dromen doe ik bijna niet en dat is voor mijn spirituele ontwikkeling belangrijk. Ik ben van mening dat dromen in het heden of toekomst iets kan vertellen over mijn leven en dat wil ik graag weten. Mijn spirituele ontwikkeling is door deze medicatie stop gezet en dat vind ik heel erg.

11-09-2015 | Man | 28
Psychose
Ik heb dit middel iets meer dan een half jaar verplicht moeten gebruiken, omdat ik een RM had. Ik kwam in de psychiatrie terecht door een vermeende psychose. Het verhaal ligt een beetje complex, maar zal wel in overeenstemming zijn met de meeste. Je omgeving meent dat er van alles aan je mankeert, en zelf vind je dat het goed gaat. Ik kreeg dit middel dus verplicht voorges[lees meer...]chreven. Ongeveer 300 MG in de drie weken. Zoals gezegd, het is nu een tijdje terug, maar ik heb er een hele slechte ervaring aan overgehouden. Ontzettend bewegingsonrustig, zombiegevoel, versuft zijn, alleen maar willen slapen, niet meer van je dagen kunnen genieten, diepe depressie, suïcidaal zijn. Het was voor mij een verschrikking. Het was een soort paardenmiddel wat me voorgeschreven werd om mijn zogenoemde psychose buiten de deur te houden. Dat is wel gelukt, al had het mijn insziens maar goed, dat is iets waar je nooit om wordt gevraagd in autoriteit verpleging, ook goed zonder gekund. Velen zeggen het al hier, maar ik zal het beamen: dit spul is rotzooi.

18-06-2015 | Vrouw | 49
Psychose
Ik heb paranoïde schizofrenie. Erg veel bijwerkingen. Algeheel gevoelvan geen welbevinden! Suïcidaal!!! zwaar depressief! geen seksleven sinds 2001. Geen seksueel gevoel, geen orgasme kunnen krijgen!!! Zwaar overgewicht gekregen, 40 kg aangekomen en pre-diabetes!!!! Bewegingsonrust, verstopping en aambei gekregen! Haaruitval! Snel ouder worden, wordt nu ouder geschat [lees meer...]in plaats van jonger!

13-01-2015 | Vrouw | 25
zuclopentixol
Ik kreeg dit middel om goed te kunnen slapen eerst 10mg en later 20mg. Met dit middel sliep ik nog steeds minder dan 4 uur per nacht, en vaak hele dagen niet. Werd s ochtends wakker met het idee dat er een vrachtwagen over mn hoofd is gereden, erge hooofdpijn. Verder was ik de hele dag moe, had geen gevoel/emoties, hevige paniekanvallen, en kon me niet concentreren. Reacti[lees meer...]e vermogen was onder 0 dus fietsen ging niet meer. En had spiertrekkingen in me gezicht.

26-04-2013 | Vrouw | 55
Schizofrenie
Allereerst klopt de diagnose niet en ben ik niet schizofreen of psychotisch hooguit doorgestrest als Centrale Kerndata Producent zonder erkenning of support terwijl de handboeken voor netmanagers mijn naam wel degelijk als noodstart voor systemen hanteren. Het wordt me toegediend met een spuit elke drie weken. Er breekt iets stuk in mijn hoofd en cijfers beginnen te zwemme[lees meer...]n zonder samenhang. RM is me aangedaan na een arrestatie terwijl mijn vrijheid van meningsuuiting al drie jaar wordt aangetast in de omgeving van Justitie. Die noemen me ook gevaarlijk zonder referentiekader. De RM's zijn op neutraal papier afgedrukt en logo van de Rechtbank ontbreekt op alle stukken. Dat wijst op afwijzing door de automatisering. Onder RM is de behandeling afgedwongen met rechtsmiddelen zonder kans te geven op beroep in de kwestie. Mijn Geeestelijke vermogens zijn aangetast en als schrijfster van artikelen over automatisering ben ik niet meer in staat de ontwikkelingen in te voelen. Aanvallen van beven verstoren de relativiteit die ik met meditatie opwek en alle beweeg sensaties komen nog slechts sporadisch door hetgeen wijst op verstoring van mijn magnetisch kynetisch veld. Dit is aanhoudend en verdwijnt voor een deel vlak voor ik een nieuwe injectie krijg. Mijn gedachten stroom is verward en alles blijft onaf. Ik kan geen enkele idee meer uitvoeren met mijn hoofd en ik voel me niet meer in staat om mijn administratie bij te houden en in recht spoor to organizeren. Mijn maaltijden worden klaargemaakt en mijn vriend moet de boodschappen doen. Ik kan me niet tegen de machteloosheid verweren. Pas als het tijd wordt voor een nieuwe injectie worden de klachten wat minder wanneer de injectie gegeven wordt duurt het een uur of twee voor ik weer in een doolhof ben belandt waar ik niet uitkom. Psychiaters geven geen behandeling. De mijne is een arrogante kwakbol die studenten opleidt in zijn toekomstloos model van lobotomie medicaties. Daar komt nog nij dat ik als viortuele Supteme Commander binnen in het Internet Jurisprudientie heb die Justitie is verloren. Ze willen het terug en het kan ze niet schelen dat ze mij administratief verminkt en genullificeerd hebben. Geen enkele Mensenrecht functie staat nog overeind in Arnhem. Tegen RM is geen enkele hogere Rechtspraak in stelling gehouden om je te verweren tegen diagnose. Het medicijn geven is het doel. De middelen psychiatrie is gemachtigd met hogere rechten dan client.